Het is een feit zelfs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die dikke en die neger hebben wat geloof ik
Sommige dingen moet je gewoon niet te direct in beeld brengen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef OProg het volgende:
Dat Feyenoord shirt was in spiegelbeeld...
Klopt. Dit is de enige echtequote:
Nederland zit vol!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Die man lijkt op Fortuyn als die 60 geworden zou zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd (60)...
Edit: ze is 49...oepsie foutje dus
Ja, klote lijkt me dat hoor. Rotziekte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stadium van dementie lijkt me het lastigste
En dat demente oma het dan gewoon al weetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef OProg het volgende:
Dag voordat je weggaat het tegen je demente ma vertellen....... Sjiek
Dat geleidelijke verloop is het verneukeratieve...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, klote lijkt me dat hoor. Rotziekte.
En het dus vast niet na een uurtje weer vergeten is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef detulp050 het volgende:
En dat demente oma het dan gewoon al weet![]()
Inderdaad! Als je nog heldere momenten hebt en echt wel doorhebt dat je veel herinneringen 'kwijtraakt'...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stadium van dementie lijkt me het lastigste
Nee, want ze wist ook nog dat er de vorige dag bezoek was geweest en dat die op vakantie waren geweest. Haar geheugen was nog lang niet helemaal weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
En het dus vast niet na een uurtje weer vergeten is.
Ja lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Inderdaad! Als je nog heldere momenten hebt en echt wel doorhebt dat je veel dingen 'kwijtraakt'...
Gehoord van andere mensen. Vind dit deel wel grof hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
En dat demente oma het dan gewoon al weet![]()
Maar inderdaad héél sterk gedaan
Vreselijk lijkt me dat. Dan liever in 1 dag zo dement als een deur. Helaas, zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geleidelijke verloop is het verneukeratieve...
Eens je zo gek als een deur bent, dan heb je het toch niet meer door...
Als je het een dag van te voren even snel roept (en er over liegt), dan geloof je toch niet echt dat ze dat oude besje echt gaan ophalen? Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Staal het volgende:
En ik ben benieuwd of ze oma laten logeren. Wrs. niet.
Voor dat geld zou je toch dagelijks een massage met happy ending verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
Een huurprijs van 2400 euro per week???
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor dat geld zou je toch dagelijks een massage met happy ending verwachten.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor dat geld zou je toch dagelijks een massage met happy ending verwachten.
Ik ook niet. Heb het in Nederland al koud in de winterquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Ik krijg het al koud als ik er naar kijk, moest er niet aan denken om daar te wonen.
Beetje harde grond ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Is dat handig? Een tuin uitgraven in de winter?
Fabiola is een golddiggerquote:
Ja en hij wilde een lekker jong chickie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Fabiola is een golddigger
Komt wel goedquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik durf bijna niet te luisteren dat slechte duits, niet dat ik het zelf beter kan maar ik ga ook niet emigreren.
Het is ook beschamend, doen alsof je de taal wel spreekt terwijl dat gewoon niet zo is. Wat hebben die werkgevers daar nou aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik durf bijna niet te luisteren dat slechte duits, niet dat ik het zelf beter kan maar ik ga ook niet emigreren.
uitbreiding, ze wonen daar zelf ook en er moeten dus huurders in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo die verbouwing huis en tuin zijn prima.
Kan wel ja, doen ze niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:12 schreef marcodej het volgende:
Duits kan je toch leren voordat je weg gaat? Hetzelfde met dat bouwplan, dat kan je toch al in Nederland vastleggen?
díe blondequote:
Zelfs Nederlands is al moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Hart en nieren is de uitdrukking Fabiola
tweemaal zelfsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef marcodej het volgende:
Zegt ze nu dat het 'beterder' gaat?
Ja crisis hequote:
maar dat kan toch niet want geen nederlandstalige schoolquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Er wat voor over hebben? Ze heeft niet eens de moeite genomen om Duits te leren.
gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Dus dan huur je zo'n duur chalet en dan zit je letterlijk bovenop de eigenaren.
Mensen die puke zeggen....quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef Funkymunkey het volgende:
Mensen die Holland zeggen...
Puke
Ook op een telefoon?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je op(smilies weergeven) klikken
hebben ze dat wel in oostenrijk ? Maar geen kruidenboter blijkbaarquote:
Baas boven baas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef gers het volgende:
[..]
hebben ze dat wel in oostenrijk ? Maar geen kruidenboter blijkbaar
Leuk voor de camera...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef marcodej het volgende:
Waarom moeten Fabiola en die man daarbij zijn?
Trouwens... hoe 'vrijstaand' is het eigenlijk als de eigenaren beneden je wonen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooi huis, mooi gelegen maar als ik een vrijstaande woning voor veel geld huur verwacht ik geen observerende eigenaar onder mijn waggelende voetjes hoor
Zo'n huis kopen en dan zelf eronder gaan wonen met nauwelijks daglicht en geen mooi uitzichtquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Deckard het volgende:
Dat bedrag en dan zo'n huis krijgenMet eigenaren er onder
![]()
Beiden totaal ook niet ingeburgerd en over zeven jaar alweer vertrekken zodat opa zelf even als dementerende ouwe man het bejaardenhuis in kan gaan
Maar dat afzien is allemaal voor de kids, dan kunnen zij de zaak overnemen op zijn tijd, tegen vast een prikkiequote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n huis kopen en dan zelf eronder gaan wonen met nauwelijks daglicht en geen mooi uitzicht
quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedereen is dood maar verder alles goed, tjuus luitjes
ditquote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
De dochter van haar zus was al 52, terwijl Fabiola zelf nog maar 49 was ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Eind oktober kregen wij het volgende bericht, dat de dochter van Fabiola's overleden zus op 52 jarige leeftijd was overleden aan een hartstilstand.
Dat dacht ik dus ook al...quote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De dochter van haar zus was al 52, terwijl Fabiola zelf nog maar 49 was ofzo?
[..]
Moest ze van de productiemaatschappij ook net doen alsof ze geen duits kon?quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef snellejelle het volgende:
Fabiola spreekt overigens prima Duits en heeft helemaal geen baantje nodig. Was in opdracht van productiemaatschappij![]()
Is dat nu ook al gescriptquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef snellejelle het volgende:
Fabiola spreekt overigens prima Duits en heeft helemaal geen baantje nodig. Was in opdracht van productiemaatschappij![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moest ze van de productiemaatschappij ook net doen alsof ze geen duits kon?
Ja.quote:
goh dan is ze wel een brilliante actrice. Of vind ze zelf soms dat haar duits heel goed isquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moest ze van de productiemaatschappij ook net doen alsof ze geen duits kon?
Misschien is haar Duits wel beterder dan haar Nederlands.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
goh dan is ze wel een brilliante actrice. Of vind ze zelf soms dat haar duits heel goed is
Tsja, de slimsten zijn het niet. Gelukkig heeft de uitzending ze wel wat boekingen opgeleverd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Igen het volgende:
Maakt het überhaupt wat uit? Het lijkt op een serieus TV-programma dus als je opzettelijk jezelf zo voor lul zet omdat de producer erom vraagt vind ik dat net zo goed behoorlijk dom.
quote:Follow up Familie Oosterbaan en Familie Bogers-Teunissen
Drie jaar geleden vertrok familie Oosterbaan naar Tsjechië. Ze hadden alles behalve een soepele start. De familie raakte levensgevaarlijk gewond toen ze werd aangevallen door vier valse bordeauxhonden, het gras voor de camping kon niet worden geplant omdat de buurman er zijn graan had gezaaid en een orkaan verwoestte het gloednieuwe kantinedak. Gelukkig zijn Ronald en Esther ras optimisten en zetten ze door om hun droom – een eigen camping – te verwezenlijken. (1e afl. 30-10-2008)
Ook Anita, Dimitry en hun pleegdochter Renate vertrokken. Maar dan naar Zweden. Daar bouwden ze een Western Ranch. Inmiddels hebben ze een bloeiend bedrijf. Toch is er iets wat een donkere schaduw werpt over hun succes. Renate heeft heimwee. Ze mist haar familie en besluit terug naar Nederland te keren. Dit tot groot verdriet van Anita en Dimitry die behoorlijk verknocht zijn geraakt aan hun pleegdochter… (1e afl. 19-11-2009)
Het lijkt mij vreselijk, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat geweldig vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef gers het volgende:
paardrijvakantie in westernstijl , zijn er serieus mensen die dat doen
Net zo suf als inline dansenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef gers het volgende:
paardrijvakantie in westernstijl , zijn er serieus mensen die dat doen
ponypark slagharen is zelfs goedkoperquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee of dat veel of weinig is, 22 euro per uur?
Duur dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ponypark slagharen is zelfs goedkoper
veel, in Nederland is het geloof 17-20 ofzo maar dat is volgens mij wel paarden en niet ponies, ik ben er al een tijdje uit... dus het kan wel hoger zijn geworden, maar voor Zweden lijkt het me duur omdat je kosten daar lager zijn...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee of dat veel of weinig is, 22 euro per uur?
Leuk is dat joh als je dieren hebt, mag je alles met de hand water gevenquote:
Zat ook al te denken, is het niet te koud voor die beesten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Wist niet dat paarden zo winterhard waren
Woordgarp!quote:
Paarden kunnen heel wat hebben als ze maar een schuilplek hebben en voldoende voerquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ook al te denken, is het niet te koud voor die beesten?
Lijkt me best leuk om eens uit te waaien op een paard, maar ik denk altijd dat ze op hol slaan brrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben doodsbang voor paarden, dus al geef je geld toe, dan doe ik het nog niet.
[..]
Man toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze mensen hebben een Franse dog, dezelfde honden soort heeft die vrouw in Tsjechie in stukken staan scheuren.
toevallig
Heb ik ook...ik mag die beesten niet en zij mogen mij niet...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef Disana het volgende:
Eng hoor. Daarom loop ik dus ook desnoods een blok om voor grote honden.
Iemand vertelde me een keer dat ze eerder aanvallen als ze ruiken dat je bang bent. Sindsdien ben ik nog veel banger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook...ik mag die beesten niet en zij mogen mij niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |