1 | Geen troll, bagger, gescheld, Pics in richting van bagger |
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom hier nu al een topic voor maken? Eerst moet Feijenoord nog tegen Utrecht.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom hier nu al een topic voor maken? Eerst moet Feijenoord nog tegen Utrecht.
Hermes House Band:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Jo, Jo, Feyenoord, Feyenoord..
Jo, Jo, Feyenoord, Feyenooooooooord..
Feyenoord! We houden van die club!
Feyenoord, op weg naar weer een cup!
We zijn niet te stoppen...
We blijven nu gaan.... ja Feyenoord staat bovenaan!
Feyenoord! Zet ons in vuur en vlam!
Feyenoord, die club uit Rotterdam!
Aan ons nu de glorie, het dal is voorbij...
De mensen staan weer in de rriiiiiiiij!
Nee dit is het punnik topicquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, we gaan dus hier live meepraten over feyenoord?
blijkbaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, we gaan dus hier live meepraten over feyenoord?
Ok, want er lopen veel topics, zie door de bomen het bos niet meer.quote:
Pussy.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
Echt zwaar kut dat ik me er vandaag niet naar voelde naar de Kuip te gaanNu ik de sfeer zie baal ik toch dat ik er niet ben
.
mad?quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze weer hoor met vuurwerkgeluiden
Teringlijers
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Geweldig tochquote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschedequote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Ik heb het nu niet over Ajax, spuit 11quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.
Dadelijk gooit een twente supporter vast weer een gigavlinder het vak van Feyenoord in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van sprekenquote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschede
en datquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van spreken
Maar die halen jullie niet in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef NumberSeven het volgende:
Domkop van een Fer, hij had de held bij Feyenoord kunnen zijn maar kiest voor een plekje op de bank van Twente. Zou vet zijn als we straks Twente inhalen.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dit wordt weer een topper voor Schaken. Heb het nu al gezien.
Wordt een ragharde hattrickquote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dit wordt weer een topper voor Schaken. Heb het nu al gezien.
LOL !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" alvast onder de ctrl+v staan.
Soms heb je geluk, soms pech. Vorige week hadden we een panel moeten hebben. Staat het weer quit.quote:
Ferreweg de slechste op het veld als hij speelt want ik heb hem nog niet gezien!quote:
Tuurlijk man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
FEEEEEEEEYENOOOOOORD KOMMAAR OP MET DAT GELD350 EURO INGEZET
quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Akwasi het volgende:
Guidetti is echt de jongerewannabe Balotelli.
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Heeft hij toch nog niet binnen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?
Want een screenshot kan je niet photoshoppen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Tja, beetje vertrouwen he..quote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want een screenshot kan je niet photoshoppen.
Hij heeft vaak genoeg grote bedragen binnengehaald naar eigen zeggenquote:
Jullie mogen die luie Bakkal hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef NumberSeven het volgende:
Guidetti HELD, Bakkal HELD, beiden hebben de strijdlust die Feyenoord vorig seizoen niet had.
Dit jaar pakken wij alle toppersquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.
idd, heel jammer... Maar het gaat de laatste tijd steeds beter met Feyenoord, dus er is hoopquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.
Bakkalquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jullie mogen die luie Bakkal hebben
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?quote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg grote bedragen binnengehaald naar eigen zeggen
Jij bent voor PSv>?quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
1 topper hebben jullie al niet gepakt, was nog tegen 10 man ook.quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar pakken wij alle toppers.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die zure PSV-ers die lopen te janken over Bakkal
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooitquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?
Hier zie je alleen maar verhalen van mensen die winnen, blijkbaar verliest op Fok nooit iemand zijn centen.
SKITTERENDquote:
Beste is om dat soort mensen gewoon te negerenquote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooit
helpmefok
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:
Vraag TheGreatHooD maar om mijn bets. Ik ga hier niet meer op in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooit
helpmefok
haha kneusquote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag TheGreatHooD maar om mijn bets. Ik ga hier niet meer op in.
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, mma voorbij.. nu genieten hoe de Duitsers gaan verliezen.
mmaquote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, mma voorbij.. nu genieten hoe de Duitsers gaan verliezen.
Die anabolen negerquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?
Melk Meisje Annaquote:
Mixed Martial Arts.. (vechtsport)quote:
Mwa, classic striker vs wrestler dat wel.. maar weet niet wie ik moet picken, denk als het zover is dat ik wel heel pumped benquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?
In 2 jaar zo breed geworden, kan gewoon hoor. Hij moest eerst cutten om in de Light heavyweight te blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk die foto's er maar op na, dat is gewoon onmogelijk.
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?
Hier zie je alleen maar verhalen van mensen die winnen, blijkbaar verliest op Fok nooit iemand zijn centen.
lol, ik deed niets anders dan verliezen. Maar stopte al gauw met bets plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.
5 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 jaar zo breed geworden, kan gewoon hoor. Hij moest eerst cutten om in de Light heavyweight te blijven.
Lekker boeiend. Als je goed oplet zie je me daar genoeg goede tips geven. Vitesse-odd was hoog, NFL tip gegeven, tennistip,Galatasaray-tip, en een - helaas verloren - tip voor Roda - Excelsior under 3-0 @ 4.20 gisteravond.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.
Fer scoort in de blessuretijd wel weer een winnende goal.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking goed is die gastSerieus, weet niet wat die vent eet als ontbijt
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaken vorig jaar als een patatje, maar nu is ie in vorm
Nee man, gewoon legale zooi. Geen steroids. Het kan gewoon, in 2007 begon hij breed te worden, in 2009 was hij echt breed. 5x eten per dag, shakes, legale anabolen etc.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5 jaar
Maar al die top atleten zitten aan de juice .. hij heeft vast wel goede genen maar toch.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Mi gaddo.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij gaat veel te makkelijk liggen.
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
Dit dus. En dan om een pingel met rood vragen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
lol, ook dat niet... Er was wel wat contactquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.
ROod want neger.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vervolgens veel te overdreven gaat liggen en om kaarten gaat vragen is het gewoon intentie schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopenquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
HEt ergste is nog dat hij misschien wel had kunnen scoren als hij niet was gaan liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopen
Dit dus. KOMOP FEYENOORDquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef NumberSeven het volgende:
Kom op Feyenoord, 2-0 maken anders krijg je straks weer de 1-1 zoals in de andere wedstrijden.
dat wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEt ergste is nog dat hij misschien wel had kunnen scoren als hij niet was gaan liggen.
Dat denk ik wel van meer voetballers.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tiendalli .. dat die kerel gewoon in de eredivisie speelt..
Aantikken is niet verboden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: werd aangetikt. Zachtjes, maar werd aangetikt.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat hij daarom onderuit ging. Hij had daarom dus geen kans om te scoren. Snap je dat nou niet?quote:
Voetbal is een contactsport. Als ik jou aai ga je toch ook niet keihard op je bek om vervolgens te huilen dat ik valsspeel? Dit soort kansloos pingelvragen maakt het voetbal gewoon minder mooi en leukquote:Op zondag 18 december 2011 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: werd aangetikt. Zachtjes, maar werd aangetikt.
Hij ging onderuit omdat hij wilde liggen, als je van zo'n tikje gaat liggen weeg je 30 kg.quote:Op zondag 18 december 2011 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat hij daarom onderuit ging. Hij had daarom dus geen kans om te scoren. Snap je dat nou niet?
Lekker voor die Ferrader, hij verlaat het grote Feyenoord met de volle kuip voor een plekje op de bank bij het oersaaie Twente. Zo dom, zul je net zien dat clasie, cabral, schaken etc. eerder worden gescout dan hem.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja na Utrecht-uit dachten ze dat dit ook een makkie zou worden.
Dat dacht Ajax toen ookquote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja na Utrecht-uit dachten ze dat dit ook een makkie zou worden.
Feijenoord is gewoon zo goedquote:
Jawel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef StijnDa het volgende:
Is dit al de hele tijd zo'n leuke wedstrijd?Zet hem pas net aan.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef StijnDa het volgende:
Is dit al de hele tijd zo'n leuke wedstrijd?Zet hem pas net aan.
Dacht dat 10-0 typisch was.quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus, teringzooi, FEYENOORD MAAK DIE TWEEDE.
Dit gaat anders weer zo'n typische Feyenoord 1-1 worden
[quote]ook niet ergquote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
Fuck, vooral wanneer ze steeds net-niet scoren dan komt de 1-1 steeds dichterbij.quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
gooi zelf dan ook geen vuurwerkquote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach gossie, daar heb we de vuurwerkgeluiden weer hoor
Dat dus, precies dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Fuck, vooral wanneer ze steeds net-niet scoren dan komt de 1-1 steeds dichterbij.
Feyenoord is koning in het wedstrijd in eerste instantie domineren en in de tweede helft in nveau wat terugzakken. Daarom idd belangrijk dat ze zo snel mogelijk die 2e scoren.quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
maximaal 10quote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef RvLaak het volgende:
Rosales geel... Of wisselen, of met 10 man eindigen voor Twente
Wat is er met die gast gebeurt manquote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord is koning in het wedstrijd in eerste instantie domineren en in de tweede helft in nveau wat terugzakken. Daarom idd belangrijk dat ze zo snel mogelijk die 2e scoren.
Schaken veroorzaakt weer geel bij tegenstander![]()
Kijk em gaan die baas.
nu nog met vuurwerk gooienquote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach gossie, daar heb we de vuurwerkgeluiden weer hoor
Koeman + Guidettiquote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat is er met die gast gebeurt manzoveel beter geworden.
Hij heeft zijn paard naar F7 gezet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat is er met die gast gebeurt manzoveel beter geworden.
Koeman, Gastel, Bronckhorst, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, Leerdam, TEVEEL mensen om op te noemen die significant beter zijn en in de top van NL toebehoren.quote:
*kuch* 0-6 Groningen *kuch, kuch*quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koeman, Gastel, Bronckhorst, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, Leerdam, TEVEEL mensen om op te noemen die significant beter zijn en in de top van NL toebehoren.
Maar nog geen schaakmat.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft zijn paard naar F7 gezet.
Inderdaad niet alleen de credits geven aan Koeman, hij heeft wat heerlijke veldtrainers om zich heen lopen. Zo lang hij maar niet zo wijsneuzig als Mario, kan er niet veel mis gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koeman, Gastel, Bronckhorst, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, Leerdam, TEVEEL mensen om op te noemen die significant beter zijn en in de top van NL toebehoren.
10 jaar vuurwerkgeluiden en dan 1x daadwerkelijk vuurwerk op je kop krijgen, en dan jankenquote:
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*kuch* 0-6 Groningen *kuch, kuch*
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan hoor
Subtopper eredivisie blijft natuurlijk zijn max, als hij in vorm is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Aloulou het volgende:
Schaken jemig wat heeft ie het weeeeer op de heup man![]()
![]()
![]()
Bert v Marwijk, kijk je mee?
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgenquote:
Kijk het verschil tussen hoe Feyenoord speelt en hoe de joden spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Die John speelt echt fucking slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgen
Neequote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?
Vrij Vlaar zijn minder dan Alderweireld/Vertonghen uiteraard.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?
Voor wie ben je eigenlijk nu? FCT of Feyenoord?quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Die John speelt echt fucking slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgen
Ze schieten niet exprès net mis hequote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
IK WORD GEK HIER! SCHIET HEM ER GEWOON IN !
El Drahmadi, hihihohohohahaquote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen Ahmadi willen?. Of koning Leerdam, koning Clasie, GUI-FUCKING-DETTI
Die 1 op 1 loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |