moet ie opstaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer gaat Baas Boskamp onze Genee een koek geven?
SV is dan ook een heel ander programmaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Type-R het volgende:
Dit soort anekdotes hoor je niet bij SV
SV is journalistiekquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
SV is dan ook een heel ander programma
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPPPPPPP DENNIS BERGGGGGKAMPPPPP x16quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Type-R het volgende:
Dit soort anekdotes hoor je niet bij SV
Zeiden ze ook van Van Der Sar,quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
Waarom word er gewoon niet gezegd dat hij tekort komt voor Juventus?
Die had de pech dat ze ook Buffonquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeiden ze ook van Van Der Sar,
Al heeft Elia geen CL gewonnen
En nog steeds hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die had de pech dat ze ook Buffonhadden
Elia heeft alleen gepresteerd tegen RKC en Schotlandquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeiden ze ook van Van Der Sar,
Al heeft Elia geen CL gewonnen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien zitten ze ook wel op omakutjes.nl
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Elia heeft alleen gepresteerd tegen RKC en Schotland
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien zitten ze ook wel op omakutjes.nl
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Massief het volgende:
Aadje heeft het zwaar vanavond![]()
Btw: wanneer gaan ze boskamp eens ondertitelen? Soms versta ik hem gewoon echt niet..
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Massief het volgende:
Btw: wanneer gaan ze boskamp eens ondertitelen? Soms versta ik hem gewoon echt niet..
Hij is de enige die gewoon duidelijk praat daar, de taal van het volkquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Massief het volgende:
Hij heeft vooral moeite z'n zinnen af te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Massief het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Louche figuur, wedstrijd sowieso verkocht
Ik versta gewoon alles wat ie zegt hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Massief het volgende:
Ik zal mijn vraag eens mailen aan Wilfred. Ondertiteling voor Boskamp.
Ik ook, wat een gejank zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik versta gewoon alles wat ie zegt hoor
Niet opnemen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef ZuidGrens het volgende:
WAAR HALEN MENSEN HET LEF VANDAAN OM MIJ TIJDENS VI TE BELLEN![]()
![]()
Dat moet je aan hun vragen, zij bellen jou.. rot nou maar op met je dagboek posts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef ZuidGrens het volgende:
WAAR HALEN MENSEN HET LEF VANDAAN OM MIJ TIJDENS VI TE BELLEN![]()
![]()
a zemmel wat kom jij pratenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat moet je aan hun vragen, zij bellen jou.. rot nou maar op met je dagboek posts.
Tuurlijk, maar dat is toch zijn charme. Hoort gewoon bij baas Boskampquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef Massief het volgende:
Het is niet zo dat ik Boskamp nooit versta maar soms praat hij gewoon wat onduidelijk.
PSV=warmquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
PSV is z,on warme club![]()
kijk naar hoe ze met Willy zijn omgegaan
Een baas is nooit makkelijk, doe maar een beetje moeite om hem te verstaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is toch zijn charme. Hoort gewoon bij baas Boskamp
hou toch op man, ze hebben hem een loer gedraaid , mensjes als vd Kerkhof verdienden veel meer terwijl ze 100 keer minder talent haddenquote:
Ik ga er vanuit dat je moeite bedoeld, maar ben het met je eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een baas is nooit makkelijk, doe maar een beetje moeilijk om hem te verstaan
Boeien PSV is gewoon warm voor een voetbalclub. Bij alle voetbalclubs worden mensen genaaidquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hou toch op man, ze hebben hem een loer gedraaid , mensjes als vd Kerkhof verdienden veel meer terwijl ze 100 keer minder talent hadden
ja maar de beste speler ooit...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boeien PSV is gewoon warm voor een voetbalclub. Bij alle voetbalclubs worden mensen genaaid
Tja, dat een individu dat destijds gedaan heeft wil niet zeggen dat PSV geen warme club is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja maar de beste speler ooit...
een individu die club topscoorder aller tijden is met geniale traptechniek. ja inderdaad voor jou tijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, dat een individu dat destijds gedaan heeft wil niet zeggen dat PSV geen warme club is.
Maar goed was allemaal voor mijn tijd
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Aikara het volgende:
Hahahaha, die Hughes!!
Rol over de grond hier. Geweldig, wat een held!!!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
AZ gaat berg af, punten gaan verspeelt worden, spelers gaan zich irriteren, komt dat zien.. ze eindigen 4e
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
AZ gaat berg af, punten gaan verspeelt worden, spelers gaan zich irriteren, komt dat zien.. ze eindigen 4e
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad moet gewoon vast op de vrijdag komen met Boskamp
Dat was Purrelquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
echt jointie klappen voor die wedstrijd hard chillen
oppertunistquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Gouweleeuw in Oranje en naar PSV aub
Gaat al naar Ajax.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Gouweleeuw in Oranje en naar PSV aub
Wel de mooiste vrouw in de studio vandaag ja.quote:
mn leven is verziektquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef Smoofie het volgende:
Is vandaag wel weinig over Ajax gegaan, jammer.
quote:
wat? Het is een statement, wat ik denk, ik weet de stand zelf niet eensquote:
Nee. Reclame.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is dat het antwoord op Hoelang is een chinees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |