Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het GAAT weer ergens over zeker. Doei
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.quote:
Oh, ik hou alleen in de gaten of je geen onoirbare dingen met mijn dochter laat gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb te veel bomen om voor elke boom apart een topic te openen
En gij moeddoew smoelouwequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Doe ik al maanden..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Yuki
wat raar dat jij mij LoLa noemt
Dan heeft hij ook al PMS gehad denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en kan daarom de confrontatie met "rode substantie" in dit topic niet aan.
Kan jij niet zienquote:
Oh. Kan ook jaquote:
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Kan ook ja
Als ik het over jou heb hier, zeg ik wel altijd LoLa
Halloquote:
Ik heb m'n dag niet vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stom eigenlijk dat het me nu pas opvalt terwijl als ik terug denk dat je gelijk hebt
Ik let er niet zo erg meer op
Heb je een fijne zaterdag gehad?
En hoe was gister je kerstconcert?
Je treft het wel deze week he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n dag niet vandaag
Gisteren ging goed. Verlepte klote pianist kende haar partij niet, maar omdat ik (mezelf, m'n koorgenoten en het publiek verbazend) goed zong viel het alleen op dat zij het kut deediedereen was dolenthousiast over mij
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |