Nog 19!quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
zoveel moeten er niet meer, zo moeilijk moet dat toch niet zijn dan?
Die combinatie is zeker waar maar ook eentje die volgens mij in oud nooit gepost is. Deze hint werkt overigens op twee niveausquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mefke79 het volgende:
Goed, ik was er van overtuigd dat het Flugel was, maar dat kan niet. Iets met stroopwafels (gouda?) en Schrobeler (Tilburg?). Ik denk nog effe verder.
Ik denk dat ik 'm weetquote:Op zondag 11 december 2011 18:28 schreef SinterkerstKonijn het volgende:
[..]
Die combinatie is zeker waar maar ook eentje die volgens mij in oud nooit gepost is. Deze hint werkt overigens op twee niveaus![]()
Ik zal je een extraatje geven, ik was niet op de meet toen ik het over bezigheden elders had en het Plintgedicht is niet zonder reden.
Dat klopt..quote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef Jelief het volgende:
P_iglet jij bent mijn Santa! Ik ben heul blij met de agenda, supermooi! Het boek moet ik nog ff lezen om te weten of ie leuk is. De kinderen zijn ook helemaal blij met de boekjes.
Dankjewel!
*fototopicopzoekt
Jep goed geraden, ik ben inderdaad zwanger.quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hmm ik vermoed dat santabar zwanger is.
Dan kan ik daar al aan strepen
Rixtje
Octopussy
volgens mij houd ik deze 2 over....
Nu nog uitzoeken wie er een zoon heeft
Lieve Incantrix,quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien!
[..]![]()
Fijn dat je cadeautjes leuk zijn, ben benieuwd naar je foto's
halal? is dat hetzelfde als kosjer?quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Davinia, je had m goed uiteraard![]()
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Hahahhahaha, nee dat is niet t zelfde, ik ben in de bonenquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
halal? is dat hetzelfde als kosjer?
nu las ik net al over kosjere chocolade. ik wist niet eens dat dat bestond. laat staan halal chocola. (hoewel, was dat niet iets van de hema? )
Ze eet gewoon m&m's hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond je pakje zelf nog zo karig, normaal gesproken mieter ik dr chocola en maskertjes enzo bij in... maar maskertjes wilde je niet en mn chocola was niet Halal bedacht ik me pas 2 minuten voor de doos dicht ging...dus fijn te lezen dat je er toch blij mee was!
Je hebt nog meer hints lieve schatquote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef mefke79 het volgende:
Tjemig, lastig hoor...Gouda, Tilburg...(of anders om)..Gepost in Den Bosch.
Konijn, kwam je em gisteren zelf brengen trouwens?
Blond haar en de hint naar het kindquote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mefke79 het volgende:
Nog 19! Ik vind het nogal wat. Ik heb een hoofd vol snot en ben vandaag vooral bezig geweest met inpakken en uitpakken, dus weinig raadtijd.
Goed, ik was er van overtuigd dat het Flugel was, maar dat kan niet. Iets met stroopwafels (gouda?) en Schrobeler (Tilburg?). Ik denk nog effe verder.
Rocka, wat was het dat je mij herkende?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
jaaaaa volgens mij had krijtlijk mijn lootje, toch?? Het was ff zoeken hoor hihihi
Hiyaquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Lieve Incantrix,
Nogmaals dankjewel, vond het echt super. Kreegl een brok in m'n keel bij het lezen van het gedicht.
Zeker het stukje over dat tegen de tijd dat ik het gedicht zou lezen jij verdwenen zou zijn dacht ik aan een LLM maar toen realiseerde ik me dat erboven stond dat onze uitgerekende datums niet veel verschilde.
Ik vind het echt lief van je dat je ondanks alles er nog zoveel tijd en energie in hebt gestopt..
![]()
![]()
(ga nu een poging doen de foto's te uploaden)
quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Konijn, ik stop er voor nu even mee, ben bij mijn ouders en die behoeven ook nog wat aandacht. Niks verklappen, ik ga er nog over nadenken en alles rustig op een rij zetten.
Pffrt *zweet van voorhoofd veegt*quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef PoppeGeheim het volgende:
Wat fijn dat je er zo blij mee bent Poppedein!Ik ga zo even de foto's bekijken!
Ik heb hints voor je!Eindelijk kan ik die hints aan je kwijt.
![]()
1. Wij delen een uitgerekende datum
2. Mijn oudste is op dezelfde datum jarig als de jongste van Mignonne
3. Ik ben (denk ik) de grootste en had de kleinste.![]()
Noh, als dit geen raketkunde is!
ik kwam niet meer bijquote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Wat zat ik er naast trouwens met mijn 'ik verdenk Vicky en Saffier maar eigenlijk weet ik zeker dat 't Saffier is'-actie.![]()
Daar was ik ook even bang voor, maar gelukkig bleef je Saffier 'de schuld' gevenquote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kwam niet meer bij![]()
toen je vicky zei dacht ik heel even dat je het linkje m@x ook wel snel zou leggen maar dat viel gelukkig mee
Hij fotografeert voor de website waarvoor ik schrijfquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Keshet het volgende:
Maar waar ken jij P dan van? 't is mijn lieve ex-collega.Ik wist dat hij Saffier en Vicky kende, vandaar dat ik hen verdacht.
Ahhhhhquote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef Keshet het volgende:
Ik probeerde vanochtend Emma's nieuwe favoriete knuffel / kerstboomding in handen te krijgen om het in de kerstboom te kunnen hangen.
/fail![]()
[ afbeelding ]
tuurlijk, maar het is handiger om te zeggen dat ik je santa niet ben.quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
Zuid-Hollandquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
Kan iedereen van het overgebleven lijstje even posten in welke provincie zij woont
quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo middenin een drukke werkdag eindelijk tijd om t pakketje open te maken!!
Ik ben blij blij blij!!! Ik had hele leuke cadeautjes omkleed met een heel lief verhaaltje!
Dank u lieve Poppegeheim!!
Maar nu.... Ik dacht het even heeeeel makkelijk te hebben.. de onderste helft van Linda's achternaam was nog te lezen op de doos....kat in t bakkie dacht ik! Niet dus! Linda doet niet mee
Pot verdeurie!
Toen dacht ik de volgende aanwijzing gevonden te hebben:
[ afbeelding ]
Maar Becky is ook al geen optie meer...
Dus nu ben ik helemaal aanwijzingsloos...
Het zal iemand zijn die niet al te lang geleden iets van Linda gekocht heeft... Nou hou ik dat niet bij, maar ik blijf op dit moment dan toch nog maar even Keshet als hoofdverdachte voeren...
Help me out here!!
Geef me een ja of een hint
oh en foto's in t foto topicb
Ik ben voor, Curly Catfightquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Reilain het volgende:
Hihi die foto van Emma...
Zou een interessante combi zijn.... Zoë, Emma en Oona in 1 kamer zetten... (lees: gevaarlijk project)
quote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef Jeetjejom het volgende:
DML is dan vast en zeker mijn lootje!
Wat ben ik blij dat je toch hebt meegedaan!!!!!
ik heb zo zitten lachen he met zusje samen om het gedicht.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Spewey het volgende:
Ik zat er zOo gruwelijk naast, wist niet dat SC zoveel humor had.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik heb zo zitten lachen he met zusje samen om het gedicht.
in eerste instantie had ik een veel toffere versie maar toen ging opeens de pc uit
faka met j0uw ik kan grapjes maken, tfoe.
Alle chocola is kosher.quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef Poppedein het volgende:
en ik ga nu dus niet suf kiezen dat dan de ander overblijftquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef simmu het volgende:
lieve SIMMterklaUs, heb je nog een ittybitty miniklein hintje voor me?
tis een snifje gemeenik heb na druk zoeken 2 keuzen. beiden in dezelfde stad, beiden met meerdere kindjes. alleen dat van die oppas heb ik niet kunnen vinden
halal is niet hetzelfde als kosher. Halal is van de islam, kosher is van het jodendom. Kosher is ook strenger dan halal (qua slacht iig). Het zijn wel allebei spijswetten, dus wel vergelijkbaar in die zin.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
halal? is dat hetzelfde als kosjer?
nu las ik net al over kosjere chocolade. ik wist niet eens dat dat bestond. laat staan halal chocola. (hoewel, was dat niet iets van de hema? )
quote:
is dit een cryptogram?quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef SIMMterklaUs het volgende:
Wat ben jij ongeduldig!!!
Om er een keer geen doekjes om te winden!!
lol die was dan niet eens bewust xD!quote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
Geen gedicht hè, een rap!
Ik las blingbling en er begon een lampje te branden.
Roosje84 ?quote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef Santa_Bar_ het volgende:
[..]
Jep goed geraden, ik ben inderdaad zwanger.
Alleen heb je teveel gestreept als je enkel Rixtje en Octopussy overhoudt en nee Deepfreeze ben ik ook niet.
Er stond nog een hint in het gedicht namelijk dat ik een first time Santa ben....
Als je nog een hintje wil dan hoor ik het wel...
Noord Brabantquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Rixtje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |