quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Mi gaddo.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij gaat veel te makkelijk liggen.
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
Dit dus. En dan om een pingel met rood vragen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
lol, ook dat niet... Er was wel wat contactquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.
ROod want neger.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vervolgens veel te overdreven gaat liggen en om kaarten gaat vragen is het gewoon intentie schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopenquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
HEt ergste is nog dat hij misschien wel had kunnen scoren als hij niet was gaan liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |