Zaten ze niet met een heli te wachten bij de startbaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Ik heb dat, en ken ook niemand, die dat ooit heeft meegemaakt. Dat is dan op de Xbox.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, niets. M'n jet ontplofte en ik had een suicide.
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Halo is natuurlijk ook exclusief voor Xbox gekkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef elvis2010 het volgende:
Wie heeft er ook problemen met de 'jabra halo2, headset op de ps3? De ps vind hem wel en de test via de instellingen gaat ook goed, maar in het spel gaat hij uit??? 😡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurde ook allemaal in dezelfde server. M'n jet deed ook vaag toen 'ie uiteindelijk wel vloog. Plots 90 graden draaien om zijn as, schudden als de tering en het geluid van een botsing afspelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.
Zijn jullie al weer vriendjes?quote:
Ik heb altijd al een kleine crush op deze jongen gehad, maar ik speelde hard to get.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn jullie al weer vriendjes?![]()
Ik heb gister wel gehad dat mijn jet ook raar deed, beeld schudden alsof ik tegen de grond aan vloog maar dat was helemaal niet zo.
Ik vind als je uitsluitend de B2K mappen speelt dat het gewoon een beetje overkill is. Ik vind ze ook heel vet maar speel liever op een normale server dat je gewoon rouleert tussen alle mappen. Na een middagje B2K snak ik namelijk naar een bruut potje op metroquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Laat77 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen waarom iedereen die b2k mappen zo geweldig vinden.
Begrijp me niet verkeerd, want ze zijn ook vet. Alleen veel vetter dan die standaard mappen vind ik wel meevallen, maar misschien komt het ook omdat ik Battlefield 2 nooit heb gedaan, dusja dan zijn dit ook nieuwe mappen voor me.
extended mags..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:38 schreef Morgen- het volgende:
Usas-12 is een prachtding, enige is dat hij echt gewoon te snel leeg is
dan zijn t nog 44 kogels, en usas is automatisch dus die is na 4 keer vol schieten en herladen leegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |