Ik vind als je uitsluitend de B2K mappen speelt dat het gewoon een beetje overkill is. Ik vind ze ook heel vet maar speel liever op een normale server dat je gewoon rouleert tussen alle mappen. Na een middagje B2K snak ik namelijk naar een bruut potje op metroquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Laat77 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen waarom iedereen die b2k mappen zo geweldig vinden.
Begrijp me niet verkeerd, want ze zijn ook vet. Alleen veel vetter dan die standaard mappen vind ik wel meevallen, maar misschien komt het ook omdat ik Battlefield 2 nooit heb gedaan, dusja dan zijn dit ook nieuwe mappen voor me.
extended mags..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:38 schreef Morgen- het volgende:
Usas-12 is een prachtding, enige is dat hij echt gewoon te snel leeg is
dan zijn t nog 44 kogels, en usas is automatisch dus die is na 4 keer vol schieten en herladen leegquote:
Dat doet hij wel briljant!quote:
Op Damavant toch?quote:Op zondag 11 december 2011 10:52 schreef Sickert het volgende:
Dven heeft mij gister flink in mn poeperd gepakt
Mijn wraak zal zoet zijn!!
Waren zeker goede potjes! Ben wel van mening dat ik beter kan gunnen dan vliegenquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Vinno het volgende:
Leuke potjes gehad met Munn1k en Arijanonline!
Begin de B2K maps nu wel goed in de vingers te krijgen
Ik precies 1100 met de f2000quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Waren zeker goede potjes! Ben wel van mening dat ik beter kan gunnen dan vliegenEindelijk weer een aantal air warfare ribbons dat wel!
Nu precies 1000 kills met de F2000, nu de Famas naar de 1000 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |