1 | Geen troll, bagger, gescheld, Pics in richting van bagger |
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom hier nu al een topic voor maken? Eerst moet Feijenoord nog tegen Utrecht.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom hier nu al een topic voor maken? Eerst moet Feijenoord nog tegen Utrecht.
Hermes House Band:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Jo, Jo, Feyenoord, Feyenoord..
Jo, Jo, Feyenoord, Feyenooooooooord..
Feyenoord! We houden van die club!
Feyenoord, op weg naar weer een cup!
We zijn niet te stoppen...
We blijven nu gaan.... ja Feyenoord staat bovenaan!
Feyenoord! Zet ons in vuur en vlam!
Feyenoord, die club uit Rotterdam!
Aan ons nu de glorie, het dal is voorbij...
De mensen staan weer in de rriiiiiiiij!
Nee dit is het punnik topicquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, we gaan dus hier live meepraten over feyenoord?
blijkbaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, we gaan dus hier live meepraten over feyenoord?
Ok, want er lopen veel topics, zie door de bomen het bos niet meer.quote:
Pussy.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
Echt zwaar kut dat ik me er vandaag niet naar voelde naar de Kuip te gaanNu ik de sfeer zie baal ik toch dat ik er niet ben
.
mad?quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan ze weer hoor met vuurwerkgeluiden
Teringlijers
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Geweldig tochquote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschedequote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Ik heb het nu niet over Ajax, spuit 11quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij Ajax de braafste jongetjes van de klas he.
Dadelijk gooit een twente supporter vast weer een gigavlinder het vak van Feyenoord in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Teringlijers
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van sprekenquote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interesseert die Tukkers toch niets... Ik heb nog nergens zo veel vuurwerk de lucht in zien gaan als in Enschede
en datquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang ze in Utrecht de boel opblazen hebben ze geen recht van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |