Iemand die ik vroeg wat er bij assignments stond kwam met die lijst daarom dat ik dacht dat het daar staat.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ook niet en assignments zijn nog niet te bekijken... FAMAS staat sowieso in mijn top 5 van wapens
Ahhwwwquote:
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag: Als ik als sniper speel, is het nogal vervelend wanneer er steeds teamgenoten om me heen spawnen als ik ergens verstopt lig...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Catkiller het volgende:
Ahhwww
Maar nee, lijkt er op dat je ze niet makkelijk kan muten. Andere squad zoeken werkt ook
Ik join meestal gewoon een ronde met welke map ik het eerst wil spelen. Voor het deployen eerst kijken hoe het er voor staat op het scoreboard. Anders overstappen naar het andere team indien mogelijk of eruit gaan en een andere map zoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Morgen- het volgende:
Kankerspel. Ik haat wat ze doen met dat kanker balanced bullshit.... hoe de fuck is dit balanced???? elke keer dat ik in een fucking game kom verlies ik... dit is echt frustrerend
Zonder squad zal er niemand op je spawnen en zal je ook niks horen neequote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk mijn volgende vraag: Als ik als sniper speel, is het nogal vervelend wanneer er steeds teamgenoten om me heen spawnen als ik ergens verstopt lig...
Geen zonder squad spelen dan om dat te voorkomen? Dat zal neem ik aan ook het geluid van medespelers doen verdwijnen...
Dat was idd jammer.. Ik vind SDM echt tof, Denet alleen nog met Vinno stond het 49, 49 balen dat we verloren.. Verder goeie potjesquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Quantic het volgende:
Vervelend dat we met squad death match uiteindelijk niet met elkaar in t team kunnen maar goed we hebben even gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel interessant vind, doe mij toch maar gewoon de normale game modes..![]()
Nu even voetbal kijken en wellicht daarna nog even schieten,
Mwa, vind ik niet.. Er gebeurd niet zoveel op de map. Het is wel leuk dat er van alle kanten iets kan gebeuren maar door die random spawn points kan er opeens weer iemand in je rug staan. Wat ik eerder irritant vind. Nee doe mij maar Conquestquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat was idd jammer.. Ik vind SDM echt tof, Denet alleen nog met Vinno stond het 49, 49 balen dat we verloren.. Verder goeie potjes
Ook een oplossing ja, en dan krijg je ook nog eens een medal als ze 100 keer op dat ding spawnenquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef Cliffy het volgende:
Of een spawn beacon droppen, dan kunnen ze ook niet op je spawnen?
voor zover ik weet is het nu een time event en gaat de toren om als een team nog maar 10 tickets heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het al mogelijk om de rood-witte toren neer te halen ? Kan zo ff niet op de mapnaam komen
ah binnenkort ffies kijken dan!quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het nu een time event en gaat de toren om als een team nog maar 10 tickets heeft.
Thanks...quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zonder squad zal er niemand op je spawnen en zal je ook niks horen neeIk heb er soms ook een hekel aan, loop je met een silencer achter mensen en komt er een kloten00b zonder silencer op je spawnen die even alles verpest
Voor die bommen die je omschreef heb je support nodig, die bommen heten c4, die andere mijnen werken alleen met voertuigen, zoals tanks enzo, ze rijden eroverheen en uhh... Boem? En ammo pak je vanzelf op als er zo'n ammo pack naast je staat. Om die neer te leggen moet je support zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks...
Zojuist level 5 of 6 geworden. Mijn favoriete klassen zijn Recon en Engineer.
Bij Engineer heb ik nu die lock-on raket waarmee ik al een paar straaljagers en choppers naar beneden heb gehaald Wel tof
Ook heb ik nu mijnen, maar heb nog niet echt door hoe die werken. In BF1943 legde je die neer en dan kon je ze af laten gaan wanneer er iets/iemand overheen ging, maar net legde ik ze neer en kon ik ze niet af laten gaan, en wanneer er een tegenstander overheen rent dan gebeurt er ook niets volgens mij...
Oh, en hoe de fuck pak je extra ammo op...!?
Wat een ander al zei, om iets te laten ontploffen heb je C4 nodig. En als je met AT-mines gaat spelen dan is mijn advies om er twee bovenop elkaar neer te leggen, als er dan een tank overheen blaast dan is hij in 1 klap weg en 2 mijnen bovenop elkaar zijn natuurlijk moeilijker te zien dan 2 mijnen naast elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks...
Zojuist level 5 of 6 geworden. Mijn favoriete klassen zijn Recon en Engineer.
Bij Engineer heb ik nu die lock-on raket waarmee ik al een paar straaljagers en choppers naar beneden heb gehaald Wel tof
Ook heb ik nu mijnen, maar heb nog niet echt door hoe die werken. In BF1943 legde je die neer en dan kon je ze af laten gaan wanneer er iets/iemand overheen ging, maar net legde ik ze neer en kon ik ze niet af laten gaan, en wanneer er een tegenstander overheen rent dan gebeurt er ook niets volgens mij...
Oh, en hoe de fuck pak je extra ammo op...!?
Morgen eindelijk een patch op de xbox?quote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef torn_Machina het volgende:
Kom ik net in een ronde bij 3-4 personen in die niet dood kunnen en weten hoe ze dit telkens weer moeten doen.
Wel in mijn team, maar er is geen hol aan. Je ziet niet eens of het tegenstanders of je eigen team is zo snel omdat er geen naam boven ze komt hangen.
Hopelijk wordt dit morgen ook gepatched op de Xbox.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Voor die bommen die je omschreef heb je support nodig, die bommen heten c4, die andere mijnen werken alleen met voertuigen, zoals tanks enzo, ze rijden eroverheen en uhh... Boem? En ammo pak je vanzelf op als er zo'n ammo pack naast je staat. Om die neer te leggen moet je support zijn.
Thanks. Waarschijnlijk stond ik dan met mijn schele kop bij een health-pack op en neer te bukkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een ander al zei, om iets te laten ontploffen heb je C4 nodig. En als je met AT-mines gaat spelen dan is mijn advies om er twee bovenop elkaar neer te leggen, als er dan een tank overheen blaast dan is hij in 1 klap weg en 2 mijnen bovenop elkaar zijn natuurlijk moeilijker te zien dan 2 mijnen naast elkaar
Ammo pak je gewoon op door er dicht bij in de buurt te zitten. Je hoort een bepaald geluidje elke keer dat er ammo bij komt.
Had zojuist een disconnnect
Nee wij hadden nergens last van.. Ik had wel dus eerder een disconnect terwijl internet het nog gewoon deed enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, Dventola en Helios werden jullie ook gedisconnect van xbox live? ik zat net bij jullie in de server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |