Dank je wel voor de kadootjes, ik ben er heel erg blij meequote:
Klopt!quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Komt helemaal goed!
En wat toevallig idd. Saffier en Kersjes hadden elkaar ook toch?
Maar natuurlijk lady,quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn pakje uitgepakt, wat zit er veel in
en aan L. is ook gedacht
maar ik heb geen idee wie de maker is
kan ik nog even een hint krijgen?
Bij de baby'squote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
ja jij!, maar jij was toch al geraden?
Dat viel toch wel mee SCquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik een beetje, had een moeilijk lijstje.
Dus heb gewoon gekocht wat ik zelf leuk zou vinden
Heel, heel graag gedaan! Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vindt!quote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Elmo76 het volgende:
Oh wat is dit toch leuk!!
Ik ben wel erg blij dat ik toch mee heb durven doen!!
En wat ben ik blij met mijn Secretsintersanta, lieve Elmohohoho![]()
Nogmaals ontzettend bedankt voor de leuke kadootjes en vooral het hele mooie kado!!![]()
Je stond al vanaf het begin op mijn verdachtenlijst! Even heb je me op een dwaalspoor gebracht, maar toch bleef het gevoel dat jij mijn SSS was! En ik had gelijkDe buitenkant van het pakket had je ware identiteit verraden en het kaartje bevestigde het nog eens!
En de kadootjes zijn echt super!! Ik had van alles op m'n verlanglijstje gezet en je hebt er echt enorm aan voldaan!
Ik ga zometeen even wat foto's spammen!
Dankjewel SSS, Elmohohoho, lieve lieve Sorbo!!
quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Sugarsnap het volgende:
Thnx Elmo!
Mijn SSS is Kitty_Hello! Superbedankt voor de leuke cadeautjes!
Had in het vorige topic al gereageerd maar jup, it is me. Ik ben blij dat je blij bent, had er wat meer van willen maken, maar iets met tijd en een verbouwing....quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Chell het volgende:
Twinkly ik ben blij dat je er blij mee bent :-) Ik ben idd jouw Santa :-)
Ik ben ook héél blij, ik heb hele lekkere Rituals dingen gekregen van mijn santa. En ik verdenk becky dus :-)
Foto's volgen vanavond, ik ben niet thuis nu.
jep!quote:
Dank je! Ik had ook een knap modelquote:Op zondag 11 december 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje wat heb je een mooi schilderij gemaakt! Wow, ik wist niet dat je zo goed kon schilderen.
nou? iemand??quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn secret santa gaf me als hint dat we beide in het babytopic posten en gaf me de letters :
VEIE![]()
Ik weet hem! Jullie ook?
Dat is zeker waarquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dank je! Ik had ook een knap model
Sjeen doet niet meequote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
uhuh en ik kom dr niet uit nogquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
Beessie-Jen, ben je er nog?!
Ah wacht, je bent natuurlijk druk met uitzoeken wie ik ben!
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee SC
In ieder geval heel erg bedankt, ben er heel blij mee![]()
Kom je een keer voor me rappen?
Foto's straks in het topic, heb nog wel 1 vraagje, wat voor mix zit er in die witte zak?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Beessie-Kloonnie heb jij ook een blonde dochter met blauwe ogen toevallig??
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 11 december 2011 13:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet wakker, zit met koorts achter de pc.
Ik ook!!quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
+1quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijven
Is kant en klare muffinmix (alleen water toevoegen) voor in de siliconen muffinbloempotjes![]()
't is zo'n pak van 'homemade' van de AH.
toch ook wel één waarop je je pakje aait?quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die bloempotjes zijn geweldig
Foto's zijn geupload, nu nog even posten.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch ook wel één waarop je je pakje aait?
quote:
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok Fannetje dus niet... wel een blonde dochter met blauwe ogen en in de regio *piep* ..
spuurt verder...
echt Nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Estrys het volgende:
Rocka! It is jij he!
Wat een lief, 'niet' pakket. Maar ik vind het een wel pakket hoor. De agenda precies de goede maat, onze nieuwe gezinsagenda. De chocola is al bijna op met dat snoepmonster van mij
best veelquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
[..]
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namenquote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef DePostbode het volgende:
[..]
echt Niet![]()
Was Niet zo moeilijk he?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan Tirza??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaaquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan *piep*??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
Hee mutsie, kijk eens een post boven de jouwe!quote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaa
nou doe maarquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef DePostbode het volgende:
Ik vind dit trouwens best een mooi kloontje. Iemand nog hebben?
huh jaaaa? echt???quote:
Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 11 december 2011 10:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik ben heel blij dat de kadootjes in de smaak vallen
Weet ik wel. Maar het was een persoonlijk cadeau van mij aan jou dus ik zet gewoon mijn naam erbij.quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namen
quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch ook wel één waarop je je pakje aait?
Mooi zo!! En de rest?quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
huh jaaaa? echt???
![]()
enorm bedankt dan!!!
ik ben zooooooo blij met de familieplanner! die kunnen we echt zo ontzettend goed gebruiken.. (T zijn rooster is per week verschillend en de mijne ook...
quote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef SinterSantaVrouwtje het volgende:
Zeg droomvrouwtje, hoe staat het ervoor? Of ben je druk met alle 880 delen Z&G uit te pluizen?
haha ik vind jou ook wel geinigquote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee, ik was de fotomakeres.
(jij bent leuk!)
ook!!!quote:
Ik heb me net sufgezocht in de oude topic om te zien waar je je verlulde, maar dat hadden de modjes weggepoetst.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef p_iglet het volgende:
piglet is alleen met een kleuter met buikgriep en een clusterende baby. Ik vind het erg leuk!
uitgebreidere reactie en foto's volgen als t_igger na 5 uur weer thuis is.
Ik weet het! BJquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef SecretCyntiaa het volgende:
[..]
nou? iemand??
en vind/vond je de cadeautjes leuk Cyntiaa?
ik wil niet zeiken hoor, maar is het niet overzichtelijker als je de namen in de laatste kolom vet maakt?quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is up to date volgens mij dus dat streept makkelijker voor de laatsten.
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSantaquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Incantrix het volgende:
Reilan, ik heb uitgepakt en volgens míj is Faja al van mij, hahaben bnieuwd, ben heel blij!
Dan heb ik de veteranenclub goed onthoudenquote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSanta
Extragratis tip: it wasn't mequote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als ik nou ook wist wie mijn SinterSanta is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |