Met schruufkes of lijm denk ik.quote:
Prima!quote:
Woonde jij niet in een huurwoninkje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef eer-ik het volgende:
14.gif.
As usual eigenlijk.
Of althans, 90% 14.gif. Heb eigenlijk gierend veel zin om uit te gaan en alle tenten op stelten te zetten maar m'n bouwvergunning is ingetrokken.
En nog bezig met de vliegelarij?quote:
Ah ben jij er zoeen. Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef eer-ik het volgende:
Zit weer een AC/DC te luisteren. Knétterlang geleden.
Waar heb je dan een bouwvergunning voor nodigquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik woon in een huurwonkinkje ja. Schale bende. Moet er echt eens uit. Huizen zijn om te lachen tegenwoordig.
En nee, even niet. Ga me nu richten op een andere vorm van vliegenarij (ik noem een Bell 429) maar vliegtuigen is geen werk in te vinden... ;'(
Je mag hier turbochatten hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Zijn er nog meer leuke SC's?
Of valt deze te verbouwen naar een turbochat?
Ik verveel me lichtelijk en heb typetyfus.
Ik ben 15.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
@ Mw. R van der Nijntje: van hetzelfde, vooralsnog althans
Nijntje niet lief vinden is ruzie met mij he, dan weet je dat vastquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef eer-ik het volgende:
@ Mw. R van der Nijntje: van hetzelfde, vooralsnog althans
Ik heb alleen in van die kleine vliegtuigjes gevlogen. Vliegen zelf is niet hel lastig, maar stijgen en landen is ook wel handig om te kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef eer-ik het volgende:
@ OA:
Ik kan prima vliegen ja, voor een beginner. Het is opzicht ook niet zo heel erg moeilijk maar om een baan te krijgen is wat lastiger...
Heb een bouwvergunning nodig om al die tenten hier op stelten te zetten ;-)
Wat een slechte vader ben jij danquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijntje niet lief vinden is ruzie met mij he, dan weet je dat vast
MPG, maar die ik zuipen. Muck, BX, buzzer (onder een andere naam). Wie is er nog meer oude garde volgens jou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Turbochatten
Wie van de oude garde is hier nog present overigens, OA, naast jou uyteraerdth.
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deeltquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn kind is geweldig. Punt
Verre van. Maar let maar eens op. Ze is echt briljantquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Oh, ik ga weer tijdelijk terug naar 't speur trouwens
Mooi tochquote:@OA: Geld niet echt een gebrek aan. Heb er geen bakken van maar kan gerust normaal rondkomen
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deelt
Lenny komt hier nooit meer, croos niet, papier niet, etc...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef eer-ik het volgende:
@OA moet je me niet vragen.
Lennart, Peoike, die polly of hoe zijn username ook weer was...
Ik weet dat buzzer onder andere naam post tegenwoordig
Zou er de initiele OP op na moeten kijken om te zien wie ik bedoel met oude garde....
PI bedoel jequote:
Quoten verleerd? /madquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
Misschien juist wel, maar ze willen geen ruzie met jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delen
Bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
MPG maakte er pas nog een grap over...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
Haha, wtf
Dat je indeopslag nog kunt herinneren überhaupt.. Staat niet op mijn CV hoor, ik wist dat zelf al niet eens meer
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef eer-ik het volgende:
PI ja.
Kan iemand me uitleggen hoe ik Fok toe kan staan bij Safari Adblocker?
Nee, adblocker gaat niet geheel uit maar ik wil Fok best toestaan.
De laatste fok!user die hij meegemaakt heeft is Fred Flintstone.quote:
Nee, daar, om een pallet koffie op te slaan. Daar had hij het ook overquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef eer-ik het volgende:
MPG heeft mij nog wel eens gebeld daar
Of was dat bij NS?
Zou zomaar kunnenquote:
Volgens mij is dit wat verouderd...quote:Enrique op Reis.
24.02 - 15.03: Zuid Afrika / 14.05 - 25.05: Arizona / 10.10 - 02.11: Portugal
Dat tpoic is overleden. Er wordt niets meer gemeldquote:
Vast niet. De vorige keer dat we het erover hadden, is mijn sig ontstaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef eer-ik het volgende:
OA, zie ik eruit alsof ik dat aan ga passen?
Gebanden hebben nu een doorgestreepte naam, dus op die manier kan je het zienquote:
Je ziet mijn sig toch?quote:
Was de 100.000.000e postquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Waarom staat er 'vis een optie?' onderaan?
Klik erop, oer-ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Als jij nieuwe koffie haalt voor mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef eer-ik het volgende:
Wil iemand effe voor me gaan pissen, heb er geen zin in.
Troll jij nu of wat ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef eer-ik het volgende:
Uiteraard, hier staat tegenwoordig een espressomachinequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:29 schreef eer-ik het volgende:
Mogen het bonen uit costa rica zijn? Moet je ze zelf effe malen.
Raak niet te veel aan hem gehecht, voor je het weet is hij weer 2+ jaar wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben fan van oer-ik. Hij post schattig.
Nee, te veel werkquote:
Ben je aan de wordfeud, enrique?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Haha dat sowieso. Mijn pauzes groeien exponentieel.
Ik ben van het gemakquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Boh.
Werken voor écht goeie koffie for the win.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind wordfeut eng klinken. Is het iets medisch?
50quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef eer-ik het volgende:
Wat heb je neer moeten leggen voor de machine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Kan je het wel lezen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:35 schreef eer-ik het volgende:
spoiler doet het niet. Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ik niet kan kwooten.
quote:
Ja he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben fan van oer-ik. Hij post schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |