zo dan !quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef danic het volgende:
Ik ga écht niet nóg twee nachtjes slapen lady-wrb!
Ik heb nooit beweerd dat ik anders wasquote:
Tilburg hequote:
Zeker!!! Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het zó gaaf dat alle pakjes op tijd op de plaats van bestemming zijn!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Das in de buurt van Maaskantje, toch? Verklaard een hoop
ahahhaha je avatar is coolquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef SneeuwPoppejans het volgende:
Het wordt nu al onmogelijk km het bikte houdenwordt nog leuk morgen
Ik heb me niet helemaal aan het lijstje van Poppejans gehouden. Vond sommige dingen teveel kwestie van smaak, dus dat durfde ik niet
En ik vond niets leuks, dat helpt ook wel
Nog een grote uitdaging, nu mijn eigen account en kloonaccount uit elkaar houden
Trouwens, Poppejans, wat vind je van mijn ava?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef twentemeisje het volgende:
Als je je SSS al hebt ontmaskerd, mag je dan eigenlijk al legaal gaan uitpakken?
Het gedicht zit in het eerste pakketquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ahahhaha je avatar is coolen ik heb echt nog geen idee wie je bent, dus je hebt je vooralsnog echt niet verlult
Maakt het trouwens nog wat uit of ik eerst de envelop met kadopapier open maak (die ik als eerste kreeg) of de witte?
Je pakje voelt spannend ook echtquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat mijn lootje van haar cadeautjes vindt!!
En mijn eigen pakje voelt heel spannend aan, ik heb al een paar keer geprobeerd te voelen wat erin zit en ik heb het in het licht gehouden![]()
gewoon weer opnieuw inpakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
0:00 red ik makkelijk maar ik heb helaas kroost beloofd dat zij het uit mochten pakken.
* Spewey spijt van heeft en pakje aait
Ben ook wel zenuwachtig wat mijn lootje van alles vindt, niets zelfgemaakts maar wel heel erg over cadeautjes nagedacht, was zwaar lastig want ik 'ken' haar nauwelijks.
* Spewey begint te hyperen
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een enorme doos gekregen en zo te horen zit er onder andere van die piepschuim-chipjes in :
Heb er even over nagedacht maar denk dat de oudste doorheeft dat er geen Minnie Mouse papier meer omheen zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon weer opnieuw inpakken.
ik heb de doos opengemaakt! en daar zitten 2 cadeau's in, die zitten nog in t papiermeisjespapier
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaan
heel voorzichtig de plakbandjes losmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Heb er even over nagedacht maar denk dat de oudste doorheeft dat er geen Minnie Mouse papier meer omheen zit.![]()
Geloof dat hij nu wel snapt dat het pakje voor mamma is.
Heb jij ook niet een kaart ontvangen vandaag?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Bij mijn pakket zit een klein pakje dat klinkt als een doosje dummies
Nieuwe regel voor 2012: verplicht scotch tape gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heel voorzichtig de plakbandjes losmaken
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo praat je niet over je SS nadat ze zoveel moeite heeft gedaan
Och wat jammerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Adventmeisje, ik heb nog even in de brievenbus gekeken maar geen kaartje hoor (tenzij je naar Sint Petersburg verhuist bent en aan Postcrossing doet)
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef Beessie-Kloonnie het volgende:
Hallo Beessie-Jen!
Ben je al nieuwsgierig???
Ga je wachten tot morgenvroeg of wordt het 0.00 uur?
Alvast veel plezier met uitpakken en raden![]()
Als ik morgen geen foto's hier terug zie, dan ben ik bang dat ik niet aan je wensen heb voldaan.![]()
Dusssssssssssss, ik ga er maar van uit dat hier morgen een paar mooie plaatjes verschijnen!
![]()
Ik ga nu slapen, door Floris hebben we de laatste week minder nachtrust dan we gewend zijn. K hou t hopelijk nog volquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
Sonnetje, vertel eens, hou je het nog?
Nog maar eventjes, heel eventjes toch?
Ik hoop dat mijn keuzes je wel kunnen bekoren
Dus laat je straks of morgen snel iets van je horen?
En hoor es,
Geef je een kusje aan Floris?
Geen, postcrossing. Moet ik ook weer eens op gaan pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Adventmeisje, ik heb nog even in de brievenbus gekeken maar geen kaartje hoor (tenzij je naar Sint Petersburg verhuist bent en aan Postcrossing doet)
Van mij mag je het nu openmaken hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, door Floris hebben we de laatste week minder nachtrust dan we gewend zijn. K hou t hopelijk nog vol![]()
Zit er nu wel over te denken nu stiekem n aar beneden te gaan en uit te pakkenrustig zonder dreumes, maar k hou me aan de 11december
En die kus geef k m![]()
Ik wacht met smartquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet meer raden vanavond, ik ziet het morgen wel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ja sorry dames, m'n hormonen he...
Hmmmm zal ik, zal ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Van mij mag je het nu openmaken hoor!
Hormonale belasting is een prima excuus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hmmmm zal ik, zal ik.
Ben slecht in wachten
Of zal k t op mn hormonen gooien, net als.flugel![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]![]()
heeeeeeeeeeeeel stiekem heb ik een kwartier geleden mijn pakje open gemaakt...![]()
![]()
![]()
Wilde lekker rustig zonder kids uitpakken... en ik ben heeeeeel blijen de foto's zijn al gemaakt....
maar ik weet nog steeds heuelemaal niet wie Beessie-Kloonnie is???
ik heb ook een keimooi koffertje <3quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er 1 opengemaakt en daar zit een keimooi koffertje inen de rest laat ik nog even dicht
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm ja. Het was dus sterker dan ik. En ik ben onwijs verwend door Secret-Sorbo. En zo'n heel lief gedicht!
Ik heb mijn ss een tijdje verdacht, maar was uiteindelijk toch verrast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |