Geen, postcrossing. Moet ik ook weer eens op gaan pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Adventmeisje, ik heb nog even in de brievenbus gekeken maar geen kaartje hoor (tenzij je naar Sint Petersburg verhuist bent en aan Postcrossing doet)
Van mij mag je het nu openmaken hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, door Floris hebben we de laatste week minder nachtrust dan we gewend zijn. K hou t hopelijk nog vol![]()
Zit er nu wel over te denken nu stiekem n aar beneden te gaan en uit te pakkenrustig zonder dreumes, maar k hou me aan de 11december
En die kus geef k m![]()
Ik wacht met smartquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet meer raden vanavond, ik ziet het morgen wel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ja sorry dames, m'n hormonen he...
Hmmmm zal ik, zal ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Van mij mag je het nu openmaken hoor!
Hormonale belasting is een prima excuus!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hmmmm zal ik, zal ik.
Ben slecht in wachten
Of zal k t op mn hormonen gooien, net als.flugel![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]![]()
heeeeeeeeeeeeel stiekem heb ik een kwartier geleden mijn pakje open gemaakt...![]()
![]()
![]()
Wilde lekker rustig zonder kids uitpakken... en ik ben heeeeeel blijen de foto's zijn al gemaakt....
maar ik weet nog steeds heuelemaal niet wie Beessie-Kloonnie is???
ik heb ook een keimooi koffertje <3quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er 1 opengemaakt en daar zit een keimooi koffertje inen de rest laat ik nog even dicht
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm ja. Het was dus sterker dan ik. En ik ben onwijs verwend door Secret-Sorbo. En zo'n heel lief gedicht!
Ik heb mijn ss een tijdje verdacht, maar was uiteindelijk toch verrast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |