Ik ben zo blij dat je het leuk vindtquote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef mefke79 het volgende:
konijn! Wat een enorm gave kadootjes. Ik moet nog even studeren op de hints. Een vraag: zit je in mijn tl met twitter?
Foto's volgen later vandaag, maar ik heb gekregen:
een gehaakte kerstster
een chocolade kerstbal
een boek (nickname)
een schrift van jip en janneke
een fotolijstje met een gedicht van plint
een gedicht
al eerder: drie sint magneten
en super: een gehaakt kerstkonijn!!!
Ik heb 2 kinderen, een meisje en een jongenquote:Op zondag 11 december 2011 10:02 schreef Lijnloos het volgende:
Damnit!
[..]
Maar mijn lijstje wordt wel weer wat korter![]()
* Lijnloos Graaft verder
na je eerste hint wel, maar later dacht ik dat Elmo mij had.quote:Op zondag 11 december 2011 09:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Was ik nou ook degene die je dacht? Eerlijk zeggen huh!
quote:Op zondag 11 december 2011 10:06 schreef Chan het volgende:
Ja klumsy dat kloptIk hoop dat je blij bent met de cadeautjes
Ik denk dat ik het weet! Ik kan alleen niet vinden of ze een chocoladefontein op haar huwelijk had. Maar ze geeft borstvoeding en ze had het er laatst in het dreumestopic over dat haar dochtertje ging vingervervenquote:Op zondag 11 december 2011 08:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen kind dat jonger is dan die van mij![]()
Ik zet mn joker in en roep hulptroepen op, ik heb echt geen flauw idee:
*Iemand die getrouwd is en een chocolade fontein op haar huwelijk had
*Haar zoon/of iig 1 kind van haar is jonger dan Wolf, maar we hebben wel nog samen in ''zwangerschaptopic'' gepost
*Haar zoon is fan van Winnie the pooh
*Ze drinkt geen alcohol, dus misschien is ze nu zwanger?
*Ze komt al een poos in OUD, want wist dat ik eerst een andere username had
*Ik heb haar op facebook. (zelfs met deze hint weet ik het dus nog niet)
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeftquote:Op zondag 11 december 2011 10:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet! Ik kan alleen niet vinden of ze een chocoladefontein op haar huwelijk had. Maar ze geeft borstvoeding en ze had het er laatst in het dreumestopic over dat haar dochtertje ging vingerverven
Okay...ik vond de letters/cijfers erg mooiquote:Op zondag 11 december 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
de hint is dat alles zelfgefreubeld is van papier![]()
niet veel mensen hier die creabeaen met papier
de kohl is trouwens ietsje anders dan die je wilde, want die laatste maken ze niet meer
quote:Op zondag 11 december 2011 10:15 schreef kitty_hello het volgende:
Ik heb mn pakje ook opengemaaktWat zaten er véél pakjes in!! Super bedankt lieve SSS
Foto's volgen nog druk met dreumes
Ik denk al een hele tijd aan Ssserpente zonder enige redenmaar ik ga verder denken en nogmaals 't gedicht lezen
quote:Op zondag 11 december 2011 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, als de jouwe Twinkly is, is de mijne Poppejans...denk ik!
Ik heb inderdaad een zoon. Dat is niet gejokt. In het gedicht staat wel de vraag over hoeveel kinderen ik heb. 1, 2 of 3?quote:Op zondag 11 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeft
SneeuwPoppejans, ik ga het gedicht NU nog een keer lezen! Ik begrijp dat ik dus iets had moeten doen/zien met 1 van de kadootjes? Moet ik soms die dvd gaan kijken dan?
*gaat gedicht lezen*
quote:Op zondag 11 december 2011 09:57 schreef Chan het volgende:
Huh mijn santa niet sonnetje? Dan Twinkly?
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeft
SneeuwPoppejans, ik ga het gedicht NU nog een keer lezen! Ik begrijp dat ik dus iets had moeten doen/zien met 1 van de kadootjes? Moet ik soms die dvd gaan kijken dan?
*gaat gedicht lezen*
Hoe had je me door? Alleen op basis van de gedichtenhints, of ook van de kado's?quote:
Ok, dan ben je:quote:Op zondag 11 december 2011 10:09 schreef sinterkloos het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen, een meisje en een jongen
Ja, help dan ff zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, Keshet, ik denk wel dat ik jouw santa weet hihi
Sugarsnap is mijn santa alquote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ok, dan ben je:
Kleurdoos, Pvoesss of Sugersnap... toch? *is hier zo slecht in....
Door het vingerverven denk ik, ineens: ploepquote:Op zondag 11 december 2011 10:24 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
[..]
Hoe had je me door? Alleen op basis van de gedichtenhints, of ook van de kado's?
It's mequote:Op zondag 11 december 2011 10:29 schreef Keshet het volgende:
Hmmm, mijn Santa zit in het leesboekenclubje denk ik.Even puzzelen!
't boek is 'Where the wild things are'
Hele wilde gok: M@x?
Jaaaaquote:Op zondag 11 december 2011 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
ik was het idd Happy!
Blij dat de sjaal en de muts goed zijn! Past ie?
Ik heb eerst geoefend op sjaals voor mijn mannen en die blauw is net anders.
Ik denk dat je goed zitquote:
Je hebt me goedquote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Door het vingerverven denk ik, ineens: ploepAls ik het goed heb tenminste
quote:Op zondag 11 december 2011 10:31 schreef Poppejans het volgende:
God wat ben ik hier goed in![]()
ik weet het gewoon nog niet
Dan is het dus iemand met iig een dochter en zoon
*gaat verder wegstrepen
Ouch! Dan zal ik je het vervolg maar niet vertellen. Ik ben er nog steeds niet klaar meequote:Op zondag 11 december 2011 10:32 schreef Keshet het volgende:
Jaaaaaaaa!Geraden!
Dank je wel lieve m@x!
Enne, natuurlijk ken ik je wel.
Mijn galblaas is laatst verwijderd en ik moest steeds aan jouw horrorstory denken.![]()
ow, 3 kinderen dus! Ik dacht dat je die mooiste vast zelf getekend hadquote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
[..]![]()
Of misschien heb ik wel drie kinderen? Er zaten drie tekeningen bij...
Die kip bedoel je? Kai betekent in sommige talen 'kip'quote:Op zondag 11 december 2011 10:34 schreef Keshet het volgende:
m@x, kun je die hint van FB nog uitleggen? Ik snap 'm echt niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 10:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ow, 3 kinderen dus! Ik dacht dat je die mooiste vast zelf getekend had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |