Mag ik die lenen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier nog wel 1 liggen
die poetsen echt je huis niet hoorquote:
zal hem wel klaarleggenquote:
Hoeft ie niet te doen, ik zuig welquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die poetsen echt je huis niet hoor
Thanx, je hebt er niet toevallig 2?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, je hebt er niet toevallig 2?
Jongensquote:
Daar heb je gelijk inquote:
Ik stel voor dat we de Zweedse bevolking delenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongens
[..]
Daar heb je gelijk in
Nja een is beter dan geen
zal kijken of ik op de zaak er 1 kan "lenen"quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Nja een is beter dan geen
Goed voorstelquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de Zweedse bevolking delen
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal kijken of ik op de zaak er 1 kan "lenen"
Oh lekker zoetsappigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb zo'n heel fout treintje gekocht bij xenos voor onder de kerstboom
Als het nodig is, zeker doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook
En ik ga vanmiddag echt ff terug naar bed
Tot straksquote:
eet-zequote:
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
kerstboompje staatvaasjes met ballen en kaarsjes gemaakt, ster opgehangen, lampjes in mn buffetkast gelegd. Het is helemaal kerst in huize ldg
is het ookquote:
Het is gewoon gezellig en knusquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het ook
ik weet niet wat er met me iseerder vond ik kerst nooit zo boeiend, maar nu heb ik mn hele huis n make over gegeven voor die paar dagen
vroeger toen ik klein was zorgde ik altijd dat ik als eerste beneden was zodat alle lampjes aan kon doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gewoon gezellig en knus
Ik zat vanmorgen om half 7 al beneden met hoestende hummel lekker onder de dekens en alleen de kerstverlichting aan
(en de tv dat dan weer wel)
Dankquote:
picsquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef Solique het volgende:
Heb mijn kerstboompjes ook weer tevoorschijn gehaald
[..]
Dank
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosjequote:
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosje
[ afbeelding ]
cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk zelfs 3 boompjes, 1 zit in een doosje
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Als mijn ouders de voorraad geopend hebben kan ik altijd nog wat meer neer zetten: lampjes, klokken, versiering, etc.
Ja, komt weinig voor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Je bent gewoon eerder dan je ouders
Ik ben ondertussen kerstkaarten aan het schrijven....
Ik vergeet volgens mij altijd de helft
ik ben al bijna klaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
kerstkaarten schrijven moet ik ook maar eens aan beginnenik schrijf altijd in etappes, want ik heb er een onwijze hekel aan en ik kan niet zo netjes schrijven
ik stuur ook alleen kaarten naar mensen die het waarderenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben al bijna klaar
het worden er wel steeds minder ....
ik ben een moederquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Inkomen het volgende:
Kerstkaarten schrijven, daar heb je toch moeders voor?
Moeders.
Ik ben een moederquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Inkomen het volgende:
Kerstkaarten schrijven, daar heb je toch moeders voor?
Moeders.
harteloze vent ben je ook he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
Maar ik moet zelf al mijnkerstkaarten schrijven.
Simpel: Niemand krijgt niks![]()
niemand krijgt niks, dus iedereen krijgt ietsquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |