Mooi. Oprotten dan maar weer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
nee haha k drink geen koffie :S
wie welquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapotquote:
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapot
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen hequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Ga weg, Steven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Melk en suiker graagquote:
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
pijenburg(kandij) nom nom nomquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.quote:
Nee, want je soap-vent is er 1quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen he
Nounou, wat aardiger mag wel hoor.quote:
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.
Mn soap en IRL vent zelfsquote:
Hey moppiequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pijenburg(kandij) nom nom nom
Ola allemaal
Thanxquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.
En normaal posten geld voor heel FOK!, dus niet alleen hier...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nounou, wat aardiger mag wel hoor.
Je kunt het welquote:
quote:
Trek zequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, tijd om maar eens wat snaren te trekken.
Ja, trek maar eens flink aan die snaar jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
Mogguhquote:
Aan The Voice of Holland doet nu ook een harpiste mee. Iris Kroes, Gisteren is ze doorgegaan naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |