Aaaaargh! Als je niet één van de personen bent die ik eerder heb genoemd dan weet ik het niet. Mijn geheugen laat me een beetje in de steekquote:Op zondag 11 december 2011 09:43 schreef SinterSantaMax het volgende:
Hahaha, nee
Ik heb 1 kind.
Als je t nou nog niet weet
ja ik ben 1 van die personen!quote:Op zondag 11 december 2011 09:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Aaaaargh! Als je niet één van de personen bent die ik eerder heb genoemd dan weet ik het niet. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek
quote:Op zondag 11 december 2011 09:49 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
ja ik ben 1 van die personen!
Sorry was een beetje onduidelijk van me
De hint was om mij uit t rijtje van 3 duidelijk te maken
Wij posten niet veel in dezelfde topics en mijn Santa had Pdehoog ingeschakeld om hints te geven op FB.quote:Op zondag 11 december 2011 09:25 schreef Saffier het volgende:
Keshet wat grappigWaarom dacht je dat ik je santa was?
Was ik nou ook degene die je dacht? Eerlijk zeggen huh!quote:Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Orea, ik vond je cadeautjes super en ik moest grienen van je gedicht. ik ga straks de fotos uploaden!
Vuile sneak dat je er bentquote:
Ik ben niet jouw santa, wel die van m@x!quote:Op zondag 11 december 2011 09:54 schreef Chan het volgende:
Sonnetje? Wat een geweldige cadeaus!Timo is helemaal in zijn nopjes met de aapjes. En de koksmuts met schort zijn ook super mooi! Heb je dat allemaal zelf gemaakt?
De potjes, bakjes, bakvormpjes en poppetjes zijn ook heel erg geslaagd![]()
dankjewel!!
Morgen als we weer thuis zijn ga ik fotos posten
Dat hoopte ik al, maar ik wist het niet. Je post niet zoveel over jezelfquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
YaY!
ik hou erg van dat soort prulletjes, heb 't al op een plankje in de hal gezet
quote:Op zondag 11 december 2011 09:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Vuile sneak dat je er bent
Dank je wel lieve SonIk vind de kadootjes echt superleuk.
quote:Op zondag 11 december 2011 09:50 schreef SinterSantaDiaan72 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik dacht dat ik alles afgeplakt had![]()
toch nog iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |