Dank je! Ik had ook een knap modelquote:Op zondag 11 december 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje wat heb je een mooi schilderij gemaakt! Wow, ik wist niet dat je zo goed kon schilderen.
nou? iemand??quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn secret santa gaf me als hint dat we beide in het babytopic posten en gaf me de letters :
VEIE![]()
Ik weet hem! Jullie ook?
Dat is zeker waarquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dank je! Ik had ook een knap model
Sjeen doet niet meequote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
uhuh en ik kom dr niet uit nogquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
Beessie-Jen, ben je er nog?!
Ah wacht, je bent natuurlijk druk met uitzoeken wie ik ben!
Haha ja ging niet met doos en al en was vergeten op te schrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee SC
In ieder geval heel erg bedankt, ben er heel blij mee![]()
Kom je een keer voor me rappen?
Foto's straks in het topic, heb nog wel 1 vraagje, wat voor mix zit er in die witte zak?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Beessie-Kloonnie heb jij ook een blonde dochter met blauwe ogen toevallig??
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aan de hand van de hints in dit gedicht kwam ik alleen maar op de naam Sjeen, ben jij mij SinterSanta??
Foto's staan in het daarvoor bestemde topic by the way. En SinterSanta, heel erg bedankt voor de geweldige cadeautjes. Ik heb het heerlijke scrubzout en douchegel reeds gebruikt.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 11 december 2011 13:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet wakker, zit met koorts achter de pc.
Ik ook!!quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |