Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het door gaat
Balenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak zo vaak allerlei plannen die de volgende dag toch maar niet doorgaanVandaag ook weer
stoofperentaartquote:
Ja, ik ook wel. Maar ja, et kött wie et kött.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik voel me daar altijd wel kut over, eigenlijk.
lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
stoofperentaart
Goedenavond!!
heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
LLekker!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker![]()
ik had geexperimenteerd met mijn nieuwe bakvorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 6 is er ook uit... hij zat al een hele tijd los, en vanmorgen had Koen er per ongeluk met zijn speelgoed telefoon op geramdbloeden enzulks
Toen zattie nog losser en nu is ie eruit (de voortand)
ahja dat kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LLekker!wij zijn gewoon bij de appie geweest
Hoiquote:
Dat zeg je volgens mij altijdquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef eer-ik het volgende:
Hoe quote ik?
Ik ben hier echt een miljard jaar niet geweest
M'n UI staat zelfs niet eens meer in de OP
Jij woont bij Douche-eendje in?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef eer-ik het volgende:
M'n handen stinken naar natte vaatdoek. Tyfuskeuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |