quote:

Blij dat de kadootjes in de smaak vallen! (letterlijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Lois het volgende:
Oh ik heb zulke geweldige kadootjes gehad![]()
Een heerlijke knuffeldeken met Fok! en mijn usernaam eropen een geweldige pot met zuurtjes
met voor de meiden een prinsessenchocoladeei (3 x de woordwaarde).
Alleen geen enkele hint? Het zat allemaal in een doos waarin oorspronkelijk flessen bleek hebben gezeten dus ik dacht aan Ticootje maar die doet niet mee![]()
GeheimeMijterMuts, zie ik de hints over het hoofd?

dan weet ik het ook! Ik heb er ook een paar jaar gewoond.quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Kattenmeppers Rocka?
edit en nu weet ik ook ineens wie jou heeft

Nee, de proppen pakpapier zitten nog in de doos. Maar ik kan er écht geen hits meer tussen ontdekken. Had je ze ín of tússen de cadeautjes gestopt?quote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef secret_knofje het volgende:
Hahaha, dan heb je alle hints weggegooid![]()
Hint 1: ik heb 1 dochter
Hint 2: ouder dan 1jaar

Denk aan plaatsnamen met Carnaval.quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Kattenmeppers? Wie doet nou zoiets! En waar...

Ik weet 'm!quote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik weet het nog steeds niet
Het pakje is gepost in Rotterdam
De hints zijn:
kind is een pittig ding, blond haar en ze is bijna 2 jaar
Mijn sss is ook getrouwd
Niet zo actief op het forum, niet creatief, maar gaat in het nieuwe jaar toch wat maken mbv haar moeder, maar niet haken
HELP!

'quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef GeheimeMijterMuts het volgende:
[..]
Blij dat de kadootjes in de smaak vallen! (letterlijk)
En hints zaten er niet in inderdaad... behalve misschien het dekentje (zelfgemaakt, wellicht self-proclaimed creabea?)
Maar ik zal je een hint geven:
Zowel onze usernames als IRL-names hebben dezelfde beginletters

Ja ik ben ziek en duf sorryquote:Op zondag 11 december 2011 11:16 schreef kaatjejannie het volgende:
DML, mijn lootje was getrokken door Klumsy, staat nog niet in de lijst.

Komt helemaal goed!quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]hoiiiiiiiii, da's toevallig hè ! Blij dat je mijn inpakskills kon waarderen haha, ik ben zo niet creatief haha.
Hoop dat je wat kunt met je cadeautjes

maakt niet uit, maar ik dacht te lezen dat we effe moesten zeggen als er nog iets mistte.quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik ben ziek en duf sorry

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |