blijkbaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, we gaan dus hier live meepraten over feyenoord?
Ok, want er lopen veel topics, zie door de bomen het bos niet meer.quote:
Pussy.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
Echt zwaar kut dat ik me er vandaag niet naar voelde naar de Kuip te gaanNu ik de sfeer zie baal ik toch dat ik er niet ben
.
mad?quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze weer hoor met vuurwerkgeluiden
Teringlijers
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Geweldig tochquote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschedequote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Ik heb het nu niet over Ajax, spuit 11quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.
Dadelijk gooit een twente supporter vast weer een gigavlinder het vak van Feyenoord in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van sprekenquote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschede
en datquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |