Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mijne ook niet, maar die van inkomen blijkbaar welquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn kapper heeft geen bieralleen biologische thee
Je mag de TT best wijzigen in "Koffie, thee en bier bij de kapper" hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Daarom wijs ik drinken bij de kapper dus altijd beleefd af.
ik weet niet welke ze hebben, hij is in ieder geval heel bitterquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:25 schreef Bos81 het volgende:
Biologische thee kan best lekker zijn, alleen niet die van de Appie, maar wel die van bijvoorbeeld Yogi.
kaasquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef Inkomen het volgende:
Kaas van de markt kan ook best lekker zijn, dus nu aanvalluh.
Groene thee? Dat is heel erg wennen maar wel lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet niet welke ze hebben, hij is in ieder geval heel bitter
Heel veel kaasquote:
normale groene thee lust ik wel, dus denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Groene thee? Dat is heel erg wennen maar wel lekker.
Nee, ik drink nooit bij de kapperquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar die van inkomen blijkbaar wel
[..]
Je mag de TT best wijzigen in "Koffie, thee en bier bij de kapper" hoor
heel evenwichtigquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heel veel kaas.
Ik heb ook heel veel kaasbalansdagen (voedingscentrum): de ene dag haal ik een stuk kaas en de volgende dag is ie op.
Al ruim 1 jaar niet meer op de markt wezen halen. Misschien toch weer een keer doen, zeker als ik over een tijdje weer vrij heb op dinsdag, kan ik mooi naar de weekmarkt hier in het centrum..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:26 schreef Inkomen het volgende:
Kaas van de markt kan ook best lekker zijn, dus nu aanvalluh.
Mwa ik blijf schommelen tussen goed en slecht en het wordt steeds lastiger om iedere keer weer te vallen en op te staan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef sararaats het volgende:
Hoe gaat het met jullie? Met mij best stormachtig. Ik heb op dit moment een gevecht met m'n hersenen
Eindhoven heeft ook een aantal kaaswinkels, maar ik heb er nog nooit 1 binnen durfen stappen..quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:30 schreef douche-eendje het volgende:
Kaas haal ik hier in een van de tig kaaswinkels. Voordeel van Alkmaar
Ik eet niet of nauwelijks peperkoekquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:30 schreef douche-eendje het volgende:
Kaas haal ik hier in een van de tig kaaswinkels. Voordeel van Alkmaar
Mooi. Oprotten dan maar weer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
nee haha k drink geen koffie :S
wie welquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapotquote:
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, je aardig-doen knopje is weer eens kapot
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen hequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Ga weg, Steven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Jaaa had al van fokkers gehoord dat het een autist was, dus ik grijp maar vast hard aan
Melk en suiker graagquote:
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet niet of nauwelijks peperkoek
pijenburg(kandij) nom nom nomquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Peijenburg (wat dan eigenlijk ontbijtkoek is) eet ik ook bijna nooit. Al heb ik wel dichtbij de fabriek gewoond.
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.quote:
Nee, want je soap-vent is er 1quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou niet mijn neukertje als autist bestempelen he
Nounou, wat aardiger mag wel hoor.quote:
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn allemaal woorden die je niet mag gebruiken.
Mn soap en IRL vent zelfsquote:
Hey moppiequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pijenburg(kandij) nom nom nom
Ola allemaal
Thanxquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat bedoel ik serieus. Dus of normaal meeposten, of wegwezen.
En normaal posten geld voor heel FOK!, dus niet alleen hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |