jammer. ik had er op marktplaats op geboden, maar de verkoper en ik kregen ruzie en nu wil hij hem niet meer aan me verkopen, de lul.quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Maar wij komen elkaar soms nog wel eens tegen in topics toch
de opener heeft mijn oma niet meer, heeft ze aan de buurmeisjes gegeven om mee te spelen
nopequote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Draculletje heeft een dochter, is die mijn SinterSanta
quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
JAAAAABen je er blij mee ondanks de marsepein
Geeft ook niet, heel erg goed kennen we elkaar namelijk niet...quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik weet het echt niet. Wil SummerSanta me alsjeblieft nog een hint geven? Want met de hits dat je onder de grote rivieren woont, van oud-hollandse dingen houdt en dat we in één gezamenlijk topic posten kom ik niet echt ver. Of beter nog: kom ik echt nergens.
Jaaaa stoer is ie hèquote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef becky27 het volgende:
de Buurvrouw, hoe in hemelsnaam heb je die prachtige sjaal gemaakt??
Gelukkig, ik had dat eerste stukje echt verkeerd gelezen, en toen meegenomen, later nog een gelezen en oeps... ik zelf houd er helemaal niet van Marsepein.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben er heel blij mee, ben met een grote glimlach gaan slapen![]()
Het is misschien niet handig voor op koekjes maar ik vind marsepein wel heel erg lekker![]()
Dat wordt cakejes bakken, de helft gebruiken en de andere helft zo opsnoepen in de dagen erna!
Jazeker zijn de cadeautjes erg naar wens. Had ik ook al eerder gemeld.quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef SummerSanta het volgende:
[..]
Geeft ook niet, heel erg goed kennen we elkaar namelijk niet...
Waren de kadootjes wel naar wens en passend?
Nog een extra hint dan;
Dat ik dol ben op oud-hollands kun je ook merken aan de naam van m'n oudste zoon en ook de naam van m'n jongste zoon is oer-nederlands, zeker als je van pindakaas houdt zoals ik
Helemaal hoorquote:
Maar dan heet m'n jongste alsnog Pieterquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is maar goed dat je het wist Summerbreeze want ik zelf zou door Fluugs wellicht gaan denken dat ze twee kinderen heeft ipv nog eentje aan het bakken door haar laatste hint.
Had je me (SneeuwPoppejans) echt al goed nav mijnopmerking van de postkantoormevrouwmuts?quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan heet m'n jongste alsnog PieterDus dat klopt hartstikke
Nee toch nietquote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Had je me (SneeuwPoppejans) echt al goed nav mijnopmerking van de postkantoormevrouwmuts?
#aagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |