Ik overdrijf graag... zie sig voor (een van de) laatste keerquote:
Ik zal hem eens even mailen/smsen/whatsappen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was hier een maand of 2 a 3 geleden nog... om te vragen wie al die nieuwe mensen zijn en waar de oude gebleven zijn.
Welk gehucht werkt hij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef eer-ik het volgende:
Frits leeft nog wel ja
Werkt redelijk bij je in de buurt tegenwoordig.
Das toch niet vlakbij... /mad. Ik was er gisteren toevallig nogquote:
In Nederland is niets ver weg natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef eer-ik het volgende:
Of althans, vanuit mij gezien is Zoetermeer redelijk dichtbij jou werk.
Of in ieder geval woonplaats. Als je nog op dezelfde plek woont iig.
Was het wat?quote:
Dat nummerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Brussel is dichterbij dan Maastricht of Groningenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind twente toch altijd knap ver rijden hoor...
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!±
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Mijn Amerikaanse collega's mogen ook pas vliegen als het meer dan 10 uur rijden isquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!±
In de VS rijd je ook lekkerder door, daar kun je eindeloos op dezelfde snelweg door blijven gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Meest getoond waren toch de grote blokken die te duur zijn maar zaten wel leuke tussen.quote:
Thijs van Leer, toetsenist/ fluitist/ "zanger" van Focus en jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef eer-ik het volgende:
Wie is van Leer? Of ben ik nu een barbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |