Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

De boom, want ik pas wel onder de deurpost doorquote:
Wat? Ik kan nog wat koperkleurige versieringen erin hangen en ik heb nog wat kleine goudachtige, zilveren en rode ballen en zilveren sterretjes. O ja, en nog wat grijze beeldjes en houten figurenquote:
Houdoequote:
En dan nog 367 loze koperen haakjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Wat? Ik kan nog wat koperkleurige versieringen erin hangen en ik heb nog wat kleine goudachtige, zilveren en rode ballen en zilveren sterretjes. O ja, en nog wat grijze beeldjes en houten figuren.
Om en nabij jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog 367 loze koperen haakjes
Mijn boom ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn boom heeft een topic, hoe cool is dat
maar ze moet het topic wel eerlijk delen met Mart's scheve piekquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn boom heeft een topic, hoe cool is dat
Mijn piek heeft nog nooit zo recht gestaan hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar ze moet het topic wel eerlijk delen met Mart's scheve piek
Ah, de behandeling slaat aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn piek heeft nog nooit zo recht gestaan hoor!.
En er ligt een rode substantie op de grond!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet op je hotelkamer.
je bent in Cluedo belandquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er ligt een rode substantie op de grond!
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er ligt een rode substantie op de grond!
Ja, over de soap van gisteren!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het GAAT weer ergens over zeker. Doei
Dag moppersnoetjequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.quote:
Oh, ik hou alleen in de gaten of je geen onoirbare dingen met mijn dochter laat gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb te veel bomen om voor elke boom apart een topic te openen
En gij moeddoew smoelouwequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Doe ik al maanden..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Yuki
wat raar dat jij mij LoLa noemt
Dan heeft hij ook al PMS gehad denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Kan jij niet zienquote:
Oh. Kan ook jaquote:
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Kan ook ja
Als ik het over jou heb hier, zeg ik wel altijd LoLa
Halloquote:
Ik heb m'n dag niet vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebt
Ik let er niet zo erg meer op
Heb je een fijne zaterdag gehad?
En hoe was gister je kerstconcert?
Je treft het wel deze week he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n dag niet vandaag
Gisteren ging goed. Verlepte klote pianist kende haar partij niet, maar omdat ik (mezelf, m'n koorgenoten en het publiek verbazend) goed zong viel het alleen op dat zij het kut deediedereen was dolenthousiast over mij
quote:
quote:
Plannen, gingen niet door. Story of my life.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je treft het wel deze week he?
Waarom is het vandaag zo'n kutdag dan meisje
Gaaf dat iedereen zo enthousiast over je waren
vroooooooooooemmmmmmmmmmmmmquote:
plannen? wat voor plannenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Plannen, gingen niet door. Story of my life.
Ik kan niks garanderen, natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik hou alleen in de gaten of je geen onoirbare dingen met mijn dochter laat gebeuren
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroooooooooooemmmmmmmmmmmmm
[..]
plannen? wat voor plannen
Nou moequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.
mehquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd benquote:
Op zich wel goede reden, maar ik baal nog steeds.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mehbalen zeg
Weet je ook waarom?
gelukkig staat ons weekend haske vast en no way dat we die gaan afzeggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd ben
Mja evengoed jammer, volgende keer maar weer toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel goede reden, maar ik baal nog steeds.
Nou, ik snap dat je verbaasd bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd ben
Sowiesoquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig staat ons weekend haske vast en no way dat we die gaan afzeggen
[..]
Mja evengoed jammer, volgende keer maar weer toch?
Mja als zij/hij een goede reden heeft gegeven dan kan je je niets anders dan er bij neerleggen toch...quote:
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt, zeker de afgelopen maand - 2 maanden. Wel steeds andere personen, maar toch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als zij/hij een goede reden heeft gegeven dan kan je je niets anders dan er bij neerleggen toch...
Ik kan wel zeggen dat je er niet te zwaar aan moet tillen, want jouw schuld is het toch niet?
Dus aan jou ligt het niet
Wat kan er nou belangrijker zijn dan jou
Ik vind het gewoon jammer...quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt, zeker de afgelopen maand - 2 maanden. Wel steeds andere personen, maar toch.
Zo langzamerhand begin ik wel te denken dat het toch aan mij ligt
Je merkt het wel als je te ver gaat met je fratsenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan niks garanderen, natuurlijk!
Kan altijd gebeuren. Til er niet te zwaar aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien alsnog de stad in, als vervanging van vandaag. En anders heb ik nog een stapel films te kijken in m'n bed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer...
Heb je morgen al plannen ?
Dank jequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben trouwens weer bijgelezen met de soap. Hij is weer super geschreven
Aan een eenmalig incident til ik ook niet zo zwaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren. Til er niet te zwaar aan
Ah oke anders was ik wel naar uutreg gekommen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien alsnog de stad in, als vervanging van vandaag. En anders heb ik nog een stapel films te kijken in m'n bed.
Liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke anders was ik wel naar uutreg gekommen ofzo
Ik hoop voor je dat het door gaatquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik wacht sowieso morgen even af want dat staat al (onder voorbehoud).
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het door gaat
Balenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak zo vaak allerlei plannen die de volgende dag toch maar niet doorgaanVandaag ook weer
stoofperentaartquote:
Ja, ik ook wel. Maar ja, et ktt wie et ktt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik voel me daar altijd wel kut over, eigenlijk.
lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
stoofperentaart
Goedenavond!!
heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
LLekker!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker![]()
ik had geexperimenteerd met mijn nieuwe bakvorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 6 is er ook uit... hij zat al een hele tijd los, en vanmorgen had Koen er per ongeluk met zijn speelgoed telefoon op geramdbloeden enzulks
Toen zattie nog losser en nu is ie eruit (de voortand)
ahja dat kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LLekker!wij zijn gewoon bij de appie geweest
Hoiquote:
Dat zeg je volgens mij altijdquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Hoe quote ik?
Ik ben hier echt een miljard jaar niet geweest
M'n UI staat zelfs niet eens meer in de OP
Jij woont bij Douche-eendje in?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef eer-ik het volgende:
M'n handen stinken naar natte vaatdoek. Tyfuskeuken.
Met schruufkes of lijm denk ik.quote:
Prima!quote:
Woonde jij niet in een huurwoninkje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef eer-ik het volgende:
14.gif.
As usual eigenlijk.
Of althans, 90% 14.gif. Heb eigenlijk gierend veel zin om uit te gaan en alle tenten op stelten te zetten maar m'n bouwvergunning is ingetrokken.
En nog bezig met de vliegelarij?quote:
Ah ben jij er zoeen. Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef eer-ik het volgende:
Zit weer een AC/DC te luisteren. Kntterlang geleden.
Waar heb je dan een bouwvergunning voor nodigquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik woon in een huurwonkinkje ja. Schale bende. Moet er echt eens uit. Huizen zijn om te lachen tegenwoordig.
En nee, even niet. Ga me nu richten op een andere vorm van vliegenarij (ik noem een Bell 429) maar vliegtuigen is geen werk in te vinden... ;'(
Je mag hier turbochatten hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Zijn er nog meer leuke SC's?
Of valt deze te verbouwen naar een turbochat?
Ik verveel me lichtelijk en heb typetyfus.
Ik ben 15.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
@ Mw. R van der Nijntje: van hetzelfde, vooralsnog althans
Nijntje niet lief vinden is ruzie met mij he, dan weet je dat vastquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
@ Mw. R van der Nijntje: van hetzelfde, vooralsnog althans
Ik heb alleen in van die kleine vliegtuigjes gevlogen. Vliegen zelf is niet hel lastig, maar stijgen en landen is ook wel handig om te kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef eer-ik het volgende:
@ OA:
Ik kan prima vliegen ja, voor een beginner. Het is opzicht ook niet zo heel erg moeilijk maar om een baan te krijgen is wat lastiger...
Heb een bouwvergunning nodig om al die tenten hier op stelten te zetten ;-)
Wat een slechte vader ben jij danquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijntje niet lief vinden is ruzie met mij he, dan weet je dat vast
MPG, maar die ik zuipen. Muck, BX, buzzer (onder een andere naam). Wie is er nog meer oude garde volgens jou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Turbochatten
Wie van de oude garde is hier nog present overigens, OA, naast jou uyteraerdth.
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deeltquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn kind is geweldig. Punt
Verre van. Maar let maar eens op. Ze is echt briljantquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Oh, ik ga weer tijdelijk terug naar 't speur trouwens
Mooi tochquote:@OA: Geld niet echt een gebrek aan. Heb er geen bakken van maar kan gerust normaal rondkomen
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deelt
Lenny komt hier nooit meer, croos niet, papier niet, etc...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef eer-ik het volgende:
@OA moet je me niet vragen.
Lennart, Peoike, die polly of hoe zijn username ook weer was...
Ik weet dat buzzer onder andere naam post tegenwoordig
Zou er de initiele OP op na moeten kijken om te zien wie ik bedoel met oude garde....
PI bedoel jequote:
Quoten verleerd? /madquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
Misschien juist wel, maar ze willen geen ruzie met jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delen
Bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
MPG maakte er pas nog een grap over...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
Haha, wtf
Dat je indeopslag nog kunt herinneren berhaupt.. Staat niet op mijn CV hoor, ik wist dat zelf al niet eens meer
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef eer-ik het volgende:
PI ja.
Kan iemand me uitleggen hoe ik Fok toe kan staan bij Safari Adblocker?
Nee, adblocker gaat niet geheel uit maar ik wil Fok best toestaan.
De laatste fok!user die hij meegemaakt heeft is Fred Flintstone.quote:
Nee, daar, om een pallet koffie op te slaan. Daar had hij het ook overquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef eer-ik het volgende:
MPG heeft mij nog wel eens gebeld daar
Of was dat bij NS?
Zou zomaar kunnenquote:
Volgens mij is dit wat verouderd...quote:Enrique op Reis.
24.02 - 15.03: Zuid Afrika / 14.05 - 25.05: Arizona / 10.10 - 02.11: Portugal
Dat tpoic is overleden. Er wordt niets meer gemeldquote:
Vast niet. De vorige keer dat we het erover hadden, is mijn sig ontstaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef eer-ik het volgende:
OA, zie ik eruit alsof ik dat aan ga passen?
Gebanden hebben nu een doorgestreepte naam, dus op die manier kan je het zienquote:
Je ziet mijn sig toch?quote:
Was de 100.000.000e postquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Waarom staat er 'vis een optie?' onderaan?
Klik erop, oer-ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Als jij nieuwe koffie haalt voor mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef eer-ik het volgende:
Wil iemand effe voor me gaan pissen, heb er geen zin in.
Troll jij nu of wat ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Uiteraard, hier staat tegenwoordig een espressomachinequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:29 schreef eer-ik het volgende:
Mogen het bonen uit costa rica zijn? Moet je ze zelf effe malen.
Raak niet te veel aan hem gehecht, voor je het weet is hij weer 2+ jaar wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben fan van oer-ik. Hij post schattig.
Nee, te veel werkquote:
Ben je aan de wordfeud, enrique?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Haha dat sowieso. Mijn pauzes groeien exponentieel.
Ik ben van het gemakquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Boh.
Werken voor cht goeie koffie for the win.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind wordfeut eng klinken. Is het iets medisch?
50quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je neer moeten leggen voor de machine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Kan je het wel lezen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef eer-ik het volgende:
spoiler doet het niet. Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ik niet kan kwooten.
quote:
Ja he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben fan van oer-ik. Hij post schattig.
Maar das niet voor 3 kopjes per dagquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:38 schreef eer-ik het volgende:
450 valt nog wel mee. Zelfs voor een thuisapparaat.
De machines die ik nu bij klanten over de balk tracht te smijten doen 25000.
Wat een drukke boom!quote:
Ja, er is nog iemand hier...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef eer-ik het volgende:
OA, je hebt toch iemand thuis of is ze de hort op?
lekker volquote:
Ik wil er nog wel eentje hebben voor op de zaak, maar ik denk dat de directie het daar niet mee eens isquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef eer-ik het volgende:
@OpA: Nee, is voor 100+ kopjes de dag.
Lekker vol, daar houdt Barretje wel van.quote:
Als je naar de winkel komt hier... deze is geopend vanaf 11 uur, maar kom niet voor 11.30 uurquote:
Metal, daar houdt RockNijntje vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik kom opeens Goatsnake tegen. Let niet op de naam.
Metal met mondharmonica erbij en ik vind het gaaf. Iemand meer van dat soort muziek?
Zit er vast niet in... Amerikanenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:41 schreef eer-ik het volgende:
OA, stuur ze een keer langs op het Experience Center.
Ga zelf ook mee. Leuk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Als je naar de winkel komt hier... deze is geopend vanaf 11 uur, maar kom niet voor 11.30 uur
Vanochtend kwamen ze ook rond 11.15 aankakken. Dan zijn ze weer wel tot 19/20u open.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing!
Geen idee. Alestorm misschien? Piratenmetalquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef eer-ik het volgende:
@RN, heb je nog iets naar mijn smaak dan? Zie bovenstaand, of where ever.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, RN, voor de goeie orde, ik heb een kuthekel aan grunten en double bass. Dan weet je dat.
Nee, macbookquote:
Okequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:49 schreef eer-ik het volgende:
@RN: Dat was de eerste die ik tegenkwam ja, moest daarom lachen n deed me denken aan FM.
Hij heeft adblock aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef Barretje80 het volgende:
zeg eer-ik... er zit een quote knop in de rechter bovenhoek
Ah, kijk: http://www.apple.com/nl/support/macbook-bottomcase/quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef eer-ik het volgende:
En de onderkant laat los? Wtf? Heb daar nog nooit van gehoord.
Hejje zunne witte of wa?
die van mij zit er nog aanquote:
ahh.. dat is wel netjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, kijk: http://www.apple.com/nl/support/macbook-bottomcase/
De 'bepaalde omstandigheid' is in dit geval 'altijd netjes op de tafel of bank staan'quote:Apple heeft vastgesteld dat onder bepaalde omstandigheden het rubberen oppervlak van sommige MacBooks kan loskomen van de onderbehuizing van het systeem.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef eer-ik het volgende:
@OA: wat voor macbook heb je dan? Ik heb hier een paar van die almunilium dingen staan maar daar zit geen rubber onder.
quote:Modelnaam: MacBook
Modelaanduiding: MacBook7,1
Heb je geen knopje met 'sta ads op deze website toe'?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga niet adblocker uitzetten. Als ik weet hoe ik fok kan toestaan doe ik dat graag maar ik snap het niet.
Misschien heb je wel zin om op de culinaire tour te gaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef eer-ik het volgende:
Anyway, die vikingmetal vind ik wat simpel, als ik het zo mag omschrijven.
beetje teveel ritme op de maat van de zang ofzo...
Precies zoeen: http://wiki.uva.nl/mobieletoeganguva/index.php/Categorie:MacBookquote:
Jij bent cht lang niet in de KSC geweest.quote:
De laatste keer zat jij nog op de bsisschoolquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent cht lang niet in de KSC geweest.
GMTAquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Flesje flesje gooi je Black Metal kok er eens in.
Edit: wajoooow dit was mijn foutste post ooit.
Nee, verder niets mis meequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, je hebt een crackbook![]()
Doet de bovenkant ook scheuren of niet?
Vrolijke Frits had dat ook steeds..
2008?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste keer zat jij nog op de bsisschool
Hij was hier een maand of 2 a 3 geleden nog... om te vragen wie al die nieuwe mensen zijn en waar de oude gebleven zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, verder niets mis mee![]()
Frits komt hier ook nooit meer... leeft ie nog?
Ik overdrijf graag... zie sig voor (een van de) laatste keerquote:
Ik zal hem eens even mailen/smsen/whatsappen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was hier een maand of 2 a 3 geleden nog... om te vragen wie al die nieuwe mensen zijn en waar de oude gebleven zijn.
Welk gehucht werkt hij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef eer-ik het volgende:
Frits leeft nog wel ja
Werkt redelijk bij je in de buurt tegenwoordig.
Das toch niet vlakbij... /mad. Ik was er gisteren toevallig nogquote:
In Nederland is niets ver weg natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef eer-ik het volgende:
Of althans, vanuit mij gezien is Zoetermeer redelijk dichtbij jou werk.
Of in ieder geval woonplaats. Als je nog op dezelfde plek woont iig.
Was het wat?quote:
Dat nummerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Brussel is dichterbij dan Maastricht of Groningenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind twente toch altijd knap ver rijden hoor...
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Mijn Amerikaanse collega's mogen ook pas vliegen als het meer dan 10 uur rijden isquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!
In de VS rijd je ook lekkerder door, daar kun je eindeloos op dezelfde snelweg door blijven gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Meest getoond waren toch de grote blokken die te duur zijn maar zaten wel leuke tussen.quote:
Thijs van Leer, toetsenist/ fluitist/ "zanger" van Focus en jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef eer-ik het volgende:
Wie is van Leer? Of ben ik nu een barbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |