Het lijkt mij vreselijk, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat geweldig vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef gers het volgende:
paardrijvakantie in westernstijl , zijn er serieus mensen die dat doen
Net zo suf als inline dansenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef gers het volgende:
paardrijvakantie in westernstijl , zijn er serieus mensen die dat doen
ponypark slagharen is zelfs goedkoperquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee of dat veel of weinig is, 22 euro per uur?
Duur dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ponypark slagharen is zelfs goedkoper
veel, in Nederland is het geloof 17-20 ofzo maar dat is volgens mij wel paarden en niet ponies, ik ben er al een tijdje uit... dus het kan wel hoger zijn geworden, maar voor Zweden lijkt het me duur omdat je kosten daar lager zijn...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee of dat veel of weinig is, 22 euro per uur?
Leuk is dat joh als je dieren hebt, mag je alles met de hand water gevenquote:
Zat ook al te denken, is het niet te koud voor die beesten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Wist niet dat paarden zo winterhard waren
Woordgarp!quote:
Paarden kunnen heel wat hebben als ze maar een schuilplek hebben en voldoende voerquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ook al te denken, is het niet te koud voor die beesten?
Lijkt me best leuk om eens uit te waaien op een paard, maar ik denk altijd dat ze op hol slaan brrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben doodsbang voor paarden, dus al geef je geld toe, dan doe ik het nog niet.
[..]
Man toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze mensen hebben een Franse dog, dezelfde honden soort heeft die vrouw in Tsjechie in stukken staan scheuren.
toevallig
Heb ik ook...ik mag die beesten niet en zij mogen mij niet...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef Disana het volgende:
Eng hoor. Daarom loop ik dus ook desnoods een blok om voor grote honden.
Iemand vertelde me een keer dat ze eerder aanvallen als ze ruiken dat je bang bent. Sindsdien ben ik nog veel banger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook...ik mag die beesten niet en zij mogen mij niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |