Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
I'll be therequote:Op vrijdag 9 december 2011 07:43 schreef Rauw. het volgende:
Moaghe! Gisteren aantal toffe potjes met de Fok!kers.
Alles gewonnen en flink wat ace squads verzameld.
Hopelijk vanavond allemaal in 1 team.
Zat die gisteren of gisteren niet zachtjes te fluisteren toen wij speelden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:20 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet wel eens een potje, maar het is niet om aan te zien. En ze snapt nog geen kut van de voertuigen. Het is niet erg bevordelijk voor mijn spm.
quote:
Als het goed is zitten die er wel bij!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef mash_ het volgende:
Vraagje, zit er bij wake island ook nog nieuwe vliegtuigen? die net zo als bf2 rechtomhoog konde opstijgen? of alleen die in bf3 zitten?
Mmm, dat zou voor mij wel een reden zijn weer ff bf3 te gaan spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het goed is zitten die er wel bij!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Sickert het volgende:
Open voortaan een nieuwe reeksscheelt zoeken.
Tevens tvp.
Zien er inderdaad niet uit. Kunnen ook zo twee eieren zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:33 schreef Rauw. het volgende:
AT mine Dogtag lijkt trouwens op 2 aspirines, beetje jammer!
4 dagen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nog 7 dagen wachten voor de nieuwe maps..
Ben em gelukkig al een paar dagen niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan EA de bug niet fixen van die god mode![]()
schijt irritant
Haha dat heb ik ook wel eens dat ik het idee heb dat ik en een maat van mij de enige zijn die wat doen in ons team. Daar kan ik soms ook erg pissig om worden. Sommige hebben ook echt geen idee hoe het spel werkt volgens mij. Soms staan er ook gewoon 5 man op een helikopter te WACHTEN! Ja zo ga je winnen. Die rij ik soms dood met een jeepquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Zo net gerage-quit, wat een pauperteam. Dus nu maar even wat anders doen en rustig worden
Zaten ze niet met een heli te wachten bij de startbaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Ik heb dat, en ken ook niemand, die dat ooit heeft meegemaakt. Dat is dan op de Xbox.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, niets. M'n jet ontplofte en ik had een suicide.
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Halo is natuurlijk ook exclusief voor Xbox gekkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef elvis2010 het volgende:
Wie heeft er ook problemen met de 'jabra halo2, headset op de ps3? De ps vind hem wel en de test via de instellingen gaat ook goed, maar in het spel gaat hij uit??? 😡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurde ook allemaal in dezelfde server. M'n jet deed ook vaag toen 'ie uiteindelijk wel vloog. Plots 90 graden draaien om zijn as, schudden als de tering en het geluid van een botsing afspelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.
Zijn jullie al weer vriendjes?quote:
Ik heb altijd al een kleine crush op deze jongen gehad, maar ik speelde hard to get.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn jullie al weer vriendjes?![]()
Ik heb gister wel gehad dat mijn jet ook raar deed, beeld schudden alsof ik tegen de grond aan vloog maar dat was helemaal niet zo.
Ik vind als je uitsluitend de B2K mappen speelt dat het gewoon een beetje overkill is. Ik vind ze ook heel vet maar speel liever op een normale server dat je gewoon rouleert tussen alle mappen. Na een middagje B2K snak ik namelijk naar een bruut potje op metroquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Laat77 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen waarom iedereen die b2k mappen zo geweldig vinden.
Begrijp me niet verkeerd, want ze zijn ook vet. Alleen veel vetter dan die standaard mappen vind ik wel meevallen, maar misschien komt het ook omdat ik Battlefield 2 nooit heb gedaan, dusja dan zijn dit ook nieuwe mappen voor me.
extended mags..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:38 schreef Morgen- het volgende:
Usas-12 is een prachtding, enige is dat hij echt gewoon te snel leeg is
dan zijn t nog 44 kogels, en usas is automatisch dus die is na 4 keer vol schieten en herladen leegquote:
Dat doet hij wel briljant!quote:
Op Damavant toch?quote:Op zondag 11 december 2011 10:52 schreef Sickert het volgende:
Dven heeft mij gister flink in mn poeperd gepakt
Mijn wraak zal zoet zijn!!
Waren zeker goede potjes! Ben wel van mening dat ik beter kan gunnen dan vliegenquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Vinno het volgende:
Leuke potjes gehad met Munn1k en Arijanonline!
Begin de B2K maps nu wel goed in de vingers te krijgen
Ik precies 1100 met de f2000quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Waren zeker goede potjes! Ben wel van mening dat ik beter kan gunnen dan vliegenEindelijk weer een aantal air warfare ribbons dat wel!
Nu precies 1000 kills met de F2000, nu de Famas naar de 1000 halen
Nee, nog 11 kills, dan heb je 1111!quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik precies 1100 met de f2000ik mag m nooit meer aanraken
Ik ook niet, maar vind de Famas toch iets fijnerquote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik precies 1100 met de f2000ik mag m nooit meer aanraken
Ging vanmiddag zeker lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Vinno het volgende:
Leuke potjes gehad met Munn1k en Arijanonline!
Begin de B2K maps nu wel goed in de vingers te krijgen
Ik moet nog wachten op dat FAMAs-dingquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind de Famas toch iets fijner
(Th)Ankyou!quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Morgen- het volgende:
Dventola, Dventola, de eerste fokker die mn dogtog heeft... veel plezier
En ik sinds vandaag eindelijk die van hem!quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Morgen- het volgende:
Dat was een pijnlijk moment jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
En ik sinds vandaag eindelijk die van hem!
Niet zeker hoor, maar dacht dat ik er ook 1 van jou had.quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Morgen- het volgende:
Hmm wat is je gt? Want misschien is Dven dan de tweede :/ en dan hebben 2 fokkers mijn dogtag -_-quote:Op maandag 12 december 2011 07:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zeker hoor, maar dacht dat ik er ook 1 van jou had.
Wat scheelt het een hoop of je met Fokkers speelt of niet.
Met een groepje Fokkers win ik toch zeker 90% van alle potjes, zonder is het echt 50/50 ofzo
Morgen B2K en volgende week nog werken en dan 2 weken vakantie, zou wel BF everyday worden!
Vladzje jwt.quote:Op maandag 12 december 2011 08:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hmm wat is je gt? Want misschien is Dven dan de tweede :/ en dan hebben 2 fokkers mijn dogtag -_-
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.quote:
Nou nu ben je de eerste die mijn prachtig mooie dogtag heeftquote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.
Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn vriendin haar eerste was!
Probeer eens foregrip en heavy barrel op je guns te zetten, misschien werkt dat. Ik speel vrijwel altijd met fore grip en heavy barrel en kan aardig gericht schieten. LMG daargelaten, want das gewoon lastigquote:Op maandag 12 december 2011 09:31 schreef Sant. het volgende:
Dit weekend weer een beetje gespeeld.
Langzaam maar zeker begint het gevoel te komen. Ik merk echter wel dat ik veel moeite heb met schieten...
Ik mik, schiet en vervolgens zwabbert mijn gun alle kanten op en ben ik mijn aim kwijt.
Ik spray niet ivm de recoil, maar op de een of andere manier lukt het me niet om snel en gericht te knallen. zeker op bewegende spelers gaat t mis..
Zet ik mijn sensitivity lager dan heb ik minder last van het "zwabberen" maar dat beweeg ik te traag..
grrr
Wel mijn team flink geirriteerd door choppers te pakken (je moet het toch leren) en ik moet zeggen dat ik nu doorheb hoe ik ermee vlieg.. Nu nog punten scoren.
Foregrip gebruik ik en merk daar zeker al verschil door. Heavy barrel zegt juist dat je meer recoil krijgt.. Maar ik kan t allicht eens proberen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Probeer eens foregrip en heavy barrel op je guns te zetten, misschien werkt dat. Ik speel vrijwel altijd met fore grip en heavy barrel en kan aardig gericht schieten. LMG daargelaten, want das gewoon lastig
Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills alquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Vinno het volgende:
Munn1k en Arijanonline, zullen we anders binnenkort ff Squad Deathmatch doen?
Voor deze:
L85A2 (“Professional Russian”)
100 kills with assault rifles
20 kills with grenade launcher
Win 5 rounds of Squad Deathmatch
100 kills die heb ik uiteraard al. Grenade Launcher moet ook niet zo'n probleem zijn...
Ja ik ben voor, hoorde al dat het best cool is met een goed team!quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills al![]()
Squad Deathmatch met een beetje goeie lui is echt heel leuk dus wil het graag even binnen halen! Plus ik vind de Squad Deathmatch medal erg mooi dus als het aan mij ligt spelen we het wat vaker?
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.quote:
Ik heb mijn gun ook op automatic staan maar ik schiet zelf met bursts, eerst is het nog een beetje onwennig omdat het trager lijkt. Maar als je eenmaal het ritme doorhebt schiet dat best lekker en het is een stuk secuurder dan met automatisch vuren aan een stuk je knopje inhouden.quote:Op maandag 12 december 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.
Dan ben ik mijn aim ook kwijt natuurlijk. Zal de guns eens switchen naar burst..
Dat ga ik ook eens proberen! Thanks for the tip
Juist, daarom speel ik ook automatic en maak zelf de bursts. Maar msischien maak ik die bursts te lang waardoor ik eigenlijk alsnog 'spray'. Door wapen om te zetten kan dat niet..quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Rauw. het volgende:
Groot voordeel van het zelf bursten tov de burst die in de wapens zit ingebouwd is dat je in close quarters nog een keer goed kan sprayen mocht je de hoek omkomen en vlak voor je iets tegenkomen.
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als metquote:Op maandag 12 december 2011 10:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Foregrip gebruik ik en merk daar zeker al verschil door. Heavy barrel zegt juist dat je meer recoil krijgt.. Maar ik kan t allicht eens proberen.
Speel nog steeds met de standaard geweren van Engineer. M4A1 en AKS-74U
Vond de scar niet fijn. Heb nu wel bijna de G36C.
Blijven oefenen dus... :s
Zonder scope inderdaad, UK74 ook zonder scope, beperkt mijn zicht imoquote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als met
En zoals de rest al gezegd heeft probeer in burst te schieten!
quote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.
Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn vriendin haar eerste was!
We hopen natuurlijk op 00.00 CETquote:Op maandag 12 december 2011 12:41 schreef Sickert het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat B2K vrij gegeven word morgen?
Of kunnen we m woensdag pas spelen?
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef Morgen- het volgende:
omg wtfffffffffffff ik en mijn team (4 tickets) ownden het andere team (80 tickets)..... niemand gaat van ons dood en wij hadden alle vlaggen
Nope, geen droomquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
Ankyou is een baas, niet vergeten stoompie. Na mn tentamens zal ik weer eens BF3 erin doen en stoppen met forza 4. Door al die mooie verhalen krijg ik wel zin om weer te spelenquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Vinno het volgende:
Munn1k en Arijanonline, zullen we anders binnenkort ff Squad Deathmatch doen?
Voor deze:
L85A2 (“Professional Russian”)
100 kills with assault rifles
20 kills with grenade launcher
Win 5 rounds of Squad Deathmatch
100 kills die heb ik uiteraard al. Grenade Launcher moet ook niet zo'n probleem zijn...
Onder welke steen heb jij gelegen laatste week?quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Morgen- het volgende:
akjahblskjougfIUSBVKLNG,WAKLIMHGHU;0HOOIH'RQW!@@!!@!@@!@!@!@!@!@!@!@!@!
/rage modus
ben net lekker bezig, staat het 24-4 ...je raadt het al, connection lost
Dat was een toevalstreffer hoor, ik moet nog 1 ribbon (M-Com defender) vandaar dat we Rush speeldenquote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Sant. het volgende:
Zo heb ik er dit weekend eentje verloren 140 - 30 voor en dan nog verliezen. De uiteindelijke score heb ik niet meer gezien vanwege frustratie
Tevens Rush gespeeld met o.a. Munn1k, maar ik denk dat ik liever conquest speel.
Komt omdat ik niet zo vaak meer rush speelquote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb ik met Catkiller. Enige trots die ik had was dat mijn SPM hoger was maar zelfs dat is nu niet meer het geval
Ik hou me aanbevolen om snel weer een invite te ontvangen op conquest of SQDMquote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat was een toevalstreffer hoor, ik moet nog 1 ribbon (M-Com defender) vandaar dat we Rush speelden
Ik kreeg ineens de trophy terwijl ik pas op 180.000 punten zat. Tot mijn verbazing had ik ook ineens alle wapens unlocked.. heel vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet zo vaak meer rush speelGister 3 air warfare ribbons in 1 game als gunner van de heli, was wel leuk.
Hoe vaak moet je de co-op doen wil je alle punten binnen hebben voor alle wapens?
Komt helemaal goedquote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen om snel weer een invite te ontvangen op conquest of SQDM
Kan je vanaaf voor Squad Deathmatch?quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens de trophy terwijl ik pas op 180.000 punten zat. Tot mijn verbazing had ik ook ineens alle wapens unlocked.. heel vreemd maar wel lekker
[..]
Komt helemaal goed
Geen verkeerd plan. Toch eens tijd om alle lege ribbons in te vullenquote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Cliffy het volgende:
Keertje een xbox squad maken voor die TDM/Squad ribbons ben ik ook wel voor in
Moet even kijken, kan zijn dat ik er niet ben. Als er dan Skyrim staat dan is mijn broer bezigquote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kan je vanaaf voor Squad Deathmatch?
En jij Arijanonline?
Doe laxeermiddel in zijn drinken en zorg gewoon dat je er bent!quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Moet even kijken, kan zijn dat ik er niet ben. Als er dan Skyrim staat dan is mijn broer bezig
Whaha, zal me best doen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Vinno het volgende:
[..]
Doe laxeermiddel in zijn drinken en zorg gewoon dat je er bent!
Je bent me net voor..quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
FAMAS (“Best Friend Forever” assignment)
10 heals
10 revives
De lijst met alles is voor de tweede keer gepost bij post 82 van dit topic. En als je alles wilt weten moet je maar gewoon eigenlijk op battlelog gaan kijken.
Read the topic Soldier!quote:
Battlelog staat het nog niet op.quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
FAMAS (“Best Friend Forever” assignment)
10 heals
10 revives
De lijst met alles is voor de tweede keer gepost bij post 82 van dit topic. En als je alles wilt weten moet je maar gewoon eigenlijk op battlelog gaan kijken.
Ik ook niet en assignments zijn nog niet te bekijken... FAMAS staat sowieso in mijn top 5 van wapensquote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Battlelog staat het nog niet op.
Wel ingame bij de stats dinges (My Soldier, daar ergens).
Ik zie ook mijn Famas nog niet in de wapenlijst op Battlelog...
Iemand die ik vroeg wat er bij assignments stond kwam met die lijst daarom dat ik dacht dat het daar staat.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ook niet en assignments zijn nog niet te bekijken... FAMAS staat sowieso in mijn top 5 van wapens
Ahhwwwquote:
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag: Als ik als sniper speel, is het nogal vervelend wanneer er steeds teamgenoten om me heen spawnen als ik ergens verstopt lig...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Catkiller het volgende:
Ahhwww
Maar nee, lijkt er op dat je ze niet makkelijk kan muten. Andere squad zoeken werkt ook
Ik join meestal gewoon een ronde met welke map ik het eerst wil spelen. Voor het deployen eerst kijken hoe het er voor staat op het scoreboard. Anders overstappen naar het andere team indien mogelijk of eruit gaan en een andere map zoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Morgen- het volgende:
Kankerspel. Ik haat wat ze doen met dat kanker balanced bullshit.... hoe de fuck is dit balanced???? elke keer dat ik in een fucking game kom verlies ik... dit is echt frustrerend
Zonder squad zal er niemand op je spawnen en zal je ook niks horen neequote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag: Als ik als sniper speel, is het nogal vervelend wanneer er steeds teamgenoten om me heen spawnen als ik ergens verstopt lig...
Geen zonder squad spelen dan om dat te voorkomen? Dat zal neem ik aan ook het geluid van medespelers doen verdwijnen...
Dat was idd jammer.. Ik vind SDM echt tof, Denet alleen nog met Vinno stond het 49, 49 balen dat we verloren.. Verder goeie potjesquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Quantic het volgende:
Vervelend dat we met squad death match uiteindelijk niet met elkaar in t team kunnen maar goed we hebben even gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel interessant vind, doe mij toch maar gewoon de normale game modes..![]()
Nu even voetbal kijken en wellicht daarna nog even schieten,
Mwa, vind ik niet.. Er gebeurd niet zoveel op de map. Het is wel leuk dat er van alle kanten iets kan gebeuren maar door die random spawn points kan er opeens weer iemand in je rug staan. Wat ik eerder irritant vind. Nee doe mij maar Conquestquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat was idd jammer.. Ik vind SDM echt tof, Denet alleen nog met Vinno stond het 49, 49 balen dat we verloren.. Verder goeie potjes
Ook een oplossing ja, en dan krijg je ook nog eens een medal als ze 100 keer op dat ding spawnenquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef Cliffy het volgende:
Of een spawn beacon droppen, dan kunnen ze ook niet op je spawnen?
voor zover ik weet is het nu een time event en gaat de toren om als een team nog maar 10 tickets heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het al mogelijk om de rood-witte toren neer te halen ? Kan zo ff niet op de mapnaam komen
ah binnenkort ffies kijken dan!quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het nu een time event en gaat de toren om als een team nog maar 10 tickets heeft.
Thanks...quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zonder squad zal er niemand op je spawnen en zal je ook niks horen neeIk heb er soms ook een hekel aan, loop je met een silencer achter mensen en komt er een kloten00b zonder silencer op je spawnen die even alles verpest
Voor die bommen die je omschreef heb je support nodig, die bommen heten c4, die andere mijnen werken alleen met voertuigen, zoals tanks enzo, ze rijden eroverheen en uhh... Boem? En ammo pak je vanzelf op als er zo'n ammo pack naast je staat. Om die neer te leggen moet je support zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks...
Zojuist level 5 of 6 geworden. Mijn favoriete klassen zijn Recon en Engineer.
Bij Engineer heb ik nu die lock-on raket waarmee ik al een paar straaljagers en choppers naar beneden heb gehaald Wel tof
Ook heb ik nu mijnen, maar heb nog niet echt door hoe die werken. In BF1943 legde je die neer en dan kon je ze af laten gaan wanneer er iets/iemand overheen ging, maar net legde ik ze neer en kon ik ze niet af laten gaan, en wanneer er een tegenstander overheen rent dan gebeurt er ook niets volgens mij...
Oh, en hoe de fuck pak je extra ammo op...!?
Wat een ander al zei, om iets te laten ontploffen heb je C4 nodig. En als je met AT-mines gaat spelen dan is mijn advies om er twee bovenop elkaar neer te leggen, als er dan een tank overheen blaast dan is hij in 1 klap weg en 2 mijnen bovenop elkaar zijn natuurlijk moeilijker te zien dan 2 mijnen naast elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks...
Zojuist level 5 of 6 geworden. Mijn favoriete klassen zijn Recon en Engineer.
Bij Engineer heb ik nu die lock-on raket waarmee ik al een paar straaljagers en choppers naar beneden heb gehaald Wel tof
Ook heb ik nu mijnen, maar heb nog niet echt door hoe die werken. In BF1943 legde je die neer en dan kon je ze af laten gaan wanneer er iets/iemand overheen ging, maar net legde ik ze neer en kon ik ze niet af laten gaan, en wanneer er een tegenstander overheen rent dan gebeurt er ook niets volgens mij...
Oh, en hoe de fuck pak je extra ammo op...!?
Morgen eindelijk een patch op de xbox?quote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef torn_Machina het volgende:
Kom ik net in een ronde bij 3-4 personen in die niet dood kunnen en weten hoe ze dit telkens weer moeten doen.
Wel in mijn team, maar er is geen hol aan. Je ziet niet eens of het tegenstanders of je eigen team is zo snel omdat er geen naam boven ze komt hangen.
Hopelijk wordt dit morgen ook gepatched op de Xbox.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Voor die bommen die je omschreef heb je support nodig, die bommen heten c4, die andere mijnen werken alleen met voertuigen, zoals tanks enzo, ze rijden eroverheen en uhh... Boem? En ammo pak je vanzelf op als er zo'n ammo pack naast je staat. Om die neer te leggen moet je support zijn.
Thanks. Waarschijnlijk stond ik dan met mijn schele kop bij een health-pack op en neer te bukkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een ander al zei, om iets te laten ontploffen heb je C4 nodig. En als je met AT-mines gaat spelen dan is mijn advies om er twee bovenop elkaar neer te leggen, als er dan een tank overheen blaast dan is hij in 1 klap weg en 2 mijnen bovenop elkaar zijn natuurlijk moeilijker te zien dan 2 mijnen naast elkaar
Ammo pak je gewoon op door er dicht bij in de buurt te zitten. Je hoort een bepaald geluidje elke keer dat er ammo bij komt.
Had zojuist een disconnnect
Nee wij hadden nergens last van.. Ik had wel dus eerder een disconnect terwijl internet het nog gewoon deed enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, Dventola en Helios werden jullie ook gedisconnect van xbox live? ik zat net bij jullie in de server
Nergens last van gehad maar gister wel een paar keer gehad dat iedereen eruit gegooid werd!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, Dventola en Helios werden jullie ook gedisconnect van xbox live? ik zat net bij jullie in de server
Je bent er zo blij mee, volgens mij kan jij van de spanning helemaal niet slapen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 03:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nergens last van gehad maar gister wel een paar keer gehad dat iedereen eruit gegooid werd!
Nu slapen en morgen dan eindelijk.. B2K!
Verklaar jezelf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 04:38 schreef Mishu het volgende:
Dit spelt zorgt ervoor dat Buma/Stemra valt.
Heb ook een goede voor de mijnen: Leg ze tussen rommel in ipv in het open.quote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een ander al zei, om iets te laten ontploffen heb je C4 nodig. En als je met AT-mines gaat spelen dan is mijn advies om er twee bovenop elkaar neer te leggen, als er dan een tank overheen blaast dan is hij in 1 klap weg en 2 mijnen bovenop elkaar zijn natuurlijk moeilijker te zien dan 2 mijnen naast elkaar
Ammo pak je gewoon op door er dicht bij in de buurt te zitten. Je hoort een bepaald geluidje elke keer dat er ammo bij komt.
Had zojuist een disconnnect
Daarna is het B2K tijd denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:43 schreef Morgen- het volgende:
Ongeveer 5u geleden schreef BF op Twitter dat de online servers er morgen van 10 CET - 11u CET eruit ligt.
pssst,quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:35 schreef Morgen- het volgende:
Vandaag maar eens langs GM voor wat Ms points
Bedankt voor die site, maarruhquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
pssst,
http://www.xbox360gold.nl/
Zelf aantal keren naar volle tevredenheid besteld, code binnen 5 minuten binnen!
Mocht dit gezien worden als spam, ik heb geen aandeel in dit bedrijf. Ik zeg dit enkel om een fellow fokker aan een goede deal te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 3 en 12 maanden lijkt mij wel wat though
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bedankt voor die site, maarruhAh zo, misschien even met hem overleggen? scheelt toch weer een paar euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 3 en 12 maanden lijkt mij wel wat though"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Misschien dat ik het niet helemaal begrijp maar overleggen met wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah zo, misschien even met hem overleggen? scheelt toch weer een paar euro!
Ouders.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Misschien dat ik het niet helemaal begrijp maar overleggen met wie?
Haha, ja dat kan! Je kunt soms mijn dochtertje ook wel horen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zat die gisteren of gisteren niet zachtjes te fluisteren toen wij speelden?
"kunnen ze me horen" en zulks![]()
wrs heb ik B2K pas morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Gezien het vandaag toch kutweer is, vanavond tegen 19.00 / 20.00 loos op de B2Kmaps op 360 met de fokkers?
En dan gewoon de hele gangbang? Servertje vol ongeveer.
Gewoon schelden, vloeken, bassieribbons alles?
Nee doe mij maar vrouwen.quote:
Dan moeten we die regelen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee doe mij maar vrouwen.
Maar 11 uur dus b2k als ik het goed begrijp. Sweet
Haha ja klopt die hoor ik ook af en toe wel eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan! Je kunt soms mijn dochtertje ook wel horen.
Is dit topic trouwens niet goed gereekst? Hij dook niet op in mijn actieve topics.
Kheb gister nog wel ff doorgespeeld, kwam daarna ook nog 1 potje in een goede squad en mijn 5e winst binnen gehaald.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ja klopt die hoor ik ook af en toe wel eens![]()
Dat denk ik overigens ook, had precies hetzelfde.
Gister een paar leuke potjes SDM, wil ik vaker doen! Wel balen dat dat matchmaken echt vernaggeld is. Arme Arijan die alleen speelde in een groep vol vreemden.. (Stiekem is het arme ons.. kut claymores!) Overigens waar drop jij ze? Ik zag dat je al een service star had met die krengen toen ik er doorheen liep. Blijven ze nu ook liggen na je dood?
IM IN!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Gezien het vandaag toch kutweer is, vanavond tegen 19.00 / 20.00 loos op de B2Kmaps op 360 met de fokkers?
En dan gewoon de hele gangbang? Servertje vol ongeveer.
Gewoon schelden, vloeken, bassieribbons alles?
Ahhh moet eerst de mp update downloaden à 2,07 gb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Mister_T het volgende:
B2K staat in de store, kan hem alleen niet gratis downloaden terwijl ik wil de le heb
Nee is het geen toppertje? De Famas is dan natuurlijk wel episch dus eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Ik moet nog 1 potje winnen, maar aangezien ik toch voor de medaille wil gaan komt dat wel goed. Wat ik wel heel erg vervelend vind aan noobtuben is dat ik vaak zat vergeet dat ik zo'n ding meeheb. Wil ik een medpack droppen pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kheb gister nog wel ff doorgespeeld, kwam daarna ook nog 1 potje in een goede squad en mijn 5e winst binnen gehaald.
Daarna ff 3 potjes noobtuben (echt te gay, maar moest wel) en toen had ik dat nieuwe wapen, L85A2 ofzo...
Daar potje Metro mee gespeeld, maar een K/D van 16-12, niet zo'n topwapen...
Daarna potje Bazaar met Famas en toen was het weer ouderwets 29-12 ofzoDus ik hou het lekker bij de Famas!
Plafon gewit, kom terug en pas op 50%quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Sickert het volgende:
Ik ben m aan het binnenhalen
Gaat nog niet echt snel
Ga ondertussen maar boodschappen doen
Op Xbox staat in de ingame store een 'multiplayer-update'quote:
Wat zegt dit dan over mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Altijd in heli's zitten en daar goed in zijn en daarnaast boosten gok ik. Hij heeft geloof ik 120 uur in die dingen en dan zou hij in de overige 60 uur speeltijd nog 652 assault rifle ribbons hebben gekregen. Zoveel assault spelen met maar 21 medical ribbons? Als hij geen booster is dan is het een eikel die beter de singleplayer kan gaan doen
Of hij is gewoon zo goed, maar met de meeste waar je dik van onder de indruk bent is dat helaas vaak niet het geval..
Mwah 4 dagen werken en 2 aan de studie dus vooral in de avond uurtjes. Speelt wel mee dat ik een blessure heb aan mijn schouder en dus niet / weinig kan sporten + geen vriendin atm dus op dat gebied vrij makquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Sant. het volgende:
Dat zegt voornamelijk dat jullie veel te veel vrije tijd hebben!
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mwah 4 dagen werken en 2 aan de studie dus vooral in de avond uurtjes. Speelt wel mee dat ik een blessure heb aan mijn schouder en dus niet / weinig kan sporten + geen vriendin atm dus op dat gebied vrij mak
Vorige pagina ook al aan Ankyou gegeven;quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Weet iemand een site voor relatief goedkope ms points?
Nette prijs, ben zelf soms iets te huiverig voor Ebay.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net op ebay voor 18¤ 2100 punten gekocht. Als ik die vandaag nog krijg ben ik wel online.
WTF!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...
De verkoper heeft meer dan 70.000 reviews en 99.5% goede feedback.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nette prijs, ben zelf soms iets te huiverig voor Ebay.
Linkje? Moet ik voortaan ook maar halen denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De verkoper heeft meer dan 70.000 reviews en 99.5% goede feedback.
En de code is nu al binnenMooi.
Ja die van mij zit gewoon domme series te kijken op de laptop. En met Skyrim zit ze echt mee te kijken en denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb voor die van mij Sims 3 gedownload. Rustig dat ze is!
Zolang je haar maar geen eigen Skyrim character aan laat maken is het goed haha! Anders ben je hem kwijtquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...
Haha, nee zover gaat de intersse nou ook weer niet. Maar dan ben ik blij mee ook!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zolang je haar maar geen eigen Skyrim character aan laat maken is het goed haha! Anders ben je hem kwijt
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wat zegt dit dan over mij?Ik heb 214 Assault rifle ribbons en 38 medical ribbons
Wat zullen daar veel no-lifers aan meedoen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Dven het volgende:
Heb me aangemeld bij Virgin Gaming. Zij hosten in 2012 een Battlefield 3 toernooi met 1.6 miljoen dollar aan prijzengeld.
Aanmelden kan hier: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
Even een mooie squad verzinnen voor het toernooi
/care. Gewoon lekker spelen en zien hoe ver ik komquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat zullen daar veel no-lifers aan meedoen..
Ik zeg er verder ook niks van. Gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
/care. Gewoon lekker spelen en zien hoe ver ik kom
Lijkt me vooral eens leuk om aan een toernooi mee te doen. Een keer echt spelen in teamverband en tegen echte teams. En je krijgt er natuurlijk je speciale toernooidogtag voor!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks van. Gewoon niet mijn ding.
Ik weet dat ik suckzo kun je t ook zien
Munn1k & Arijanonline, zullen we dat eens proberen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Dven het volgende:
Heb me aangemeld bij Virgin Gaming. Zij hosten in 2012 een Battlefield 3 toernooi met 1.6 miljoen dollar aan prijzengeld.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Dven het volgende:
Wat ik lees onder de youtube video is dat er gescript is..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Toren in Caspian kan nog niet kapot?
Nja op 10 tickets gaat ie neer ja, maar ik wil hem zelf kapot maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat ik lees onder de youtube video is dat er gescript is..
Ik heb t nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nja op 10 tickets gaat ie neer ja, maar ik wil hem zelf kapot maken.
wrs sinds de update jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gezienof is dat sinds de update?
Ja is goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Munn1k & Arijanonline, zullen we dat eens proberen?
Uhm laat maar... wil me aanmelden maar ben geen 18quote:
Daar let ik ook niet op. Ben gewoon ff gaan tv kijken... nu pas op 70%quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Welke debiel gaat dan ook op zijn download zitten letten? Gewoon wat anders gaan doen en niet zeiken
Valt best mee met de afstanden toch? Ik vind ze juist erg compactquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Welke debiel gaat dan ook op zijn download zitten letten? Gewoon wat anders gaan doen en niet zeiken
Denk niet dat ik die maps veel ga spelen, of enkel die maps.. Veel te groot of je moet overal heen rijden maar daar heb ik niet altijd zin in want dan val je sowieso vaak op.
heb ik ook, zal wel wennen. Daarbij lopen de meesten nog maar wat te verkennen en kom je op vreemde plekken mensen tegen .quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef Morgen- het volgende:
ik weet echt totaal niks van die nieuwe maps... ga hele tijd dood -_-
Wist niet dat hij al gepost was, kwam toevallig dit topic tegen, hehequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoevaak gaat deze nog gepost worden.
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:52 schreef Dven het volgende:
Ook al heb ik B2K nog niet gespeeld, het is duidelijk dat dat voor mij Wake Island wordt
Ik heb Karkand nog niet gezien maar van die andere mappen werd ik niet echt enthousiast..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....
vind de maps wel goed, alleen wake island de minste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb Karkand nog niet gezien maar van die andere mappen werd ik niet echt enthousiast..
Sharqiquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vind de maps wel goed, alleen wake island de minste.
Heb nog maar 5 minuten Wake erop zitten maar het voelde inderdaad niet echt aan als Wake Islandquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....
ik heb precies hetzelfde :/quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Hier ook maar kutscores, ook onder andere omdat ik moeilijk loop te doen voor die nieuwe wapens in plaats van gewoon spelen, al heb ik al wel iemand met een brander gedood! Had dat hiervoor nog maar 1 keer gedaan ook
Jammer dat sommige gebouwen die met een trap begaanbaar zijn niet plat kunnen, waar kleinere die begaanbaar zijn heel tof uit elkaar vliegen als je er op schiet, inclusief persoon dat er bovenop staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |