Komt wel goedquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik durf bijna niet te luisteren dat slechte duits, niet dat ik het zelf beter kan maar ik ga ook niet emigreren.
Het is ook beschamend, doen alsof je de taal wel spreekt terwijl dat gewoon niet zo is. Wat hebben die werkgevers daar nou aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik durf bijna niet te luisteren dat slechte duits, niet dat ik het zelf beter kan maar ik ga ook niet emigreren.
uitbreiding, ze wonen daar zelf ook en er moeten dus huurders in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo die verbouwing huis en tuin zijn prima.
Kan wel ja, doen ze niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:12 schreef marcodej het volgende:
Duits kan je toch leren voordat je weg gaat? Hetzelfde met dat bouwplan, dat kan je toch al in Nederland vastleggen?
díe blondequote:
Zelfs Nederlands is al moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Hart en nieren is de uitdrukking Fabiola
tweemaal zelfsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef marcodej het volgende:
Zegt ze nu dat het 'beterder' gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |