quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef eer-ik het volgende:
@OA: wat voor macbook heb je dan? Ik heb hier een paar van die almunilium dingen staan maar daar zit geen rubber onder.
quote:Modelnaam: MacBook
Modelaanduiding: MacBook7,1
Heb je geen knopje met 'sta ads op deze website toe'?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga niet adblocker uitzetten. Als ik weet hoe ik fok kan toestaan doe ik dat graag maar ik snap het niet.
Misschien heb je wel zin om op de culinaire tour te gaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef eer-ik het volgende:
Anyway, die vikingmetal vind ik wat simpel, als ik het zo mag omschrijven.
beetje teveel ritme op de maat van de zang ofzo...
Precies zoeen: http://wiki.uva.nl/mobieletoeganguva/index.php/Categorie:MacBookquote:
Jij bent écht lang niet in de KSC geweest.quote:
De laatste keer zat jij nog op de bsisschoolquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent écht lang niet in de KSC geweest.
GMTAquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Flesje flesje gooi je Black Metal kok er eens in.
Edit: wajoooow dit was mijn foutste post ooit.
Nee, verder niets mis meequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, je hebt een crackbook![]()
Doet de bovenkant ook scheuren of niet?
Vrolijke Frits had dat ook steeds..
2008?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste keer zat jij nog op de bsisschool
Hij was hier een maand of 2 a 3 geleden nog... om te vragen wie al die nieuwe mensen zijn en waar de oude gebleven zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, verder niets mis mee![]()
Frits komt hier ook nooit meer... leeft ie nog?
Ik overdrijf graag... zie sig voor (een van de) laatste keerquote:
Ik zal hem eens even mailen/smsen/whatsappen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was hier een maand of 2 a 3 geleden nog... om te vragen wie al die nieuwe mensen zijn en waar de oude gebleven zijn.
Welk gehucht werkt hij dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef eer-ik het volgende:
Frits leeft nog wel ja
Werkt redelijk bij je in de buurt tegenwoordig.
Das toch niet vlakbij... /mad. Ik was er gisteren toevallig nogquote:
In Nederland is niets ver weg natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef eer-ik het volgende:
Of althans, vanuit mij gezien is Zoetermeer redelijk dichtbij jou werk.
Of in ieder geval woonplaats. Als je nog op dezelfde plek woont iig.
Was het wat?quote:
Dat nummerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Brussel is dichterbij dan Maastricht of Groningenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind twente toch altijd knap ver rijden hoor...
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!±
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef eer-ik het volgende:
FOCUS - HOCUS POCUS
Jantje Akkerman is een held.
Mijn Amerikaanse collega's mogen ook pas vliegen als het meer dan 10 uur rijden isquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Maar ja, je hebt gelijk. Toen ik in de states bivakkeerde reden we gerust 6 uur om ergens anders heen te gaan, als ik hier tegen iemand zeg: zullen we weekend brussel doen, zegt iedereen: JE BENT GEK, GEK! WEET JE HOE VER DAT IS!!!±
In de VS rijd je ook lekkerder door, daar kun je eindeloos op dezelfde snelweg door blijven gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Meest getoond waren toch de grote blokken die te duur zijn maar zaten wel leuke tussen.quote:
Thijs van Leer, toetsenist/ fluitist/ "zanger" van Focus en jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef eer-ik het volgende:
Wie is van Leer? Of ben ik nu een barbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |