/care. Gewoon lekker spelen en zien hoe ver ik komquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat zullen daar veel no-lifers aan meedoen..
Ik zeg er verder ook niks van. Gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
/care. Gewoon lekker spelen en zien hoe ver ik kom
Lijkt me vooral eens leuk om aan een toernooi mee te doen. Een keer echt spelen in teamverband en tegen echte teams. En je krijgt er natuurlijk je speciale toernooidogtag voor!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks van. Gewoon niet mijn ding.
Ik weet dat ik suckzo kun je t ook zien
Munn1k & Arijanonline, zullen we dat eens proberen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Dven het volgende:
Heb me aangemeld bij Virgin Gaming. Zij hosten in 2012 een Battlefield 3 toernooi met 1.6 miljoen dollar aan prijzengeld.
Aanmelden kan hier: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
Even een mooie squad verzinnen voor het toernooi
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:53 schreef Dven het volgende:
Heb me aangemeld bij Virgin Gaming. Zij hosten in 2012 een Battlefield 3 toernooi met 1.6 miljoen dollar aan prijzengeld.
Aanmelden kan hier: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
Even een mooie squad verzinnen voor het toernooi
Wat ik lees onder de youtube video is dat er gescript is..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Toren in Caspian kan nog niet kapot?
Nja op 10 tickets gaat ie neer ja, maar ik wil hem zelf kapot maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat ik lees onder de youtube video is dat er gescript is..
Ik heb t nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nja op 10 tickets gaat ie neer ja, maar ik wil hem zelf kapot maken.
wrs sinds de update jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gezienof is dat sinds de update?
Ja is goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Munn1k & Arijanonline, zullen we dat eens proberen?
Uhm laat maar... wil me aanmelden maar ben geen 18quote:
Daar let ik ook niet op. Ben gewoon ff gaan tv kijken... nu pas op 70%quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Welke debiel gaat dan ook op zijn download zitten letten? Gewoon wat anders gaan doen en niet zeiken
Valt best mee met de afstanden toch? Ik vind ze juist erg compactquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Welke debiel gaat dan ook op zijn download zitten letten? Gewoon wat anders gaan doen en niet zeiken
Denk niet dat ik die maps veel ga spelen, of enkel die maps.. Veel te groot of je moet overal heen rijden maar daar heb ik niet altijd zin in want dan val je sowieso vaak op.
heb ik ook, zal wel wennen. Daarbij lopen de meesten nog maar wat te verkennen en kom je op vreemde plekken mensen tegen .quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef Morgen- het volgende:
ik weet echt totaal niks van die nieuwe maps... ga hele tijd dood -_-
Wist niet dat hij al gepost was, kwam toevallig dit topic tegen, hehequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoevaak gaat deze nog gepost worden.
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:52 schreef Dven het volgende:
Ook al heb ik B2K nog niet gespeeld, het is duidelijk dat dat voor mij Wake Island wordt
Ik heb Karkand nog niet gezien maar van die andere mappen werd ik niet echt enthousiast..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....
vind de maps wel goed, alleen wake island de minste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb Karkand nog niet gezien maar van die andere mappen werd ik niet echt enthousiast..
Sharqiquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vind de maps wel goed, alleen wake island de minste.
Heb nog maar 5 minuten Wake erop zitten maar het voelde inderdaad niet echt aan als Wake Islandquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort stemmen de poll verneuken, want wake island valt zo vies hard tegen! Dat was de map die ik het liefst wou zien....
ik heb precies hetzelfde :/quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef Catkiller het volgende:
Hier ook maar kutscores, ook onder andere omdat ik moeilijk loop te doen voor die nieuwe wapens in plaats van gewoon spelen, al heb ik al wel iemand met een brander gedood! Had dat hiervoor nog maar 1 keer gedaan ook
Jammer dat sommige gebouwen die met een trap begaanbaar zijn niet plat kunnen, waar kleinere die begaanbaar zijn heel tof uit elkaar vliegen als je er op schiet, inclusief persoon dat er bovenop staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |