Ben em gelukkig al een paar dagen niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan EA de bug niet fixen van die god mode![]()
schijt irritant
Haha dat heb ik ook wel eens dat ik het idee heb dat ik en een maat van mij de enige zijn die wat doen in ons team. Daar kan ik soms ook erg pissig om worden. Sommige hebben ook echt geen idee hoe het spel werkt volgens mij. Soms staan er ook gewoon 5 man op een helikopter te WACHTEN! Ja zo ga je winnen. Die rij ik soms dood met een jeepquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Zo net gerage-quit, wat een pauperteam. Dus nu maar even wat anders doen en rustig worden
Zaten ze niet met een heli te wachten bij de startbaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Ik heb dat, en ken ook niemand, die dat ooit heeft meegemaakt. Dat is dan op de Xbox.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, niets. M'n jet ontplofte en ik had een suicide.
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben vandaag echt 4 of 5 keer doodgegaan omdat mijn jet spontaan ontplofte nog voordat hij opgestegen was. En nee, het kwam niet doordat hij al beschadigd was.
Komt dit vaker voor?
Halo is natuurlijk ook exclusief voor Xbox gekkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef elvis2010 het volgende:
Wie heeft er ook problemen met de 'jabra halo2, headset op de ps3? De ps vind hem wel en de test via de instellingen gaat ook goed, maar in het spel gaat hij uit??? 😡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurde ook allemaal in dezelfde server. M'n jet deed ook vaag toen 'ie uiteindelijk wel vloog. Plots 90 graden draaien om zijn as, schudden als de tering en het geluid van een botsing afspelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ook paar keer bij mij gebeurd. Zelfs een keertje in een tank.
Zijn jullie al weer vriendjes?quote:
Ik heb altijd al een kleine crush op deze jongen gehad, maar ik speelde hard to get.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn jullie al weer vriendjes?![]()
Ik heb gister wel gehad dat mijn jet ook raar deed, beeld schudden alsof ik tegen de grond aan vloog maar dat was helemaal niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |