ook!!!quote:
Ik heb me net sufgezocht in de oude topic om te zien waar je je verlulde, maar dat hadden de modjes weggepoetst.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef p_iglet het volgende:
piglet is alleen met een kleuter met buikgriep en een clusterende baby. Ik vind het erg leuk!
uitgebreidere reactie en foto's volgen als t_igger na 5 uur weer thuis is.
Ik weet het! BJquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef SecretCyntiaa het volgende:
[..]
nou? iemand??
en vind/vond je de cadeautjes leuk Cyntiaa?
ik wil niet zeiken hoor, maar is het niet overzichtelijker als je de namen in de laatste kolom vet maakt?quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De OP is up to date volgens mij dus dat streept makkelijker voor de laatsten.
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSantaquote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Incantrix het volgende:
Reilan, ik heb uitgepakt en volgens míj is Faja al van mij, hahaben bnieuwd, ben heel blij!
Dan heb ik de veteranenclub goed onthoudenquote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben jouw SinterSanta
Extragratis tip: it wasn't mequote:Op zondag 11 december 2011 14:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als ik nou ook wist wie mijn SinterSanta is
We hebben ook een keer Secret Valentijn gehad, maar dat was vooral met PM's.quote:Op zondag 11 december 2011 13:12 schreef Keshet het volgende:
Ik word zo blij van Secret Santa!![]()
![]()
![]()
![]()
Maarreh, Secret Paashaas? Ik ben voor!
Nee, ik was het nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben echt heel erg slechts in raadspelletjes.....De Buurvrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |