Ferreweg de slechste op het veld als hij speelt want ik heb hem nog niet gezien!quote:
Tuurlijk man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
FEEEEEEEEYENOOOOOORD KOMMAAR OP MET DAT GELD350 EURO INGEZET
quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Akwasi het volgende:
Guidetti is echt de jongerewannabe Balotelli.
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Heeft hij toch nog niet binnen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?
Want een screenshot kan je niet photoshoppen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maak dan eens een prinstscreen van je winst stoere jongen?
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Tja, beetje vertrouwen he..quote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want een screenshot kan je niet photoshoppen.
Hij heeft vaak genoeg grote bedragen binnengehaald naar eigen zeggenquote:
Jullie mogen die luie Bakkal hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef NumberSeven het volgende:
Guidetti HELD, Bakkal HELD, beiden hebben de strijdlust die Feyenoord vorig seizoen niet had.
Dit jaar pakken wij alle toppersquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.
idd, heel jammer... Maar het gaat de laatste tijd steeds beter met Feyenoord, dus er is hoopquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wint, maar Feyenoord is er ook heel goed in om alsnog te verliezen he.
Bakkalquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jullie mogen die luie Bakkal hebben
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?quote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg grote bedragen binnengehaald naar eigen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |