Hmm wat is je gt? Want misschien is Dven dan de tweede :/ en dan hebben 2 fokkers mijn dogtag -_-quote:Op maandag 12 december 2011 07:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zeker hoor, maar dacht dat ik er ook 1 van jou had.
Wat scheelt het een hoop of je met Fokkers speelt of niet.
Met een groepje Fokkers win ik toch zeker 90% van alle potjes, zonder is het echt 50/50 ofzo
Morgen B2K en volgende week nog werken en dan 2 weken vakantie, zou wel BF everyday worden!
Vladzje jwt.quote:Op maandag 12 december 2011 08:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hmm wat is je gt? Want misschien is Dven dan de tweede :/ en dan hebben 2 fokkers mijn dogtag -_-
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.quote:
Nou nu ben je de eerste die mijn prachtig mooie dogtag heeftquote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.
Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn vriendin haar eerste was!
Probeer eens foregrip en heavy barrel op je guns te zetten, misschien werkt dat. Ik speel vrijwel altijd met fore grip en heavy barrel en kan aardig gericht schieten. LMG daargelaten, want das gewoon lastigquote:Op maandag 12 december 2011 09:31 schreef Sant. het volgende:
Dit weekend weer een beetje gespeeld.
Langzaam maar zeker begint het gevoel te komen. Ik merk echter wel dat ik veel moeite heb met schieten...
Ik mik, schiet en vervolgens zwabbert mijn gun alle kanten op en ben ik mijn aim kwijt.
Ik spray niet ivm de recoil, maar op de een of andere manier lukt het me niet om snel en gericht te knallen. zeker op bewegende spelers gaat t mis..
Zet ik mijn sensitivity lager dan heb ik minder last van het "zwabberen" maar dat beweeg ik te traag..
grrr
Wel mijn team flink geirriteerd door choppers te pakken (je moet het toch leren) en ik moet zeggen dat ik nu doorheb hoe ik ermee vlieg.. Nu nog punten scoren.
Foregrip gebruik ik en merk daar zeker al verschil door. Heavy barrel zegt juist dat je meer recoil krijgt.. Maar ik kan t allicht eens proberen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Probeer eens foregrip en heavy barrel op je guns te zetten, misschien werkt dat. Ik speel vrijwel altijd met fore grip en heavy barrel en kan aardig gericht schieten. LMG daargelaten, want das gewoon lastig
Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills alquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Vinno het volgende:
Munn1k en Arijanonline, zullen we anders binnenkort ff Squad Deathmatch doen?
Voor deze:
L85A2 (“Professional Russian”)
100 kills with assault rifles
20 kills with grenade launcher
Win 5 rounds of Squad Deathmatch
100 kills die heb ik uiteraard al. Grenade Launcher moet ook niet zo'n probleem zijn...
Ja ik ben voor, hoorde al dat het best cool is met een goed team!quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills al![]()
Squad Deathmatch met een beetje goeie lui is echt heel leuk dus wil het graag even binnen halen! Plus ik vind de Squad Deathmatch medal erg mooi dus als het aan mij ligt spelen we het wat vaker?
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.quote:
Ik heb mijn gun ook op automatic staan maar ik schiet zelf met bursts, eerst is het nog een beetje onwennig omdat het trager lijkt. Maar als je eenmaal het ritme doorhebt schiet dat best lekker en het is een stuk secuurder dan met automatisch vuren aan een stuk je knopje inhouden.quote:Op maandag 12 december 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.
Dan ben ik mijn aim ook kwijt natuurlijk. Zal de guns eens switchen naar burst..
Dat ga ik ook eens proberen! Thanks for the tip
Juist, daarom speel ik ook automatic en maak zelf de bursts. Maar msischien maak ik die bursts te lang waardoor ik eigenlijk alsnog 'spray'. Door wapen om te zetten kan dat niet..quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Rauw. het volgende:
Groot voordeel van het zelf bursten tov de burst die in de wapens zit ingebouwd is dat je in close quarters nog een keer goed kan sprayen mocht je de hoek omkomen en vlak voor je iets tegenkomen.
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als metquote:Op maandag 12 december 2011 10:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Foregrip gebruik ik en merk daar zeker al verschil door. Heavy barrel zegt juist dat je meer recoil krijgt.. Maar ik kan t allicht eens proberen.
Speel nog steeds met de standaard geweren van Engineer. M4A1 en AKS-74U
Vond de scar niet fijn. Heb nu wel bijna de G36C.
Blijven oefenen dus... :s
Zonder scope inderdaad, UK74 ook zonder scope, beperkt mijn zicht imoquote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als met
En zoals de rest al gezegd heeft probeer in burst te schieten!
quote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.
Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn vriendin haar eerste was!
We hopen natuurlijk op 00.00 CETquote:Op maandag 12 december 2011 12:41 schreef Sickert het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat B2K vrij gegeven word morgen?
Of kunnen we m woensdag pas spelen?
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef Morgen- het volgende:
omg wtfffffffffffff ik en mijn team (4 tickets) ownden het andere team (80 tickets)..... niemand gaat van ons dood en wij hadden alle vlaggen
Nope, geen droomquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
Ankyou is een baas, niet vergeten stoompie. Na mn tentamens zal ik weer eens BF3 erin doen en stoppen met forza 4. Door al die mooie verhalen krijg ik wel zin om weer te spelenquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |