+1quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
quote:Op zondag 11 december 2011 13:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijven
Is kant en klare muffinmix (alleen water toevoegen) voor in de siliconen muffinbloempotjes![]()
't is zo'n pak van 'homemade' van de AH.
toch ook wel één waarop je je pakje aait?quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die bloempotjes zijn geweldig
Foto's zijn geupload, nu nog even posten.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch ook wel één waarop je je pakje aait?
quote:
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok Fannetje dus niet... wel een blonde dochter met blauwe ogen en in de regio *piep* ..
spuurt verder...
echt Nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Estrys het volgende:
Rocka! It is jij he!
Wat een lief, 'niet' pakket. Maar ik vind het een wel pakket hoor. De agenda precies de goede maat, onze nieuwe gezinsagenda. De chocola is al bijna op met dat snoepmonster van mij
best veelquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
[..]
Heb je zoveel FB vriendjes met een blonde dochter met blauwe ogen?!
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namenquote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef DePostbode het volgende:
[..]
echt Niet![]()
Was Niet zo moeilijk he?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan Tirza??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaaquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
best veelmaaar heet de jouwe dan *piep*??
en pfffff nadeel van veel Fokkers op FB he? haha en ik zie op jouw FB een hint ..
Hee mutsie, kijk eens een post boven de jouwe!quote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh neej ik geloof dat ik de SS van iemand anders aan het ontmaskeren ben nu whaahaaa
nou doe maarquote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef DePostbode het volgende:
Ik vind dit trouwens best een mooi kloontje. Iemand nog hebben?
huh jaaaa? echt???quote:
Nogmaals bedankt!quote:Op zondag 11 december 2011 10:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik ben heel blij dat de kadootjes in de smaak vallen
Weet ik wel. Maar het was een persoonlijk cadeau van mij aan jou dus ik zet gewoon mijn naam erbij.quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zet dan ook niet je eigen naam eronder mutske. Ik heb namelijk een olifantengeheugen wat betreft namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |