Ja kloptquote:
Ja kloptquote:
De tederste verleiding sinds er chocolade is..quote:
dan nog Fles...waar is de nachtploeg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier drie uur snachts, weet je dat niet?
Absoluutquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De tederste verleiding sinds er chocolade is..
Een bonte boom zeg maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog fouter dan vorig jaar, hehe
Met recht een boompje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
past prachtig bij de schrootjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
past prachtig bij de schrootjes
de piek staat scheefquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Net huisjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is een retrohuis. Maar wel echt geniaal gewoonKijk hier maar eens voor de rest van de retroheid.
dat zou ik ook zeggenquote:
laters bubbeltjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef xBubbles het volgende:
Vriendlief is thuis, spreek jullie later
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben tegendraads, een piek hoort niet recht maar scheef.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zondag is
daar heb ik al eens gelurk...inderdaad top hokquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |