Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills alquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Vinno het volgende:
Munn1k en Arijanonline, zullen we anders binnenkort ff Squad Deathmatch doen?
Voor deze:
L85A2 (“Professional Russian”)
100 kills with assault rifles
20 kills with grenade launcher
Win 5 rounds of Squad Deathmatch
100 kills die heb ik uiteraard al. Grenade Launcher moet ook niet zo'n probleem zijn...
Ja ik ben voor, hoorde al dat het best cool is met een goed team!quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben ik 100% bij! Uiteraard heb ik de 100 kills en 20 kills al![]()
Squad Deathmatch met een beetje goeie lui is echt heel leuk dus wil het graag even binnen halen! Plus ik vind de Squad Deathmatch medal erg mooi dus als het aan mij ligt spelen we het wat vaker?
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.quote:
Ik heb mijn gun ook op automatic staan maar ik schiet zelf met bursts, eerst is het nog een beetje onwennig omdat het trager lijkt. Maar als je eenmaal het ritme doorhebt schiet dat best lekker en het is een stuk secuurder dan met automatisch vuren aan een stuk je knopje inhouden.quote:Op maandag 12 december 2011 12:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Verrek dat zou het kunnen zijn! Dat ik gewoon te lange bursts maak... Ik schiet met automatic.
Dan ben ik mijn aim ook kwijt natuurlijk. Zal de guns eens switchen naar burst..
Dat ga ik ook eens proberen! Thanks for the tip
Juist, daarom speel ik ook automatic en maak zelf de bursts. Maar msischien maak ik die bursts te lang waardoor ik eigenlijk alsnog 'spray'. Door wapen om te zetten kan dat niet..quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Rauw. het volgende:
Groot voordeel van het zelf bursten tov de burst die in de wapens zit ingebouwd is dat je in close quarters nog een keer goed kan sprayen mocht je de hoek omkomen en vlak voor je iets tegenkomen.
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als metquote:Op maandag 12 december 2011 10:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Foregrip gebruik ik en merk daar zeker al verschil door. Heavy barrel zegt juist dat je meer recoil krijgt.. Maar ik kan t allicht eens proberen.
Speel nog steeds met de standaard geweren van Engineer. M4A1 en AKS-74U
Vond de scar niet fijn. Heb nu wel bijna de G36C.
Blijven oefenen dus... :s
Zonder scope inderdaad, UK74 ook zonder scope, beperkt mijn zicht imoquote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
De M4a1 is een heerlijke gun, zelf gebuik ik die ook heel veel. Zonder scope! Al die Amerikaanse wapens zijn imo beter zonder als met
En zoals de rest al gezegd heeft probeer in burst te schieten!
quote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niks sorry, die man staat in bijna al mijn leaderboards eerste en ik tweede.
Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn vriendin haar eerste was!
We hopen natuurlijk op 00.00 CETquote:Op maandag 12 december 2011 12:41 schreef Sickert het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat B2K vrij gegeven word morgen?
Of kunnen we m woensdag pas spelen?
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef Morgen- het volgende:
omg wtfffffffffffff ik en mijn team (4 tickets) ownden het andere team (80 tickets)..... niemand gaat van ons dood en wij hadden alle vlaggen
Nope, geen droomquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
Ankyou is een baas, niet vergeten stoompie. Na mn tentamens zal ik weer eens BF3 erin doen en stoppen met forza 4. Door al die mooie verhalen krijg ik wel zin om weer te spelenquote:Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen droom was? De kans dat je teammates krijgt die wat kunnen is astronomisch klein.
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Vinno het volgende:
Munn1k en Arijanonline, zullen we anders binnenkort ff Squad Deathmatch doen?
Voor deze:
L85A2 (“Professional Russian”)
100 kills with assault rifles
20 kills with grenade launcher
Win 5 rounds of Squad Deathmatch
100 kills die heb ik uiteraard al. Grenade Launcher moet ook niet zo'n probleem zijn...
Onder welke steen heb jij gelegen laatste week?quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Morgen- het volgende:
akjahblskjougfIUSBVKLNG,WAKLIMHGHU;0HOOIH'RQW!@@!!@!@@!@!@!@!@!@!@!@!@!
/rage modus
ben net lekker bezig, staat het 24-4 ...je raadt het al, connection lost
Dat was een toevalstreffer hoor, ik moet nog 1 ribbon (M-Com defender) vandaar dat we Rush speeldenquote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Sant. het volgende:
Zo heb ik er dit weekend eentje verloren 140 - 30 voor en dan nog verliezen. De uiteindelijke score heb ik niet meer gezien vanwege frustratie
Tevens Rush gespeeld met o.a. Munn1k, maar ik denk dat ik liever conquest speel.
Komt omdat ik niet zo vaak meer rush speelquote:Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb ik met Catkiller. Enige trots die ik had was dat mijn SPM hoger was maar zelfs dat is nu niet meer het geval
Ik hou me aanbevolen om snel weer een invite te ontvangen op conquest of SQDMquote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat was een toevalstreffer hoor, ik moet nog 1 ribbon (M-Com defender) vandaar dat we Rush speelden
Ik kreeg ineens de trophy terwijl ik pas op 180.000 punten zat. Tot mijn verbazing had ik ook ineens alle wapens unlocked.. heel vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet zo vaak meer rush speelGister 3 air warfare ribbons in 1 game als gunner van de heli, was wel leuk.
Hoe vaak moet je de co-op doen wil je alle punten binnen hebben voor alle wapens?
Komt helemaal goedquote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen om snel weer een invite te ontvangen op conquest of SQDM
Kan je vanaaf voor Squad Deathmatch?quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens de trophy terwijl ik pas op 180.000 punten zat. Tot mijn verbazing had ik ook ineens alle wapens unlocked.. heel vreemd maar wel lekker
[..]
Komt helemaal goed
Geen verkeerd plan. Toch eens tijd om alle lege ribbons in te vullenquote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Cliffy het volgende:
Keertje een xbox squad maken voor die TDM/Squad ribbons ben ik ook wel voor in
Moet even kijken, kan zijn dat ik er niet ben. Als er dan Skyrim staat dan is mijn broer bezigquote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Kan je vanaaf voor Squad Deathmatch?
En jij Arijanonline?
Doe laxeermiddel in zijn drinken en zorg gewoon dat je er bent!quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Moet even kijken, kan zijn dat ik er niet ben. Als er dan Skyrim staat dan is mijn broer bezig
Whaha, zal me best doen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Vinno het volgende:
[..]
Doe laxeermiddel in zijn drinken en zorg gewoon dat je er bent!
Je bent me net voor..quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
FAMAS (“Best Friend Forever” assignment)
10 heals
10 revives
De lijst met alles is voor de tweede keer gepost bij post 82 van dit topic. En als je alles wilt weten moet je maar gewoon eigenlijk op battlelog gaan kijken.
Read the topic Soldier!quote:
Battlelog staat het nog niet op.quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
FAMAS (“Best Friend Forever” assignment)
10 heals
10 revives
De lijst met alles is voor de tweede keer gepost bij post 82 van dit topic. En als je alles wilt weten moet je maar gewoon eigenlijk op battlelog gaan kijken.
Ik ook niet en assignments zijn nog niet te bekijken... FAMAS staat sowieso in mijn top 5 van wapensquote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Battlelog staat het nog niet op.
Wel ingame bij de stats dinges (My Soldier, daar ergens).
Ik zie ook mijn Famas nog niet in de wapenlijst op Battlelog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |