Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mijne ook niet, maar die van inkomen blijkbaar welquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn kapper heeft geen bieralleen biologische thee
Je mag de TT best wijzigen in "Koffie, thee en bier bij de kapper" hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Daarom wijs ik drinken bij de kapper dus altijd beleefd af.
ik weet niet welke ze hebben, hij is in ieder geval heel bitterquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:25 schreef Bos81 het volgende:
Biologische thee kan best lekker zijn, alleen niet die van de Appie, maar wel die van bijvoorbeeld Yogi.
kaasquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef Inkomen het volgende:
Kaas van de markt kan ook best lekker zijn, dus nu aanvalluh.
Groene thee? Dat is heel erg wennen maar wel lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet niet welke ze hebben, hij is in ieder geval heel bitter
Heel veel kaasquote:
normale groene thee lust ik wel, dus denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Groene thee? Dat is heel erg wennen maar wel lekker.
Nee, ik drink nooit bij de kapperquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar die van inkomen blijkbaar wel
[..]
Je mag de TT best wijzigen in "Koffie, thee en bier bij de kapper" hoor
heel evenwichtigquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heel veel kaas.
Ik heb ook heel veel kaasbalansdagen (voedingscentrum): de ene dag haal ik een stuk kaas en de volgende dag is ie op.
Al ruim 1 jaar niet meer op de markt wezen halen. Misschien toch weer een keer doen, zeker als ik over een tijdje weer vrij heb op dinsdag, kan ik mooi naar de weekmarkt hier in het centrum..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef Inkomen het volgende:
Kaas van de markt kan ook best lekker zijn, dus nu aanvalluh.
Mwa ik blijf schommelen tussen goed en slecht en het wordt steeds lastiger om iedere keer weer te vallen en op te staan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef sararaats het volgende:
Hoe gaat het met jullie? Met mij best stormachtig. Ik heb op dit moment een gevecht met m'n hersenen
Eindhoven heeft ook een aantal kaaswinkels, maar ik heb er nog nooit 1 binnen durfen stappen..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:30 schreef douche-eendje het volgende:
Kaas haal ik hier in een van de tig kaaswinkels. Voordeel van Alkmaar
Ik eet niet of nauwelijks peperkoekquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:30 schreef douche-eendje het volgende:
Kaas haal ik hier in een van de tig kaaswinkels. Voordeel van Alkmaar
Mooi. Oprotten dan maar weer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
nee haha k drink geen koffie :S
wie welquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapotquote:
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapot
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen hequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Ga weg, Steven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Melk en suiker graagquote:
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
pijenburg(kandij) nom nom nomquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.quote:
Nee, want je soap-vent is er 1quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen he
Nounou, wat aardiger mag wel hoor.quote:
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.
Mn soap en IRL vent zelfsquote:
Hey moppiequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pijenburg(kandij) nom nom nom
Ola allemaal
Thanxquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.
En normaal posten geld voor heel FOK!, dus niet alleen hier...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nounou, wat aardiger mag wel hoor.
Je kunt het welquote:
quote:
Trek zequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, tijd om maar eens wat snaren te trekken.
Ja, trek maar eens flink aan die snaar jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Mogguhquote:
Aan The Voice of Holland doet nu ook een harpiste mee. Iris Kroes, Gisteren is ze doorgegaan naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Llquote:
Doe voorzichtig met die snaren héquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
LLquote:
Koffie?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
ik zal je wel wat geven
Weet ik, heb haar geadopteerd met de foktalentenjacht. Ben de enige die beide kandidaten nog heeft want natuurlijk moest Niels Geusebroek ook in mijn teamquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan The Voice of Holland doet nu ook een harpiste mee. Iris Kroes, Gisteren is ze doorgegaan naar de volgende ronde.
graagquote:
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag![]()
met melk en suiker graag
saraquote:
Ik ook niet, rechts is uitgeschakeldquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sara
je hebt mij aangestoken![]()
ik hoor momenteel ook niks aan 1 kant
wil je een koekjequote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet, rechts is uitgeschakeld
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef john-frusciante het volgende:
het is erg stil hier, dus weer off![]()
Een glimlach, zo mag ik het graag zien.quote:
Tot op de bankquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef john-frusciante het volgende:
het is erg stil hier, dus weer off![]()
Doe maar een boterhamquote:
Not guiltyquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sara
je hebt mij aangestoken![]()
ik hoor momenteel ook niks aan 1 kant
MKquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Not guilty
Vandaag blijf ik lekker in bed met in gedachte een mooie vrouw
Haquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, van uit slapen kreeg ik hoofdpijn
eerst maar eens douchen
wokkiequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, van uit slapen kreeg ik hoofdpijn
eerst maar eens douchen
quote:
quote:
Wij gaan met oud op nieuw ook fikkie stoken en de hele middag carbid-schietenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens gaan klussen![]()
en buiten fikkie stoken
Ik had jou al iets gezegd in het vorige topic maar hier ook nog maar een keertjequote:
quote:
ik ga dadelijk het riet af doen en dan stook ik dat meteen op in die oude olie tonquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij gaan met oud op nieuw ook fikkie stoken en de hele middag carbid-schieten
Handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk het riet af doen en dan stook ik dat meteen op in die oude olie ton
alleen opletten dat ik niet zo als de vorige keer het halve maisveld affikquote:
Voor mij gaat het de eerste keer carbid schieten zijn, ben benieuwd of ik voldoende gehoorbescherming hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen opletten dat ik niet zo als de vorige keer het halve maisveld affik
Popcornquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen opletten dat ik niet zo als de vorige keer het halve maisveld affik
ik heb er hier nog wel 1 liggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mij gaat het de eerste keer carbid schieten zijn, ben benieuwd of ik voldoende gehoorbescherming heb
Mag ik die lenen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier nog wel 1 liggen
die poetsen echt je huis niet hoorquote:
zal hem wel klaarleggenquote:
Hoeft ie niet te doen, ik zuig welquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die poetsen echt je huis niet hoor
Thanx, je hebt er niet toevallig 2?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, je hebt er niet toevallig 2?
Jongensquote:
Daar heb je gelijk inquote:
Ik stel voor dat we de Zweedse bevolking delenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongens
[..]
Daar heb je gelijk in
Nja een is beter dan geen
zal kijken of ik op de zaak er 1 kan "lenen"quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Nja een is beter dan geen
Goed voorstelquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de Zweedse bevolking delen
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal kijken of ik op de zaak er 1 kan "lenen"
Oh lekker zoetsappigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb zo'n heel fout treintje gekocht bij xenos voor onder de kerstboom
Als het nodig is, zeker doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook
En ik ga vanmiddag echt ff terug naar bed
Tot straksquote:
eet-zequote:
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
kerstboompje staatvaasjes met ballen en kaarsjes gemaakt, ster opgehangen, lampjes in mn buffetkast gelegd. Het is helemaal kerst in huize ldg
is het ookquote:
Het is gewoon gezellig en knusquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het ook
ik weet niet wat er met me iseerder vond ik kerst nooit zo boeiend, maar nu heb ik mn hele huis n make over gegeven voor die paar dagen
vroeger toen ik klein was zorgde ik altijd dat ik als eerste beneden was zodat alle lampjes aan kon doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig en knus
Ik zat vanmorgen om half 7 al beneden met hoestende hummel lekker onder de dekens en alleen de kerstverlichting aan
(en de tv dat dan weer wel)
Dankquote:
picsquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef Solique het volgende:
Heb mijn kerstboompjes ook weer tevoorschijn gehaald
[..]
Dank
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosjequote:
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosje
[ afbeelding ]
cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosje
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Als mijn ouders de voorraad geopend hebben kan ik altijd nog wat meer neer zetten: lampjes, klokken, versiering, etc.
Ja, komt weinig voor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Je bent gewoon eerder dan je ouders
Ik ben ondertussen kerstkaarten aan het schrijven....
Ik vergeet volgens mij altijd de helft
ik ben al bijna klaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
kerstkaarten schrijven moet ik ook maar eens aan beginnenik schrijf altijd in etappes, want ik heb er een onwijze hekel aan en ik kan niet zo netjes schrijven
ik stuur ook alleen kaarten naar mensen die het waarderenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben al bijna klaar
het worden er wel steeds minder ....
ik ben een moederquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Inkomen het volgende:
Kerstkaarten schrijven, daar heb je toch moeders voor?
Moeders.
Ik ben een moederquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Inkomen het volgende:
Kerstkaarten schrijven, daar heb je toch moeders voor?
Moeders.
harteloze vent ben je ook he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
Maar ik moet zelf al mijnkerstkaarten schrijven.
Simpel: Niemand krijgt niks![]()
niemand krijgt niks, dus iedereen krijgt ietsquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
Ikke wel.quote:
Oh, das mooi gekniptquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Links 2 uur geleden, rechts net na de kapper
Hoiquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Insom kan alles gebruiken geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, boom is versierd. En voor het eerst heb ik eens niet alles erin gehangen.
En heeft iemand nog kerstboomhaakjes nodig? Ik heb er nog maar zo'n 400 over.
Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha, als ik chagrijnig kijk ga ik nog scheler kijken dan ik al doe. Dus neequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Eigenlijk moet je op die "voor" pic een chagrijnige bek trekken, om het contrast te vergroten
Dankjequote:
Hoiquote:
Heel mooi hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
u pwetty girlquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag wel ja, want vannacht redelijk geslapen. Maar mn rechteroog doet vrijwel niets en beweegt niet altijd de goede kant op, of blijft in de rechterhoek hangen. Dat is niet echt fijn...quote:
Snoep jij ook altijd van het deeg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een cake in de oven staan![]()
Ik ga er nu ook eentje maken, bedankt voor het ideequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Snoep jij ook altijd van het deeg?
Ik eet een cupcakeje met fondantquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want sinds ik daar eens gigantisch buikpijn van heb gekregen (en toen was ik nog zwanger oeps)quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Snoep jij ook altijd van het deeg?
lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eet een cupcakeje met fondant![]()
.
het is niet om te eten hoorquote:
Jaja, en daarna even testen of de bakvorm en de taartzaag hun werk wel gedaan hebben met de taart...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is niet om te eten hoor
meer om die bakvorm uit te testen
en even wat klooien met mijn taartzaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, en daarna even testen of de bakvorm en de taartzaag hun werk wel gedaan hebben met de taart...kom maar halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mart had er 400 gratis toch?quote:
waarom zoveeelquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mart had er 400 gratis toch?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben gewoon misselijk van de pijn in mijn kop
ff liggen dan maar
Weer dat maisveld plat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
het fikkie stoken ging iets te hard
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:
Owjeejquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
firefingerquote:
dat kan ookquote:
Deze?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
even maar eens gaan bankhangen![]()
vanavond is nicole naar de golden years, dus moet ik alles zelf doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef sararaats het volgende:
Ikke dagdromen over de mooiste vrouw van het heelal
Beetje jammer dan weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of aan je eigen zelfbescherming
ik help wel hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
even maar eens gaan bankhangen![]()
vanavond is nicole naar de golden years, dus moet ik alles zelf doen![]()
MMquote:
Donderdagquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Nog slechts 2 keer naar PSV dit kalenderjaar..
Das un grotequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
dat vond ik nou ook
[..]
[..]
tadaaa
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Goed, cake in de oven staanquote:
Heyquote:
Heb een kleintje gemaaktquote:
Cakequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed, cake in de oven staan
[..]
Hey
Idee gepikt van LLquote:
Waarom ben ik nou weer een viespeuk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Viespeuk!!!!!!
Ik ga mn kerstboompje maar eens versieren
daar kreeg ik ook al geen antwoord opquote:
Hallo lieve STquote:
Ik zit heerlijk in mijn eentje op de bank liedjes aan te vragenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hallo lieve SThoe gaat het ?
Dat is ook leuk, Ik heb het hier niet. Ook nog niet echt de behoefte. Mijn broer heeft het wel, dus ga ik er wel eens heen om daar te kijken..quote:
Mooizoquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in mijn eentje op de bank liedjes aan te vragen![]()
best wel even okee dus, eigenlijk![]()
Met jou dan?
Het is alweer donkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Ja wel redelijk hier
Ja kloptquote:
Ja kloptquote:
De tederste verleiding sinds er chocolade is..quote:
dan nog Fles...waar is de nachtploeg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier drie uur snachts, weet je dat niet?
Absoluutquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De tederste verleiding sinds er chocolade is..
Een bonte boom zeg maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog fouter dan vorig jaar, hehe
Met recht een boompje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
past prachtig bij de schrootjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
past prachtig bij de schrootjes
de piek staat scheefquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Net huisjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
dat zou ik ook zeggenquote:
laters bubbeltjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef xBubbles het volgende:
Vriendlief is thuis, spreek jullie later
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben tegendraads, een piek hoort niet recht maar scheef.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zondag is
daar heb ik al eens gelurk...inderdaad top hokquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:
dan heb ik vrijquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zondag is
Dan heb je tijd om te neuken dus. Oh wacht... dat doe je de hele week al.quote:
ga je nu vertellen dat vriendlief belangrijker is dan ons Fokkertjes?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef xBubbles het volgende:
Vriendlief is thuis, spreek jullie later
precies en op de zondag heb ik vrijquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om te neuken dus. Oh wacht... dat doe je de hele week al.
Altijd neukt Goldfinger Nic. Midden in de week alleen zondags niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en op de zondag heb ik vrij
Rijmt niet helemaal, maar tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd neukt Goldfinger Nic. Midden in de week alleen zondags niet.
Zondags gaat hij naar de kerk, met zijn tas volzilverwerk broek vol witte mellek.
gatver bossie.....too much informationquote:
nou nog iemand met armen en benen en we hebben een frankenstijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je mijn rug er nu gratis bij
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggenquote:
Hihi, dwars eendjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben tegendraads, een piek hoort niet recht maar scheef.
meteen een dooie ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou nog iemand met armen en benen en we hebben een frankenstijn
wel een knappe dan
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw piek staat wel loodrecht, wou je zeggen?
Hoi LDSquote:
Ik heb een linkerarm en een linkerbeen in de aanbieding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een knappe dan
Mijn armen mag hij wel hebben, al hebben al die neurofibromen op mijn armen toch weer wat..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een knappe dan
Broertjequote:
En bedankt, nu hoor ik die klok weer tikkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
Zo, dat is met recht een bonte boom.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
Nog even een foto van mijn kerstboompje... ST, let ook even op de verplaatste guirlande.
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik het mooiste: een bonte boomquote:
De boom is breder!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Die boom is al even voluptueus als jij zelf Mart
En wie is er langer?quote:
OMGquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik het mooiste: een bonte boom.
En dan heb ik nog niet eens alle versiering erin gehangen dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |