quote:Op zondag 11 december 2011 08:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]It is I indeed! Wat fijn dat je zo blij bent!
![]()
Het was heel leuk om je SSS te zijn!
Het kookboek is trouwens echt heel erg leuk! We hebben 'm zelf ook gekocht.
Dat wilde ik ook al vragen!quote:Op zondag 11 december 2011 08:48 schreef Poppejans het volgende:
Octo, waar heb je dat leuke koffertje met hertje gekocht??
Graag gedaan Kersjes! Ik ga zo jouw pakket uitpakkenquote:Op zondag 11 december 2011 09:02 schreef Kersjes het volgende:
Een doos vol geweldige kadootjes, dankjewel lieve Saffier![]()
En wat een gedicht erbij zegBij de 2e alinea zat ik al te snotteren.
Ik heb gekregen: 2 setjes oorbellen (incl. haakjes erbij waar ik niet allergisch voor ben), bodylotion, baddersetje met badparels, badbruisdinges, koekbakblik met vormpjes, muffinvormpjes, 2 armbanden, geurstokjes, chocoladeletter..... en het mooiste?
Het pakje voor Devin: zelfgehaakte leeuw![]()
Voor Toby: zelfgehaakte pinguïn![]()
Voor de baby: zelfgehaakte giraf![]()
Dankjewel, we zijn er superblij mee
Geen andere camera in de buurt BE?quote:Op zondag 11 december 2011 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil zo graag uitpakken, maar de batterij van mijn telefoon is leeg, dus ik kan geen foto's maken.
Ja wel, maar geen zin in gedoe met kabeltjes.quote:Op zondag 11 december 2011 09:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geen andere camera in de buurt BE?
Mijn man heeft inmiddels bevestigdquote:Op zondag 11 december 2011 09:19 schreef mrien het volgende:
Jullie hadden elkaar saffier en kersjes? Wat ontzettend grappig!
Fijn!quote:Op zondag 11 december 2011 09:19 schreef m@x het volgende:
De inhoud van mijn pakje is echt super, maar ik weet nog steeds niet wie mijn Santa isIk ben zo slecht in hints...
De hints in het gedicht, kon niet missen!quote:Op zondag 11 december 2011 09:17 schreef Saffier het volgende:
[..]
Graag gedaan Kersjes! Ik ga zo jouw pakket uitpakken!! Ik wil de camera erbij hebben én de kinders dus nog even geduld.
Wat gaf me weg? De postcode?
Heel graag gedaan.... De zeepjes werken iig heel goed om kleurstof van je handen af te krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Waaaah heel erg bedankt Jeetjejom! wat een werk zeg een hele pot met zeepjesen die Flow <3 dankjewel. Het boek heb ik al eens gelezen, maar dat mag de pret niet drukken.
heel erg bedankt. ik ben er erg blij mee!
Owwwwwwwwww, ik weet het niet zeker. Op de kaart schreef je dat we niet veel in dezelfde topics posten, maar toch wel. Heeft dat met koekjes te maken?quote:Op zondag 11 december 2011 09:23 schreef SinterSantaMax het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb in het fototopic nog antwoord gegeven op je vraag!
En als extra hint, het is niet mijn postcode, maaaaaaaar helemaal vreemd ben ik niet in de plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |