Het is een feit zelfs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die dikke en die neger hebben wat geloof ik
Sommige dingen moet je gewoon niet te direct in beeld brengen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef OProg het volgende:
Dat Feyenoord shirt was in spiegelbeeld...
Klopt. Dit is de enige echtequote:
Nederland zit vol!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Die man lijkt op Fortuyn als die 60 geworden zou zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd (60)...
Edit: ze is 49...oepsie foutje dus
Ja, klote lijkt me dat hoor. Rotziekte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stadium van dementie lijkt me het lastigste
En dat demente oma het dan gewoon al weetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef OProg het volgende:
Dag voordat je weggaat het tegen je demente ma vertellen....... Sjiek
Dat geleidelijke verloop is het verneukeratieve...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, klote lijkt me dat hoor. Rotziekte.
En het dus vast niet na een uurtje weer vergeten is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef detulp050 het volgende:
En dat demente oma het dan gewoon al weet![]()
Inderdaad! Als je nog heldere momenten hebt en echt wel doorhebt dat je veel herinneringen 'kwijtraakt'...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stadium van dementie lijkt me het lastigste
Nee, want ze wist ook nog dat er de vorige dag bezoek was geweest en dat die op vakantie waren geweest. Haar geheugen was nog lang niet helemaal weg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
En het dus vast niet na een uurtje weer vergeten is.
Ja lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Inderdaad! Als je nog heldere momenten hebt en echt wel doorhebt dat je veel dingen 'kwijtraakt'...
Gehoord van andere mensen. Vind dit deel wel grof hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
En dat demente oma het dan gewoon al weet![]()
Maar inderdaad héél sterk gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |