Jij bent voor PSv>?quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jullie mogen die luie Bakkal hebben
1 topper hebben jullie al niet gepakt, was nog tegen 10 man ook.quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar pakken wij alle toppers.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die zure PSV-ers die lopen te janken over Bakkal
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooitquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?
Hier zie je alleen maar verhalen van mensen die winnen, blijkbaar verliest op Fok nooit iemand zijn centen.
SKITTERENDquote:
Beste is om dat soort mensen gewoon te negerenquote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooit
helpmefok
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jullie mogen die luie Bakkal hebben
quote:
Vraag TheGreatHooD maar om mijn bets. Ik ga hier niet meer op in.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet.Als hij zegt dat hij flink heeft gewonnen wil ik wel eens bewijs zien. Maar dat zie dan weer nooit
helpmefok
haha kneusquote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag TheGreatHooD maar om mijn bets. Ik ga hier niet meer op in.
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, mma voorbij.. nu genieten hoe de Duitsers gaan verliezen.
mmaquote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, mma voorbij.. nu genieten hoe de Duitsers gaan verliezen.
Die anabolen negerquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?
Melk Meisje Annaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |