Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

De boom, want ik pas wel onder de deurpost doorquote:
Wat? Ik kan nog wat koperkleurige versieringen erin hangen en ik heb nog wat kleine goudachtige, zilveren en rode ballen en zilveren sterretjes. O ja, en nog wat grijze beeldjes en houten figurenquote:
Houdoequote:
En dan nog 367 loze koperen haakjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
Wat? Ik kan nog wat koperkleurige versieringen erin hangen en ik heb nog wat kleine goudachtige, zilveren en rode ballen en zilveren sterretjes. O ja, en nog wat grijze beeldjes en houten figuren.
Om en nabij jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog 367 loze koperen haakjes
Mijn boom ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn boom heeft een topic, hoe cool is dat
maar ze moet het topic wel eerlijk delen met Mart's scheve piekquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn boom heeft een topic, hoe cool is dat
Mijn piek heeft nog nooit zo recht gestaan hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar ze moet het topic wel eerlijk delen met Mart's scheve piek
Ah, de behandeling slaat aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn piek heeft nog nooit zo recht gestaan hoor!.
En er ligt een rode substantie op de grond!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet op je hotelkamer.
je bent in Cluedo belandquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er ligt een rode substantie op de grond!
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En er ligt een rode substantie op de grond!
Ja, over de soap van gisteren!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het GAAT weer ergens over zeker. Doei
Dag moppersnoetjequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.quote:
Oh, ik hou alleen in de gaten of je geen onoirbare dingen met mijn dochter laat gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb te veel bomen om voor elke boom apart een topic te openen
En gij moeddoew smoelouwequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Doe ik al maanden..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Yuki
wat raar dat jij mij LoLa noemt
Dan heeft hij ook al PMS gehad denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Kan jij niet zienquote:
Oh. Kan ook jaquote:
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Kan ook ja
Als ik het over jou heb hier, zeg ik wel altijd LoLa
Halloquote:
Ik heb m'n dag niet vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebt
Ik let er niet zo erg meer op
Heb je een fijne zaterdag gehad?
En hoe was gister je kerstconcert?
Je treft het wel deze week he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n dag niet vandaag
Gisteren ging goed. Verlepte klote pianist kende haar partij niet, maar omdat ik (mezelf, m'n koorgenoten en het publiek verbazend) goed zong viel het alleen op dat zij het kut deediedereen was dolenthousiast over mij
quote:
quote:
Plannen, gingen niet door. Story of my life.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je treft het wel deze week he?
Waarom is het vandaag zo'n kutdag dan meisje
Gaaf dat iedereen zo enthousiast over je waren
vroooooooooooemmmmmmmmmmmmmquote:
plannen? wat voor plannenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Plannen, gingen niet door. Story of my life.
Ik kan niks garanderen, natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik hou alleen in de gaten of je geen onoirbare dingen met mijn dochter laat gebeuren
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroooooooooooemmmmmmmmmmmmm
[..]
plannen? wat voor plannen
Nou moequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.
mehquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afgesproken om met iemand de stad in te gaan vanmiddag. Extra lopen haasten om weer bijtijds in Utrecht te zijn, wordt de afspraak afgezegd.
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd benquote:
Op zich wel goede reden, maar ik baal nog steeds.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mehbalen zeg
Weet je ook waarom?
gelukkig staat ons weekend haske vast en no way dat we die gaan afzeggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd ben
Mja evengoed jammer, volgende keer maar weer toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel goede reden, maar ik baal nog steeds.
Nou, ik snap dat je verbaasd bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ach, het gebeurt vaker dat een afspraak afgezegd wordt dan dat ie doorgaat tegenwoordig. Dus eigenlijk stom dat ik nog verbaasd ben
Sowiesoquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig staat ons weekend haske vast en no way dat we die gaan afzeggen
[..]
Mja evengoed jammer, volgende keer maar weer toch?
Mja als zij/hij een goede reden heeft gegeven dan kan je je niets anders dan er bij neerleggen toch...quote:
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt, zeker de afgelopen maand - 2 maanden. Wel steeds andere personen, maar toch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als zij/hij een goede reden heeft gegeven dan kan je je niets anders dan er bij neerleggen toch...
Ik kan wel zeggen dat je er niet te zwaar aan moet tillen, want jouw schuld is het toch niet?
Dus aan jou ligt het niet
Wat kan er nou belangrijker zijn dan jou
Ik vind het gewoon jammer...quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt, zeker de afgelopen maand - 2 maanden. Wel steeds andere personen, maar toch.
Zo langzamerhand begin ik wel te denken dat het toch aan mij ligt
Je merkt het wel als je te ver gaat met je fratsenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan niks garanderen, natuurlijk!
Kan altijd gebeuren. Til er niet te zwaar aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien alsnog de stad in, als vervanging van vandaag. En anders heb ik nog een stapel films te kijken in m'n bed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer...
Heb je morgen al plannen ?
Dank jequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben trouwens weer bijgelezen met de soap. Hij is weer super geschreven
Aan een eenmalig incident til ik ook niet zo zwaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren. Til er niet te zwaar aan
Ah oke anders was ik wel naar uutreg gekommen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien alsnog de stad in, als vervanging van vandaag. En anders heb ik nog een stapel films te kijken in m'n bed.
Liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke anders was ik wel naar uutreg gekommen ofzo
Ik hoop voor je dat het door gaatquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik wacht sowieso morgen even af want dat staat al (onder voorbehoud).
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het door gaat
Balenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak zo vaak allerlei plannen die de volgende dag toch maar niet doorgaanVandaag ook weer
stoofperentaartquote:
Ja, ik ook wel. Maar ja, et kött wie et kött.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik voel me daar altijd wel kut over, eigenlijk.
lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
stoofperentaart
Goedenavond!!
heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
LLekker!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker![]()
ik had geexperimenteerd met mijn nieuwe bakvorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 6 is er ook uit... hij zat al een hele tijd los, en vanmorgen had Koen er per ongeluk met zijn speelgoed telefoon op geramdbloeden enzulks
Toen zattie nog losser en nu is ie eruit (de voortand)
ahja dat kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LLekker!wij zijn gewoon bij de appie geweest
Hoiquote:
Dat zeg je volgens mij altijdquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Hoe quote ik?
Ik ben hier echt een miljard jaar niet geweest
M'n UI staat zelfs niet eens meer in de OP
Jij woont bij Douche-eendje in?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef eer-ik het volgende:
M'n handen stinken naar natte vaatdoek. Tyfuskeuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |