Een bonte boom zeg maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog fouter dan vorig jaar, hehe
Met recht een boompje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
past prachtig bij de schrootjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
past prachtig bij de schrootjes
de piek staat scheefquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Net huisjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
dat zou ik ook zeggenquote:
laters bubbeltjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef xBubbles het volgende:
Vriendlief is thuis, spreek jullie later
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben tegendraads, een piek hoort niet recht maar scheef.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zondag is
daar heb ik al eens gelurk...inderdaad top hokquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:
dan heb ik vrijquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zondag is
Dan heb je tijd om te neuken dus. Oh wacht... dat doe je de hele week al.quote:
ga je nu vertellen dat vriendlief belangrijker is dan ons Fokkertjes?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef xBubbles het volgende:
Vriendlief is thuis, spreek jullie later
precies en op de zondag heb ik vrijquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om te neuken dus. Oh wacht... dat doe je de hele week al.
Altijd neukt Goldfinger Nic. Midden in de week alleen zondags niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en op de zondag heb ik vrij
Rijmt niet helemaal, maar tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd neukt Goldfinger Nic. Midden in de week alleen zondags niet.
Zondags gaat hij naar de kerk, met zijn tas volzilverwerk broek vol witte mellek.
gatver bossie.....too much informationquote:
nou nog iemand met armen en benen en we hebben een frankenstijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je mijn rug er nu gratis bij
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggenquote:
Hihi, dwars eendjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben tegendraads, een piek hoort niet recht maar scheef.
meteen een dooie ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou nog iemand met armen en benen en we hebben een frankenstijn
wel een knappe dan
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggen?
Hoi LDSquote:
Ik heb een linkerarm en een linkerbeen in de aanbieding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een knappe dan
Mijn armen mag hij wel hebben, al hebben al die neurofibromen op mijn armen toch weer wat..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een knappe dan
Broertjequote:
En bedankt, nu hoor ik die klok weer tikkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
Zo, dat is met recht een bonte boom.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik het mooiste: een bonte boomquote:
De boom is breder!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Die boom is al even voluptueus als jij zelf Mart
En wie is er langer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |