Ze hadden het afgelopen zomer bij het Kruidvat geloof ik. Ik heb er direct 2 rollen van gekocht omdat ik het zo cute vondquote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Keshet het volgende:
Poppejans, ik denk trouwens dat ik de jouwe weet.
Twinkly, waar heb je dat supertoffe inpakpapier vandaan? Ik zag het in het fototopic voorbijkomen en ik vind 't echt zooooooo leuk!
Dan is het 5 mei... Hmm nog steeds geen idee. Volgens de postcode op het pakketje als afzender kom je uit de kant van Den Helder toch?? Pfff het maakt het niet makkelijker hahaquote:Op zondag 11 december 2011 09:40 schreef SinterSantaVrouwtje het volgende: [..] 30 april klopt niet, even verder zoeken nog
![]()
Nope.quote:Op zondag 11 december 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
Sneeuwpop heeft helemaal geen 3 kinderen, want de enigen die in de lijst 3 kinderen hebben zijn
Taartjesfee,Faja-Lobi en Spuuglokje en die hebben echt geen kinderen aan de borst.
Ben jij het pvoesss???
Die doet helemaal niet mee zie ik nuquote:
Kak! Mrien!?quote:Op zondag 11 december 2011 10:37 schreef sinterkloos het volgende:
Je hebt een mooie nieuwe auto Lijnloos
Duidt dat op mij? Want ik heb jou ook geschrapt, omdat we wel even in hetzelfde topic hebben gepost.quote:
Nee hoor! Ik ben al geradenquote:Op zondag 11 december 2011 10:42 schreef As1981 het volgende:
[..]
Duidt dat op mij? Want ik heb jou ook geschrapt, omdat we wel even in hetzelfde topic hebben gepost.
Dat vraag ik me dus ook af sinds k dat papier bij Wickie zag!quote:Op zondag 11 december 2011 10:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ze hadden het afgelopen zomer bij het Kruidvat geloof ik. Ik heb er direct 2 rollen van gekocht omdat ik het zo cute vond
Ik vind dit papier van het bovenste pakje ook zo mooiIemand anders had dat ook op haar pakket. Waar heb je dat gekocht Poppejans?
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik het ergens van herkende!quote:Op zondag 11 december 2011 10:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af sinds k dat papier bij Wickie zag!
Zijn van dezelfde plaatjes als Floris zn geboortekaartje namelijk
quote:Op zondag 11 december 2011 10:46 schreef mrien het volgende:
[..]
Scheelt me weer wat wandelingen naar zolder om als kloon te posten
Wel gemaakt, zodra laptop de telefoon pakt zet ik ze erop.quote:Op zondag 11 december 2011 10:38 schreef miss_sly het volgende:
SacreCoeur komen er ook nog foto's of heb je die niet gemaakt?
Toffe hints van Max en de Maximonsters
Dat kloptquote:Op zondag 11 december 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
Dankjewel voor de leuke cadeautjes! Agenda is precies het goeie model, fijn! Ben helemaal blij!![]()
En door de hint in het gedicht denk ik dat Lois mijn SinterSanta is, klopt dat?
quote:Op zondag 11 december 2011 10:44 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het ergens van herkende!
Wie stonden er nu eigenlijk in je oorspronkelijke top 3?quote:Op zondag 11 december 2011 10:47 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Wow, ik snap niet dat ik jou heb weggestreept... maar de auto-hint deed het hem.
Superbedankt voor alle mooie kado's. Die voor Minke zit nog ingepakt, die mag ze zelf openmaken morgen... (zijn vanavond pas laat thuis en ze is al bij Opa en Oma...
Fantastische kadootjes!!!!!
Een zoon die ouder is dan Yaroquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef As1981 het volgende:
En Estrys komt uit Oss, dat is in de buurt. Maar ik ben dus slecht in zoeken en heb geen idee hoeveel kinderen ze heeft, welk geslacht en hoe oud.
1 zoon van bijna drie. En een hele handige moeder die graag schortjes maakt voor kleine mannetjes ;-)quote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef As1981 het volgende:
En Estrys komt uit Oss, dat is in de buurt. Maar ik ben dus slecht in zoeken en heb geen idee hoeveel kinderen ze heeft, welk geslacht en hoe oud.
Een echte top3 heb ik nooit gehad, meer een soort top 10, maar ik snap echt niet waarom jij er niet bij stond, of waarom ik je net weggefiilterd heb...quote:Op zondag 11 december 2011 10:51 schreef mrien het volgende:
[..]
Wie stonden er nu eigenlijk in je oorspronkelijke top 3?
Je was in het begin heel erg in de buurt, had zowat je hele timeline van twitter/fok opgenoemd, behalve mij
Hij is echt super gaaf! In het foto topic heb ik een hele blije man geplaatst inclusief schort!quote:Op zondag 11 december 2011 10:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
1 zoon van bijna drie. En een hele handige moeder die graag schortjes maakt voor kleine mannetjes ;-)
Hihi heel grappigquote:Op zondag 11 december 2011 10:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Een echte top3 heb ik nooit gehad, meer een soort top 10, maar ik snap echt niet waarom jij er niet bij stond, of waarom ik je net weggefiilterd heb...
Wacht, stond Elin niet laatst te verven?!quote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Davinia, ben jij het????? (niks gevonden in bvtopic trouwens) ik ga nu alle mensen langs met 2 kinderen![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 10:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wacht, stond Elin niet laatst te verven?!
Ben jij het Kleurdoos? (of was jij allang geraden)
edit: nee ik ben nooit tegelijk zwanger geweest met jou
Ik blijf bij Davinia![]()
Huh? Happy ben jij het?quote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef Bright_Sinter_Santa het volgende:
Brighteyes,
Om je nog een beetje op weg te helpen:
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
kennen of kennenquote:Op zondag 11 december 2011 11:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha toch kleurdoosmaar ik dacht dat je wel wat kende door de kinderkleren en zo vandaar !!!
Ik dacht uiteraard de D van mijn eigen voornaamquote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
[..]![]()
Zal ik de hints uitleggen?
De letter D van Davinia
Op de mintchocolaatjes staat supergroot dat het kosher is => ik ben joods
Er stond ook iets in over public relations = PR = PhysicsRules = mijn man
Verder waren er geen verstopte hints
[ afbeelding ]
Jeeeej, maar ik ging twijfelen omdat de woonplaats van de postcode niet hetzelfde is als op je FB.quote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Becky je had het al die tijd al goed hoor
Ik had de editie Oss van Brabants dagblad er in willen doen maar die was al weg op het werk dus moest ik die bij mijn ouders halen en die hebben Uden-veghel :-Dquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef As1981 het volgende:
Het is al heel leuk dat er iets voor haar bij zit, en ze vindt het uitpakken vast ook geweldig! Dadelijk douchen en aankleden en dan gaan we haar halen!quote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Miss_Sly, ik hoop dat Senna haar kadootjes leuk vindt, vooral het kleine pakje is maar iets kleins hoor.
Ik ben een beetje verbaast, Den Helder, je zit er wel heel erg ver naast.quote:Op zondag 11 december 2011 10:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan is het 5 mei... Hmm nog steeds geen idee. Volgens de postcode op het pakketje als afzender kom je uit de kant van Den Helder toch?? Pfff het maakt het niet makkelijker haha
Ik had de postcode van m`n ouders gebruikt omdat het anders wel erg makkelijk zou zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jeeeej, maar ik ging twijfelen omdat de woonplaats van de postcode niet hetzelfde is als op je FB.
thanx voor de mooie kado's.Ik vind het jurkje echt tof!
quote:
Blij dat de kadootjes in de smaak vallen! (letterlijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Lois het volgende:
Oh ik heb zulke geweldige kadootjes gehad![]()
Een heerlijke knuffeldeken met Fok! en mijn usernaam eropen een geweldige pot met zuurtjes
met voor de meiden een prinsessenchocoladeei (3 x de woordwaarde).
Alleen geen enkele hint? Het zat allemaal in een doos waarin oorspronkelijk flessen bleek hebben gezeten dus ik dacht aan Ticootje maar die doet niet mee![]()
GeheimeMijterMuts, zie ik de hints over het hoofd?
dan weet ik het ook! Ik heb er ook een paar jaar gewoond.quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Kattenmeppers Rocka?
edit en nu weet ik ook ineens wie jou heeft
Nee, de proppen pakpapier zitten nog in de doos. Maar ik kan er écht geen hits meer tussen ontdekken. Had je ze ín of tússen de cadeautjes gestopt?quote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef secret_knofje het volgende:
Hahaha, dan heb je alle hints weggegooid![]()
Hint 1: ik heb 1 dochter
Hint 2: ouder dan 1jaar
Denk aan plaatsnamen met Carnaval.quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Kattenmeppers? Wie doet nou zoiets! En waar...
Ik weet 'm!quote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik weet het nog steeds niet
Het pakje is gepost in Rotterdam
De hints zijn:
kind is een pittig ding, blond haar en ze is bijna 2 jaar
Mijn sss is ook getrouwd
Niet zo actief op het forum, niet creatief, maar gaat in het nieuwe jaar toch wat maken mbv haar moeder, maar niet haken
HELP!
'quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef GeheimeMijterMuts het volgende:
[..]
Blij dat de kadootjes in de smaak vallen! (letterlijk)
En hints zaten er niet in inderdaad... behalve misschien het dekentje (zelfgemaakt, wellicht self-proclaimed creabea?)
Maar ik zal je een hint geven:
Zowel onze usernames als IRL-names hebben dezelfde beginletters
Ja ik ben ziek en duf sorryquote:Op zondag 11 december 2011 11:16 schreef kaatjejannie het volgende:
DML, mijn lootje was getrokken door Klumsy, staat nog niet in de lijst.
Komt helemaal goed!quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]hoiiiiiiiii, da's toevallig hè ! Blij dat je mijn inpakskills kon waarderen haha, ik ben zo niet creatief haha.
Hoop dat je wat kunt met je cadeautjes
maakt niet uit, maar ik dacht te lezen dat we effe moesten zeggen als er nog iets mistte.quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik ben ziek en duf sorry
Dank je wel voor de kadootjes, ik ben er heel erg blij meequote:
Klopt!quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Komt helemaal goed!
En wat toevallig idd. Saffier en Kersjes hadden elkaar ook toch?
Maar natuurlijk lady,quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn pakje uitgepakt, wat zit er veel in
en aan L. is ook gedacht
maar ik heb geen idee wie de maker is
kan ik nog even een hint krijgen?
Bij de baby'squote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
ja jij!, maar jij was toch al geraden?
Dat viel toch wel mee SCquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik een beetje, had een moeilijk lijstje.
Dus heb gewoon gekocht wat ik zelf leuk zou vinden
Heel, heel graag gedaan! Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vindt!quote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Elmo76 het volgende:
Oh wat is dit toch leuk!!
Ik ben wel erg blij dat ik toch mee heb durven doen!!
En wat ben ik blij met mijn Secretsintersanta, lieve Elmohohoho![]()
Nogmaals ontzettend bedankt voor de leuke kadootjes en vooral het hele mooie kado!!![]()
Je stond al vanaf het begin op mijn verdachtenlijst! Even heb je me op een dwaalspoor gebracht, maar toch bleef het gevoel dat jij mijn SSS was! En ik had gelijkDe buitenkant van het pakket had je ware identiteit verraden en het kaartje bevestigde het nog eens!
En de kadootjes zijn echt super!! Ik had van alles op m'n verlanglijstje gezet en je hebt er echt enorm aan voldaan!
Ik ga zometeen even wat foto's spammen!
Dankjewel SSS, Elmohohoho, lieve lieve Sorbo!!
quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx Elmo!
Mijn SSS is Kitty_Hello! Superbedankt voor de leuke cadeautjes!
Had in het vorige topic al gereageerd maar jup, it is me. Ik ben blij dat je blij bent, had er wat meer van willen maken, maar iets met tijd en een verbouwing....quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Chell het volgende:
Twinkly ik ben blij dat je er blij mee bent :-) Ik ben idd jouw Santa :-)
Ik ben ook héél blij, ik heb hele lekkere Rituals dingen gekregen van mijn santa. En ik verdenk becky dus :-)
Foto's volgen vanavond, ik ben niet thuis nu.
jep!quote:
Dank je! Ik had ook een knap modelquote:Op zondag 11 december 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje wat heb je een mooi schilderij gemaakt! Wow, ik wist niet dat je zo goed kon schilderen.
nou? iemand??quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn secret santa gaf me als hint dat we beide in het babytopic posten en gaf me de letters :
VEIE![]()
Ik weet hem! Jullie ook?
Dat is zeker waarquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dank je! Ik had ook een knap model
Sjeen doet niet meequote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
uhuh en ik kom dr niet uit nogquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
Beessie-Jen, ben je er nog?!
Ah wacht, je bent natuurlijk druk met uitzoeken wie ik ben!
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee SC
In ieder geval heel erg bedankt, ben er heel blij mee![]()
Kom je een keer voor me rappen?
Foto's straks in het topic, heb nog wel 1 vraagje, wat voor mix zit er in die witte zak?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Beessie-Kloonnie heb jij ook een blonde dochter met blauwe ogen toevallig??
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 11 december 2011 13:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet wakker, zit met koorts achter de pc.
Ik ook!!quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
+1quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijven
Is kant en klare muffinmix (alleen water toevoegen) voor in de siliconen muffinbloempotjes![]()
't is zo'n pak van 'homemade' van de AH.
toch ook wel één waarop je je pakje aait?quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die bloempotjes zijn geweldig
Foto's zijn geupload, nu nog even posten.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch ook wel één waarop je je pakje aait?
quote:
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok Fannetje dus niet... wel een blonde dochter met blauwe ogen en in de regio *piep* ..
spuurt verder...
echt Nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Estrys het volgende:
Rocka! It is jij he!
Wat een lief, 'niet' pakket. Maar ik vind het een wel pakket hoor. De agenda precies de goede maat, onze nieuwe gezinsagenda. De chocola is al bijna op met dat snoepmonster van mij
best veelquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
[..]
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namenquote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef DePostbode het volgende:
[..]
echt Niet![]()
Was Niet zo moeilijk he?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan Tirza??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaaquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan *piep*??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
Hee mutsie, kijk eens een post boven de jouwe!quote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaa
nou doe maarquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef DePostbode het volgende:
Ik vind dit trouwens best een mooi kloontje. Iemand nog hebben?
huh jaaaa? echt???quote:
Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 11 december 2011 10:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik ben heel blij dat de kadootjes in de smaak vallen
Weet ik wel. Maar het was een persoonlijk cadeau van mij aan jou dus ik zet gewoon mijn naam erbij.quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namen
quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch ook wel één waarop je je pakje aait?
Mooi zo!! En de rest?quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
huh jaaaa? echt???
![]()
enorm bedankt dan!!!
ik ben zooooooo blij met de familieplanner! die kunnen we echt zo ontzettend goed gebruiken.. (T zijn rooster is per week verschillend en de mijne ook...
quote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef SinterSantaVrouwtje het volgende:
Zeg droomvrouwtje, hoe staat het ervoor? Of ben je druk met alle 880 delen Z&G uit te pluizen?
haha ik vind jou ook wel geinigquote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee, ik was de fotomakeres.
(jij bent leuk!)
ook!!!quote:
Ik heb me net sufgezocht in de oude topic om te zien waar je je verlulde, maar dat hadden de modjes weggepoetst.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef p_iglet het volgende:
piglet is alleen met een kleuter met buikgriep en een clusterende baby. Ik vind het erg leuk!
uitgebreidere reactie en foto's volgen als t_igger na 5 uur weer thuis is.
Ik weet het! BJquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef SecretCyntiaa het volgende:
[..]
nou? iemand??
en vind/vond je de cadeautjes leuk Cyntiaa?
ik wil niet zeiken hoor, maar is het niet overzichtelijker als je de namen in de laatste kolom vet maakt?quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is up to date volgens mij dus dat streept makkelijker voor de laatsten.
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSantaquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Incantrix het volgende:
Reilan, ik heb uitgepakt en volgens míj is Faja al van mij, hahaben bnieuwd, ben heel blij!
Dan heb ik de veteranenclub goed onthoudenquote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSanta
Extragratis tip: it wasn't mequote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als ik nou ook wist wie mijn SinterSanta is
We hebben ook een keer Secret Valentijn gehad, maar dat was vooral met PM's.quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, ik was het nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben echt heel erg slechts in raadspelletjes.....De Buurvrouw?
JAAAAAquote:Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, twee zoons, heeft iets met de zee, de kaart bij de adventkalender kwam via Rotterdam, ze woont hier niet gek ver vandaan maar wel in een andere provincie en een gedeelde hobby.
_Bar_ ben jij mijn lieve santa?
12 10 en 7. Hoezo?quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Reilain het volgende:
Nog maar 8
Buurvrouw staat er hier ook nog bijHoe oud zijn haar zoons ook al weer???
Ja maar waarom dan de chocoletter M??quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik weet niet of Incantrix al is ontmaskerd? Die is ook errug van de nagellakkies
Van Memmel?quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan de chocoletter M??
Zou wat?quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef Reilain het volgende:
Ik zoek iemand met oudere kids....
Iets wat ik niet heb... dus 3 jongens??
Zou het?
quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Graag gedaan sssserpente! Ik vond het erg leuk om jou als lootje te hebben. Erg leuk om te speuren. Heb helemaal krom gelegen bij het lezen van de sc waarin je vertelde dat je in je broek had gepoept
quote:
Ja ik weet t ook niet hè. Tot nu toe heb ik alles fout (behalve mijn eigen) dus.quote:
Nou, ik ben niet zo héél creatief, maar ik doe wel eens een poging. En heb idd zeer recent iets roze gebreid jaquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Reilain het volgende:
[..]Ben je toevallig ook heel creatief?
Iets met een mooie roze sjaal??
quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Reilain het volgende:
Volgens mij is mijn dochter er op dit moment vandoor met een van jou mooie pogingen dan
Die hebben allebei geen zoonquote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hmm ik vermoed dat santabar zwanger is.
Dan kan ik daar al aan strepen
Rixtje
Octopussy
volgens mij houd ik deze 2 over....
Nu nog uitzoeken wie er een zoon heeft
Ja maar dat lukt me niet op mijn telefoon. Ziek dus de pc is geen optie sorryquote:Op zondag 11 december 2011 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet zeiken hoor, maar is het niet overzichtelijker als je de namen in de laatste kolom vet maakt?
geeft niets, ik zei al: ik wil niet zeiken. maar ik zag dat bar het al aardig aangepast had!quote:Op zondag 11 december 2011 15:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt me niet op mijn telefoon. Ziek dus de pc is geen optie sorry
Maar wij komen elkaar soms nog wel eens tegen in topics tochquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een zoon, maar ik ben niet zwanger
jammer. ik had er op marktplaats op geboden, maar de verkoper en ik kregen ruzie en nu wil hij hem niet meer aan me verkopen, de lul.quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Maar wij komen elkaar soms nog wel eens tegen in topics toch
de opener heeft mijn oma niet meer, heeft ze aan de buurmeisjes gegeven om mee te spelen
nopequote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Draculletje heeft een dochter, is die mijn SinterSanta
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
JAAAAABen je er blij mee ondanks de marsepein
Geeft ook niet, heel erg goed kennen we elkaar namelijk niet...quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik weet het echt niet. Wil SummerSanta me alsjeblieft nog een hint geven? Want met de hits dat je onder de grote rivieren woont, van oud-hollandse dingen houdt en dat we in één gezamenlijk topic posten kom ik niet echt ver. Of beter nog: kom ik echt nergens.
Jaaaa stoer is ie hèquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef becky27 het volgende:
de Buurvrouw, hoe in hemelsnaam heb je die prachtige sjaal gemaakt??
Gelukkig, ik had dat eerste stukje echt verkeerd gelezen, en toen meegenomen, later nog een gelezen en oeps... ik zelf houd er helemaal niet van Marsepein.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben er heel blij mee, ben met een grote glimlach gaan slapen![]()
Het is misschien niet handig voor op koekjes maar ik vind marsepein wel heel erg lekker![]()
Dat wordt cakejes bakken, de helft gebruiken en de andere helft zo opsnoepen in de dagen erna!
Jazeker zijn de cadeautjes erg naar wens. Had ik ook al eerder gemeld.quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef SummerSanta het volgende:
[..]
Geeft ook niet, heel erg goed kennen we elkaar namelijk niet...
Waren de kadootjes wel naar wens en passend?
Nog een extra hint dan;
Dat ik dol ben op oud-hollands kun je ook merken aan de naam van m'n oudste zoon en ook de naam van m'n jongste zoon is oer-nederlands, zeker als je van pindakaas houdt zoals ik
Helemaal hoorquote:
Maar dan heet m'n jongste alsnog Pieterquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is maar goed dat je het wist Summerbreeze want ik zelf zou door Fluugs wellicht gaan denken dat ze twee kinderen heeft ipv nog eentje aan het bakken door haar laatste hint.
Had je me (SneeuwPoppejans) echt al goed nav mijnopmerking van de postkantoormevrouwmuts?quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan heet m'n jongste alsnog PieterDus dat klopt hartstikke
Nee toch nietquote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Had je me (SneeuwPoppejans) echt al goed nav mijnopmerking van de postkantoormevrouwmuts?
#aagje
haha pieter. ik dacht al: wie noemt zijn kind nou calvéquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jazeker zijn de cadeautjes erg naar wens. Had ik ook al eerder gemeld.
En pindakaas en oud-hollands doet mij denken aan Pietertje. Dus fluug, ben jij het?
boven of onder mij in alfabetisch overzicht??quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef Faja-Kloonbi het volgende:
En ik sta ook nog wel heel dichtbij je in het alfabetische overzicht...
Nu moet je 't toch echt wel weten hoor
Jaaaaaa! Eindelijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dan is het Fannetje want die heeft een FOK baby, Anne
Gebreidquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef becky27 het volgende:
de Buurvrouw, hoe in hemelsnaam heb je die prachtige sjaal gemaakt??
Zullen wij met zijn tweetjes lootjes trekken?quote:Op zondag 11 december 2011 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gebreidjaja, het geheim van de kok 8)
Oh, ik wil best zo'n sjaal voor je breien hoor. Welke kleur? Kan mono, of zo met verschillende kleurtjes,quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zullen wij met zijn tweetjes lootjes trekken?
quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zowel pvoesss als ik hebben een jongen en een meisje. En ik ben al ontdektquote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ingrid heeft een meid en jongen
_Ophelia_ - Adventmeisje=_Bar_
As1981 - santASinter1981 = estrys
Bianca_en_Michael heeft geen kinderen
Cyntiaa - SecretCyntiaa = beessie-jen
Dizzy-Miss-Lizzy - Sassy_Sir_Santa = kleurdoos
Draculettetje is het ook niet, heeft ze zelf gezegd
droomvrouwtje - SinterSantaVrouwtje
Fannetje - FanneKlaas = summerbreeze
Flugeltje heeft een zoon
incantrix heeft een zoon
keshet is het ook niet, zelf gezegd
krijtlijk - sintlijkje = lois
lady-wrb ook niet zelf gezegd
Memmel - secretlittlesintersanta
p_iglet - Santa-R_oo
Poppejans - SneeuwPoppejans = davinia
pvoesss heeft 2 dochters
rixtje
RockabeIIa - sinterrockabella heeft jongens
Roosje84 - Kloonsje84
Solagratia
Spewey - Santizzle = sacrecoeur
Sugarsnap = kitty_hello
XXXKarinXXX - SinterKerst = vicky
mag ik meedoen, die sjaal kan ik ook!quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Daar ben je dan. Weet je al wie ik ben?quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Lieve sintajeetje!!!
Bedankt voor de supercadeau's!!! Wat een verwennerij <3
Foto's volgen hopelijk later, maar heb iig 2 prachtige uilenmokken gekregen, een kookboekstandaard, maatlepels, een leesboek, een mooie doos met spekjes en zelfgemaakte koekjes, een zak mickeymouse snoepjes (jorja is al flink aan het snoepen) twee muisjes die een candystick 'vast' hielden en een haarelastiekje van minnie mouse. Het thema is nogal muizerig dus....
Maar
Over het hoofd gezien!quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Roosje had gisteravond nog Icantrix gegokt volgens mij
Secret SinterSanta, daar waar we gokjes wagen...
quote:Lieve Kloonsje,
Dankjewel!!! Ben er echt superblij mee, echt helemaal goed gekozen. Zeker van het stuk zeep van Lush, fris en fruitig <3. De cadeautjes voor grote broer zitten nog dicht dus de foto's volgen morgen...
Tot het lezen van het gedicht had ik weinig idee wie je zou kunnen zijn. Googlen op de postcode leverde me een adres in Den Haag op en je had al eerder iets gezegd over wonen in een grote stad maar ja dan valt er nog weinig weg te strepen.
Sinds het lezen van het gedicht en 2 zinnen in het bijzonder heb ik ineens een 'verdachte' .
Incantrix ben jij mijn Secret Sinter Santa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |