ik ben idd niet echt in een juichstemming nee. ik zocht afleiding in dit topic en ik ben prikkelbaar. laat ik zeggen dat ik morgen iets absoluut niet feestelijks te doen heb.quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Jij doet je ondertitel ook wel eer aan he, vandaag?
geeft niet joh, jij kan er toch ook niets aan doen dat ik niet lekker in mijn vel zit.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:
Ik was nog even met een edit bezig! Ik was ook even lekker kort door de bocht, sorry.
Geweldig!quote:
nee morgen is absoluut niet leuk. maar het geeft niet. mijn lootje zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen is ook gewoon niet leuk Lady
Graag gedaan! Ben blij dat je het leuk vind. Was de waxinelichtkaart nog heel?quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Geweldig!Zo knap dat je ondanks dat we elkaar eigenlijk op het forum niet zien zoiets leuks bij elkaar gekregen hebt wat echt bij me past. Heel erg bedankt
Leuk! Goed geshopt! Grappig van het uiltjes papierquote:
I knowquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet jouw lootje wel hoor Spewey
Ik heb me dag 2 na de lootjes trekking al verraden in santa topic.quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
I know
En nog een paar anderen ook, ik moet ook niet klonen, ga ik antwoord geven met dit account en posten in vaste topics met kloon.
Ja! Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak gevallen zijnquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ik denk het te weten; Rixtje ben jij mijn lieve secret santa?! (met dochter en kleine man onderweg? En tig kilometer verderop??
quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
uhm ik had 2 gedichten op 1 avond en zat tegelijk op dit account & santizzle.
eerste gedicht ging perfect je reageerde nog enzo.
tweede gedicht ik post en kijk en werd witheet... omfg! onder mn eigen account + je nickname in het gedicht.
ninja edit 1 mislukt ook nog eens, dubbele post
vervolgens ninja edit gelukt en had al wel 1 reactie maar oké.. gewoon doen alsof er niets gebeurd is
Toevallig wel jaquote:
Speweeeeh!quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Geweldig! Heb ik idd niets van mee gekregen, wist nl zeker dat Keshet mij had.
Moest een dekmantel hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef Spewey het volgende:
[..]
Geweldig! Heb ik idd niets van mee gekregen, wist nl zeker dat Keshet mij had.
Jah dat en mijn SS vroeg ook al niet om m'n adres en jij had net die dinoshirts opgestuurd.quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Keshet het volgende:
[..]
Speweeeeh!
Jij had dus al net zo'n failactie als ik.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Toevallig wel ja![]()
Ik lig helemaal in een deuk hier, die letters schrijven ze bij de Bonte Koe op alle repen, de MH staat voor melk-hazelnoot
Het was een groot plezier je sss te zijn en ik hoop nog op een foto van Hannah met schortje (en tzt babe met rompertje)
haha ja, beetje jammerquote:Op zondag 11 december 2011 22:51 schreef Reilain het volgende:
KDIk vond het wel erg lachen trouwens dat je mijn avatar dacht te herkennen
Heel lief, maar neuh, niet nodig. Heb het dan wel gewist, maar ook de frustratie van me afgeschreven.quote:
jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:52 schreef Solagratia het volgende:
Lady-wrb, ben je toevallig mijn SSS?
quote:Op maandag 12 december 2011 08:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, sorry spuug![]()
Wel houd ik van lakjes
Ja verschrikkelijk!quote:Op maandag 12 december 2011 08:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha spuug was het lastig dit jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |