MPG, maar die ik zuipen. Muck, BX, buzzer (onder een andere naam). Wie is er nog meer oude garde volgens jou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Turbochatten
Wie van de oude garde is hier nog present overigens, OA, naast jou uyteraerdth.
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deeltquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn kind is geweldig. Punt
Verre van. Maar let maar eens op. Ze is echt briljantquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:16 schreef eer-ik het volgende:
@Fles: heb je je familie verplicht op Fok te komen?
Oh, ik ga weer tijdelijk terug naar 't speur trouwens
Mooi tochquote:@OA: Geld niet echt een gebrek aan. Heb er geen bakken van maar kan gerust normaal rondkomen
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden uiteraard, maar ik doelde meer op het ruziemaken met iedereen die die mening niet deelt
Lenny komt hier nooit meer, croos niet, papier niet, etc...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef eer-ik het volgende:
@OA moet je me niet vragen.
Lennart, Peoike, die polly of hoe zijn username ook weer was...
Ik weet dat buzzer onder andere naam post tegenwoordig
Zou er de initiele OP op na moeten kijken om te zien wie ik bedoel met oude garde....
PI bedoel jequote:
Quoten verleerd? /madquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
Misschien juist wel, maar ze willen geen ruzie met jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet die die mening niet delen
Bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
@ Flash: Op internet heeft niemand een leeftijd toch
MPG maakte er pas nog een grap over...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef eer-ik het volgende:
Haha, wtf
Dat je indeopslag nog kunt herinneren überhaupt.. Staat niet op mijn CV hoor, ik wist dat zelf al niet eens meer
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef eer-ik het volgende:
PI ja.
Kan iemand me uitleggen hoe ik Fok toe kan staan bij Safari Adblocker?
Nee, adblocker gaat niet geheel uit maar ik wil Fok best toestaan.
De laatste fok!user die hij meegemaakt heeft is Fred Flintstone.quote:
Nee, daar, om een pallet koffie op te slaan. Daar had hij het ook overquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef eer-ik het volgende:
MPG heeft mij nog wel eens gebeld daar
Of was dat bij NS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |