wrs heb ik B2K pas morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Gezien het vandaag toch kutweer is, vanavond tegen 19.00 / 20.00 loos op de B2Kmaps op 360 met de fokkers?
En dan gewoon de hele gangbang? Servertje vol ongeveer.
Gewoon schelden, vloeken, bassieribbons alles?
Nee doe mij maar vrouwen.quote:
Dan moeten we die regelen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee doe mij maar vrouwen.
Maar 11 uur dus b2k als ik het goed begrijp. Sweet
Haha ja klopt die hoor ik ook af en toe wel eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan! Je kunt soms mijn dochtertje ook wel horen.
Is dit topic trouwens niet goed gereekst? Hij dook niet op in mijn actieve topics.
Kheb gister nog wel ff doorgespeeld, kwam daarna ook nog 1 potje in een goede squad en mijn 5e winst binnen gehaald.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ja klopt die hoor ik ook af en toe wel eens![]()
Dat denk ik overigens ook, had precies hetzelfde.
Gister een paar leuke potjes SDM, wil ik vaker doen! Wel balen dat dat matchmaken echt vernaggeld is. Arme Arijan die alleen speelde in een groep vol vreemden.. (Stiekem is het arme ons.. kut claymores!) Overigens waar drop jij ze? Ik zag dat je al een service star had met die krengen toen ik er doorheen liep. Blijven ze nu ook liggen na je dood?
IM IN!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Gezien het vandaag toch kutweer is, vanavond tegen 19.00 / 20.00 loos op de B2Kmaps op 360 met de fokkers?
En dan gewoon de hele gangbang? Servertje vol ongeveer.
Gewoon schelden, vloeken, bassieribbons alles?
Ahhh moet eerst de mp update downloaden à 2,07 gb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Mister_T het volgende:
B2K staat in de store, kan hem alleen niet gratis downloaden terwijl ik wil de le heb
Nee is het geen toppertje? De Famas is dan natuurlijk wel episch dus eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Ik moet nog 1 potje winnen, maar aangezien ik toch voor de medaille wil gaan komt dat wel goed. Wat ik wel heel erg vervelend vind aan noobtuben is dat ik vaak zat vergeet dat ik zo'n ding meeheb. Wil ik een medpack droppen pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kheb gister nog wel ff doorgespeeld, kwam daarna ook nog 1 potje in een goede squad en mijn 5e winst binnen gehaald.
Daarna ff 3 potjes noobtuben (echt te gay, maar moest wel) en toen had ik dat nieuwe wapen, L85A2 ofzo...
Daar potje Metro mee gespeeld, maar een K/D van 16-12, niet zo'n topwapen...
Daarna potje Bazaar met Famas en toen was het weer ouderwets 29-12 ofzoDus ik hou het lekker bij de Famas!
Plafon gewit, kom terug en pas op 50%quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Sickert het volgende:
Ik ben m aan het binnenhalen
Gaat nog niet echt snel
Ga ondertussen maar boodschappen doen
Op Xbox staat in de ingame store een 'multiplayer-update'quote:
Wat zegt dit dan over mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Altijd in heli's zitten en daar goed in zijn en daarnaast boosten gok ik. Hij heeft geloof ik 120 uur in die dingen en dan zou hij in de overige 60 uur speeltijd nog 652 assault rifle ribbons hebben gekregen. Zoveel assault spelen met maar 21 medical ribbons? Als hij geen booster is dan is het een eikel die beter de singleplayer kan gaan doen
Of hij is gewoon zo goed, maar met de meeste waar je dik van onder de indruk bent is dat helaas vaak niet het geval..
Mwah 4 dagen werken en 2 aan de studie dus vooral in de avond uurtjes. Speelt wel mee dat ik een blessure heb aan mijn schouder en dus niet / weinig kan sporten + geen vriendin atm dus op dat gebied vrij makquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Sant. het volgende:
Dat zegt voornamelijk dat jullie veel te veel vrije tijd hebben!
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mwah 4 dagen werken en 2 aan de studie dus vooral in de avond uurtjes. Speelt wel mee dat ik een blessure heb aan mijn schouder en dus niet / weinig kan sporten + geen vriendin atm dus op dat gebied vrij mak
Vorige pagina ook al aan Ankyou gegeven;quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Weet iemand een site voor relatief goedkope ms points?
Nette prijs, ben zelf soms iets te huiverig voor Ebay.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net op ebay voor 18¤ 2100 punten gekocht. Als ik die vandaag nog krijg ben ik wel online.
WTF!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...
De verkoper heeft meer dan 70.000 reviews en 99.5% goede feedback.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nette prijs, ben zelf soms iets te huiverig voor Ebay.
Linkje? Moet ik voortaan ook maar halen denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De verkoper heeft meer dan 70.000 reviews en 99.5% goede feedback.
En de code is nu al binnenMooi.
Ja die van mij zit gewoon domme series te kijken op de laptop. En met Skyrim zit ze echt mee te kijken en denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb voor die van mij Sims 3 gedownload. Rustig dat ze is!
Zolang je haar maar geen eigen Skyrim character aan laat maken is het goed haha! Anders ben je hem kwijtquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mijn vriendin vraagt of ik vanavond weer Skyrim ga spelen, want dat vind ze leuk om naar te kijken en BF3 niet...
Haha, nee zover gaat de intersse nou ook weer niet. Maar dan ben ik blij mee ook!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zolang je haar maar geen eigen Skyrim character aan laat maken is het goed haha! Anders ben je hem kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |