zo dan !quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef danic het volgende:
Ik ga écht niet nóg twee nachtjes slapen lady-wrb!
Ik heb nooit beweerd dat ik anders wasquote:
Tilburg hequote:
Zeker!!! Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het zó gaaf dat alle pakjes op tijd op de plaats van bestemming zijn!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Das in de buurt van Maaskantje, toch? Verklaard een hoop
ahahhaha je avatar is coolquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
Het wordt nu al onmogelijk km het bikte houdenwordt nog leuk morgen
Ik heb me niet helemaal aan het lijstje van Poppejans gehouden. Vond sommige dingen teveel kwestie van smaak, dus dat durfde ik niet
En ik vond niets leuks, dat helpt ook wel
Nog een grote uitdaging, nu mijn eigen account en kloonaccount uit elkaar houden
Trouwens, Poppejans, wat vind je van mijn ava?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef twentemeisje het volgende:
Als je je SSS al hebt ontmaskerd, mag je dan eigenlijk al legaal gaan uitpakken?
Het gedicht zit in het eerste pakketquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ahahhaha je avatar is coolen ik heb echt nog geen idee wie je bent, dus je hebt je vooralsnog echt niet verlult
Maakt het trouwens nog wat uit of ik eerst de envelop met kadopapier open maak (die ik als eerste kreeg) of de witte?
Je pakje voelt spannend ook echtquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat mijn lootje van haar cadeautjes vindt!!
En mijn eigen pakje voelt heel spannend aan, ik heb al een paar keer geprobeerd te voelen wat erin zit en ik heb het in het licht gehouden![]()
gewoon weer opnieuw inpakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
0:00 red ik makkelijk maar ik heb helaas kroost beloofd dat zij het uit mochten pakken.
* Spewey spijt van heeft en pakje aait
Ben ook wel zenuwachtig wat mijn lootje van alles vindt, niets zelfgemaakts maar wel heel erg over cadeautjes nagedacht, was zwaar lastig want ik 'ken' haar nauwelijks.
* Spewey begint te hyperen
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een enorme doos gekregen en zo te horen zit er onder andere van die piepschuim-chipjes in :
Heb er even over nagedacht maar denk dat de oudste doorheeft dat er geen Minnie Mouse papier meer omheen zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon weer opnieuw inpakken.
ik heb de doos opengemaakt! en daar zitten 2 cadeau's in, die zitten nog in t papiermeisjespapier
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaan
heel voorzichtig de plakbandjes losmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Heb er even over nagedacht maar denk dat de oudste doorheeft dat er geen Minnie Mouse papier meer omheen zit.![]()
Geloof dat hij nu wel snapt dat het pakje voor mamma is.
Heb jij ook niet een kaart ontvangen vandaag?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Bij mijn pakket zit een klein pakje dat klinkt als een doosje dummies
Nieuwe regel voor 2012: verplicht scotch tape gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heel voorzichtig de plakbandjes losmaken
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaan
Och wat jammerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Adventmeisje, ik heb nog even in de brievenbus gekeken maar geen kaartje hoor (tenzij je naar Sint Petersburg verhuist bent en aan Postcrossing doet)
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
Hallo Beessie-Jen!
Ben je al nieuwsgierig???
Ga je wachten tot morgenvroeg of wordt het 0.00 uur?
Alvast veel plezier met uitpakken en raden![]()
Als ik morgen geen foto's hier terug zie, dan ben ik bang dat ik niet aan je wensen heb voldaan.![]()
Dusssssssssssss, ik ga er maar van uit dat hier morgen een paar mooie plaatjes verschijnen!
![]()
Ik ga nu slapen, door Floris hebben we de laatste week minder nachtrust dan we gewend zijn. K hou t hopelijk nog volquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
Sonnetje, vertel eens, hou je het nog?
Nog maar eventjes, heel eventjes toch?
Ik hoop dat mijn keuzes je wel kunnen bekoren
Dus laat je straks of morgen snel iets van je horen?
En hoor es,
Geef je een kusje aan Floris?
Geen, postcrossing. Moet ik ook weer eens op gaan pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Adventmeisje, ik heb nog even in de brievenbus gekeken maar geen kaartje hoor (tenzij je naar Sint Petersburg verhuist bent en aan Postcrossing doet)
Van mij mag je het nu openmaken hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, door Floris hebben we de laatste week minder nachtrust dan we gewend zijn. K hou t hopelijk nog vol![]()
Zit er nu wel over te denken nu stiekem n aar beneden te gaan en uit te pakkenrustig zonder dreumes, maar k hou me aan de 11december
En die kus geef k m![]()
Ik wacht met smartquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet meer raden vanavond, ik ziet het morgen wel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ja sorry dames, m'n hormonen he...
Hmmmm zal ik, zal ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Van mij mag je het nu openmaken hoor!
Hormonale belasting is een prima excuus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hmmmm zal ik, zal ik.
Ben slecht in wachten
Of zal k t op mn hormonen gooien, net als.flugel![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]![]()
heeeeeeeeeeeeel stiekem heb ik een kwartier geleden mijn pakje open gemaakt...![]()
![]()
![]()
Wilde lekker rustig zonder kids uitpakken... en ik ben heeeeeel blijen de foto's zijn al gemaakt....
maar ik weet nog steeds heuelemaal niet wie Beessie-Kloonnie is???
ik heb ook een keimooi koffertje <3quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er 1 opengemaakt en daar zit een keimooi koffertje inen de rest laat ik nog even dicht
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm ja. Het was dus sterker dan ik. En ik ben onwijs verwend door Secret-Sorbo. En zo'n heel lief gedicht!
Ik heb mijn ss een tijdje verdacht, maar was uiteindelijk toch verrast!
alsof wij = fokoud iets geheim kunnen houdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:40 schreef twentemeisje het volgende:
Gaan we ook meteen vertellen wie onze SSS is na ontmaskering?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
Dan ontmasker ik Twenteklaasje nu ook hier, mijn lieve SSS is Wickie.
Nee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef Vlindur het volgende:
Konden jullie nou niet wachten?!![]()
Ik open over 5 minuten!
Dit!quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
gelukkig 11 december!!!!![]()
![]()
![]()
en dan ga ik *nu* mijn kadootje uitpakken!
Nee, eeh jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Vicky het volgende:
Vlindur, zitten er een kadootje voor mijn.meiden bij?
foto's staan al in t daarvoor bestemde topic!quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef octopussy het volgende:
Kleurdoos, fijn dat je het leuk vindt! Ik vond het erg tof om jouw SS te zijn.
Zal morgen wat uitgebreider reageren en zelf ook mijn pakket uitpakken. Wil het samen met de muppet doen.
YaY!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef miss_sly het volgende:
SacreCoeur, klopt! Hartzwakte poezenshirtje, Senna's lievelings zoals ze zelf zegt.
Fijn dat het geurding wel goed is!
quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een enorme berg Adventmeisje![]()
Morgen ga ik strepen!
*naar fototopic verhuist....
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
Alle pakjes zijn binnen !!!!
De ontmaskerde SinterSanta's:
Ingrid_ - _secrid
_Ophelia_ - Adventmeisje
As1981 - santASinter1981
Bar - santa bar
BarbaBientje01 - Sabientje01
becky27 - SuperSecretSacky27
beessie-jen - Beessie-Kloonnie
Bianca_en_Michael - sinter_en_santa
Brighteyes - Bright_Sinter_Santa
Chan - SanChan
Chell - SinterChell
Cyntiaa - SecretCyntiaa
Danic - Danicolaas = Spuuglokje
DaviniaHR - Santa_Davinia
De_Taartjesfee - taartjeskloon = Jelief
debuurvrouw - de_buurklaas = Jeetjejom
Diaan73 - SinterSantaDiaan72
Dizzy-Miss-Lizzy - Sassy_Sir_Santa
Draculettetje - Draak_van_een_Kloon
droomvrouwtje - SinterSantaVrouwtje
elmo76 - elmohohoho
Estrys - DePostbode
Faja-Lobi - Faja-Kloonbi
Fannetje - FanneKlaas
Flugeltje - SinSanteltje = Diaan73
happyme28 - HappySanta28
incantrix - Sint-of-Santa
Jeetjejom - SintaJeetje
Jelief
kaatjejannie - SinterKaatje
kersjes - Kloon-voor-Kersjes
keshet
kitty_hello - Kitty_Secret_Hello
Kleurdoos- PaintPiet- Octopussy
Klumsy - SinterSanta
krijtlijk - sintlijkje
lady-wrb - LadyMistletoe
LiedjeBackstage - SinterSantaLB
lijnloos - Sinterkloos
Lois - GeheimeMijterMuts
m@x - SinterSantaMax
McLaura - McSinterSanta
mefke79 - SinterkerstKonijn
Memmel - secretlittlesintersanta
miss_sly - SantaSly
mrien - Mrien_Santa = Sugarsnap
octopussy - octopussiessecretsanta
Orea - SinSan
Oxymoron
p_iglet - Santa-R_oo
poppedein - PoppeGeheim
Poppejans - SneeuwPoppejans
pvoesss - RaRaSinterSanta
Reilain - secretsantaclausule
rixtje
RockabeIIa - sinterrockabella
Roosje84 - Kloonsje84
SacreCoeur - SacreSinterSanta
Saffier - Saffier-dr-dinges
Shandaly
simmu - SIMMterklaUs
Solagratia
sonnetje85 - Prachtig_kep_Sonnetje85
Sorbootje - Secret-Sorbo
Spewey - Santizzle
Spuuglokje - SSpuugKlokje
Ssserpente - secret_knofje
Sugarsnap
SummerBreeze - SummerSanta
twentemeisje - twenteklaasje
twinkly - TwinklingSanta
vicky - Goedheiligvrouw = Vlindur
Vlindur - Zeepdoos = Danic
Wickie - SaintWickie
XXXKarinXXX - SinterKerst
YPPY
11 december is uitpakdag
Idd!quote:Op zondag 11 december 2011 07:33 schreef Poppejans het volgende:
Sneeuwpoppejans, dankjewel!! wat een leuke en lekkere kadootjes!![]()
Erg blij mee.
Ik maak even een foto nu, dus verhuis zo naar fototopic
Wat een gedicht vol hints! Maar hoewel ik erg kan gaan afstrepen, weet ik het nog steeds echt niet! Op facebook iedere vriend nagekeken maar moet echt nog even beter nadenken denk ik.
Ik dacht Sonnetje, maar die is niet getrouwd dacht ik. Toen dacht ik Asyniur of Freecell maar die doen helemaal niet mee![]()
Stuur je lief gewoon naar beneej om het op te halen!quote:Op zondag 11 december 2011 07:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd!
Ik ben t niet. Niet getrouwd hier![]()
Ik heb mn kado's nog niet uitgepakt. Ben lekker gaan slapen. Ben nu wel wakker, maar Floris nog nietvind t zonde nu mn bed uit te gaan
Ik ben al gegaan!quote:Op zondag 11 december 2011 08:03 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Stuur je lief gewoon naar beneej om het op te halen!
Jaaaa!quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Chell het volgende:
Ik heb t gedichtje gelezen en mijn santa is volgens mij becky :-)
Maar jij hebt geen kind dat jonger is dan die van mijquote:Op zondag 11 december 2011 08:03 schreef Twinkly het volgende:
Wat zijn de hints Poppejans? Ik ben getrouwd
quote:Op zondag 11 december 2011 08:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben al gegaan!
En jeetje wat heb je.moeite gedaan zeg
Heb hard gelachen om t gestolen kado![]()
Uhm en mijn gok, twentemeisje ben jij t?
Althans google gaf bij bolletje almelo aanen je heb een meisje die volgend jaar pas duplo in dr schoon krijgt
![]()
Oh en voel me gelijk lullig tegenover mn eigen lootjek ben helemaal niet zo creatief.
Maar wat ben ik verwend zeg
quote:Op zondag 11 december 2011 08:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]It is I indeed! Wat fijn dat je zo blij bent!
![]()
Het was heel leuk om je SSS te zijn!
Het kookboek is trouwens echt heel erg leuk! We hebben 'm zelf ook gekocht.
Dat wilde ik ook al vragen!quote:Op zondag 11 december 2011 08:48 schreef Poppejans het volgende:
Octo, waar heb je dat leuke koffertje met hertje gekocht??
Graag gedaan Kersjes! Ik ga zo jouw pakket uitpakkenquote:Op zondag 11 december 2011 09:02 schreef Kersjes het volgende:
Een doos vol geweldige kadootjes, dankjewel lieve Saffier![]()
En wat een gedicht erbij zegBij de 2e alinea zat ik al te snotteren.
Ik heb gekregen: 2 setjes oorbellen (incl. haakjes erbij waar ik niet allergisch voor ben), bodylotion, baddersetje met badparels, badbruisdinges, koekbakblik met vormpjes, muffinvormpjes, 2 armbanden, geurstokjes, chocoladeletter..... en het mooiste?
Het pakje voor Devin: zelfgehaakte leeuw![]()
Voor Toby: zelfgehaakte pinguïn![]()
Voor de baby: zelfgehaakte giraf![]()
Dankjewel, we zijn er superblij mee
Geen andere camera in de buurt BE?quote:Op zondag 11 december 2011 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil zo graag uitpakken, maar de batterij van mijn telefoon is leeg, dus ik kan geen foto's maken.
Ja wel, maar geen zin in gedoe met kabeltjes.quote:Op zondag 11 december 2011 09:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geen andere camera in de buurt BE?
Mijn man heeft inmiddels bevestigdquote:Op zondag 11 december 2011 09:19 schreef mrien het volgende:
Jullie hadden elkaar saffier en kersjes? Wat ontzettend grappig!
Fijn!quote:Op zondag 11 december 2011 09:19 schreef m@x het volgende:
De inhoud van mijn pakje is echt super, maar ik weet nog steeds niet wie mijn Santa isIk ben zo slecht in hints...
De hints in het gedicht, kon niet missen!quote:Op zondag 11 december 2011 09:17 schreef Saffier het volgende:
[..]
Graag gedaan Kersjes! Ik ga zo jouw pakket uitpakken!! Ik wil de camera erbij hebben én de kinders dus nog even geduld.
Wat gaf me weg? De postcode?
Heel graag gedaan.... De zeepjes werken iig heel goed om kleurstof van je handen af te krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Waaaah heel erg bedankt Jeetjejom! wat een werk zeg een hele pot met zeepjesen die Flow <3 dankjewel. Het boek heb ik al eens gelezen, maar dat mag de pret niet drukken.
heel erg bedankt. ik ben er erg blij mee!
Owwwwwwwwww, ik weet het niet zeker. Op de kaart schreef je dat we niet veel in dezelfde topics posten, maar toch wel. Heeft dat met koekjes te maken?quote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb in het fototopic nog antwoord gegeven op je vraag!
En als extra hint, het is niet mijn postcode, maaaaaaaar helemaal vreemd ben ik niet in de plaats
quote:Op zondag 11 december 2011 09:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww, ik weet het niet zeker. Op de kaart schreef je dat we niet veel in dezelfde topics posten, maar toch wel. Heeft dat met koekjes te maken?
Ik ook!quote:Op zondag 11 december 2011 09:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik weet het dan wel hoor diaan!
Graag gedaanquote:4) Paars....! (uuhhhhhmmm hier was je me kwijt)
Lieve Klumsy, dank je wel![]()
![]()
Ik gok op Sonnetje, Taartjesfee en heel misschien Memmel (maar die heeft dan zitten jokkenquote:
Ik had gedacht dat je het al zou raden, al is de collega in Amsterdam wel een beetje onlogisch ookquote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Sinterkloosje, wat heb je mij verwend!!! Allemaal leuke dingetjes, geweldig!!! Alleen heb ik nog steeds geen idee wie je bent, behalve dat ik denk dat je in elk geval een (oudste) meisje hebt en ik ken je op de social media... En schijnbaar een collega in amsterdam? Alles bij elkaar denk ik sorbootje, maar tja, ik weet het gewoon niet...(niet heel hard lachen nu he?!)
Wie je ook bent, onwijs bedankt!!!!
30 april klopt niet, even verder zoeken nogquote:Op zondag 11 december 2011 09:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
SinterSantaVrouwtje dankjewel voor je leuke cadeaus
foto's volgen nog zit nu mobiel.. Hmm ondanks hints heb ik nog geen flauw idee..
Iemand een idee?? Ze woont in centrum van het mooie koekstad en kind is jarig als ik het goed heb op 30 april..
Je bent warm!quote:Op zondag 11 december 2011 09:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik gok op Sonnetje, Taartjesfee en heel misschien Memmel (maar die heeft dan zitten jokken)
Haar kindje(s) is/zijn ook bekend in het ziekenhuis...quote:Op zondag 11 december 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm jullie herkennen dus de naam en woonplaats? Hebben jullie een hint voor mij?
BE?quote:Op zondag 11 december 2011 09:41 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
Je bent warm!
Nou laatste hint, je hebt het een keer IRL over SSS gehad en toen zat ik recht tegenover je
Is het Simmu??quote:Op zondag 11 december 2011 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haar kindje(s) is/zijn ook bekend in het ziekenhuis...
Ben jij het dan toch Keshet???quote:Op zondag 11 december 2011 09:39 schreef sinterkloos het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je het al zou raden, al is de collega in Amsterdam wel een beetje onlogisch ook
Nog een hint dan maar
Jouw dorp is mij niet geheel onbekend
In de gloedjenieuwe Tiger.dk winkel hier in de stadquote:Op zondag 11 december 2011 08:48 schreef Poppejans het volgende:
Octo, waar heb je dat leuke koffertje met hertje gekocht??
Aaaaargh! Als je niet één van de personen bent die ik eerder heb genoemd dan weet ik het niet. Mijn geheugen laat me een beetje in de steekquote:Op zondag 11 december 2011 09:43 schreef SinterSantaMax het volgende:
Hahaha, nee
Ik heb 1 kind.
Als je t nou nog niet weet
ja ik ben 1 van die personen!quote:Op zondag 11 december 2011 09:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Aaaaargh! Als je niet één van de personen bent die ik eerder heb genoemd dan weet ik het niet. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek
quote:Op zondag 11 december 2011 09:49 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
ja ik ben 1 van die personen!
Sorry was een beetje onduidelijk van me
De hint was om mij uit t rijtje van 3 duidelijk te maken
Wij posten niet veel in dezelfde topics en mijn Santa had Pdehoog ingeschakeld om hints te geven op FB.quote:Op zondag 11 december 2011 09:25 schreef Saffier het volgende:
Keshet wat grappigWaarom dacht je dat ik je santa was?
Was ik nou ook degene die je dacht? Eerlijk zeggen huh!quote:Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Orea, ik vond je cadeautjes super en ik moest grienen van je gedicht. ik ga straks de fotos uploaden!
Vuile sneak dat je er bentquote:
Ik ben niet jouw santa, wel die van m@x!quote:Op zondag 11 december 2011 09:54 schreef Chan het volgende:
Sonnetje? Wat een geweldige cadeaus!Timo is helemaal in zijn nopjes met de aapjes. En de koksmuts met schort zijn ook super mooi! Heb je dat allemaal zelf gemaakt?
De potjes, bakjes, bakvormpjes en poppetjes zijn ook heel erg geslaagd![]()
dankjewel!!
Morgen als we weer thuis zijn ga ik fotos posten
Dat hoopte ik al, maar ik wist het niet. Je post niet zoveel over jezelfquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
YaY!
ik hou erg van dat soort prulletjes, heb 't al op een plankje in de hal gezet
quote:Op zondag 11 december 2011 09:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Vuile sneak dat je er bent
Dank je wel lieve SonIk vind de kadootjes echt superleuk.
quote:Op zondag 11 december 2011 09:50 schreef SinterSantaDiaan72 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik dacht dat ik alles afgeplakt had![]()
toch nog iets gemist
Ik ben zo blij dat je het leuk vindtquote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef mefke79 het volgende:
konijn! Wat een enorm gave kadootjes. Ik moet nog even studeren op de hints. Een vraag: zit je in mijn tl met twitter?
Foto's volgen later vandaag, maar ik heb gekregen:
een gehaakte kerstster
een chocolade kerstbal
een boek (nickname)
een schrift van jip en janneke
een fotolijstje met een gedicht van plint
een gedicht
al eerder: drie sint magneten
en super: een gehaakt kerstkonijn!!!
Ik heb 2 kinderen, een meisje en een jongenquote:Op zondag 11 december 2011 10:02 schreef Lijnloos het volgende:
Damnit!
[..]
Maar mijn lijstje wordt wel weer wat korter![]()
* Lijnloos Graaft verder
na je eerste hint wel, maar later dacht ik dat Elmo mij had.quote:Op zondag 11 december 2011 09:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Was ik nou ook degene die je dacht? Eerlijk zeggen huh!
quote:Op zondag 11 december 2011 10:06 schreef Chan het volgende:
Ja klumsy dat kloptIk hoop dat je blij bent met de cadeautjes
Ik denk dat ik het weet! Ik kan alleen niet vinden of ze een chocoladefontein op haar huwelijk had. Maar ze geeft borstvoeding en ze had het er laatst in het dreumestopic over dat haar dochtertje ging vingervervenquote:Op zondag 11 december 2011 08:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen kind dat jonger is dan die van mij![]()
Ik zet mn joker in en roep hulptroepen op, ik heb echt geen flauw idee:
*Iemand die getrouwd is en een chocolade fontein op haar huwelijk had
*Haar zoon/of iig 1 kind van haar is jonger dan Wolf, maar we hebben wel nog samen in ''zwangerschaptopic'' gepost
*Haar zoon is fan van Winnie the pooh
*Ze drinkt geen alcohol, dus misschien is ze nu zwanger?
*Ze komt al een poos in OUD, want wist dat ik eerst een andere username had
*Ik heb haar op facebook. (zelfs met deze hint weet ik het dus nog niet)
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeftquote:Op zondag 11 december 2011 10:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet! Ik kan alleen niet vinden of ze een chocoladefontein op haar huwelijk had. Maar ze geeft borstvoeding en ze had het er laatst in het dreumestopic over dat haar dochtertje ging vingerverven
Okay...ik vond de letters/cijfers erg mooiquote:Op zondag 11 december 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
de hint is dat alles zelfgefreubeld is van papier![]()
niet veel mensen hier die creabeaen met papier
de kohl is trouwens ietsje anders dan die je wilde, want die laatste maken ze niet meer
quote:Op zondag 11 december 2011 10:15 schreef kitty_hello het volgende:
Ik heb mn pakje ook opengemaaktWat zaten er véél pakjes in!! Super bedankt lieve SSS
Foto's volgen nog druk met dreumes
Ik denk al een hele tijd aan Ssserpente zonder enige redenmaar ik ga verder denken en nogmaals 't gedicht lezen
quote:Op zondag 11 december 2011 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, als de jouwe Twinkly is, is de mijne Poppejans...denk ik!
Ik heb inderdaad een zoon. Dat is niet gejokt. In het gedicht staat wel de vraag over hoeveel kinderen ik heb. 1, 2 of 3?quote:Op zondag 11 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeft
SneeuwPoppejans, ik ga het gedicht NU nog een keer lezen! Ik begrijp dat ik dus iets had moeten doen/zien met 1 van de kadootjes? Moet ik soms die dvd gaan kijken dan?
*gaat gedicht lezen*
quote:Op zondag 11 december 2011 09:57 schreef Chan het volgende:
Huh mijn santa niet sonnetje? Dan Twinkly?
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan heeft ze gejokt, want in het gedicht staat dat ze een zoontje heeft
SneeuwPoppejans, ik ga het gedicht NU nog een keer lezen! Ik begrijp dat ik dus iets had moeten doen/zien met 1 van de kadootjes? Moet ik soms die dvd gaan kijken dan?
*gaat gedicht lezen*
Hoe had je me door? Alleen op basis van de gedichtenhints, of ook van de kado's?quote:
Ok, dan ben je:quote:Op zondag 11 december 2011 10:09 schreef sinterkloos het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen, een meisje en een jongen
Ja, help dan ff zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, Keshet, ik denk wel dat ik jouw santa weet hihi
Sugarsnap is mijn santa alquote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ok, dan ben je:
Kleurdoos, Pvoesss of Sugersnap... toch? *is hier zo slecht in....
Door het vingerverven denk ik, ineens: ploepquote:Op zondag 11 december 2011 10:24 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
[..]
Hoe had je me door? Alleen op basis van de gedichtenhints, of ook van de kado's?
It's mequote:Op zondag 11 december 2011 10:29 schreef Keshet het volgende:
Hmmm, mijn Santa zit in het leesboekenclubje denk ik.Even puzzelen!
't boek is 'Where the wild things are'
Hele wilde gok: M@x?
Jaaaaquote:Op zondag 11 december 2011 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
ik was het idd Happy!
Blij dat de sjaal en de muts goed zijn! Past ie?
Ik heb eerst geoefend op sjaals voor mijn mannen en die blauw is net anders.
Ik denk dat je goed zitquote:
Je hebt me goedquote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Door het vingerverven denk ik, ineens: ploepAls ik het goed heb tenminste
quote:Op zondag 11 december 2011 10:31 schreef Poppejans het volgende:
God wat ben ik hier goed in![]()
ik weet het gewoon nog niet
Dan is het dus iemand met iig een dochter en zoon
*gaat verder wegstrepen
Ouch! Dan zal ik je het vervolg maar niet vertellen. Ik ben er nog steeds niet klaar meequote:Op zondag 11 december 2011 10:32 schreef Keshet het volgende:
Jaaaaaaaa!Geraden!
Dank je wel lieve m@x!
Enne, natuurlijk ken ik je wel.
Mijn galblaas is laatst verwijderd en ik moest steeds aan jouw horrorstory denken.![]()
ow, 3 kinderen dus! Ik dacht dat je die mooiste vast zelf getekend hadquote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
[..]![]()
Of misschien heb ik wel drie kinderen? Er zaten drie tekeningen bij...
Die kip bedoel je? Kai betekent in sommige talen 'kip'quote:Op zondag 11 december 2011 10:34 schreef Keshet het volgende:
m@x, kun je die hint van FB nog uitleggen? Ik snap 'm echt niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 10:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ow, 3 kinderen dus! Ik dacht dat je die mooiste vast zelf getekend had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |