Mixed Martial Arts.. (vechtsport)quote:
Mwa, classic striker vs wrestler dat wel.. maar weet niet wie ik moet picken, denk als het zover is dat ik wel heel pumped benquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Droom je ook al over Overeem(Ubereem) vs Brock?
In 2 jaar zo breed geworden, kan gewoon hoor. Hij moest eerst cutten om in de Light heavyweight te blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk die foto's er maar op na, dat is gewoon onmogelijk.
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zal hij het ook vertellen als hij verliest?
Hier zie je alleen maar verhalen van mensen die winnen, blijkbaar verliest op Fok nooit iemand zijn centen.
lol, ik deed niets anders dan verliezen. Maar stopte al gauw met bets plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.
5 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 jaar zo breed geworden, kan gewoon hoor. Hij moest eerst cutten om in de Light heavyweight te blijven.
Lekker boeiend. Als je goed oplet zie je me daar genoeg goede tips geven. Vitesse-odd was hoog, NFL tip gegeven, tennistip,Galatasaray-tip, en een - helaas verloren - tip voor Roda - Excelsior under 3-0 @ 4.20 gisteravond.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
In het wedtopic is hij daarom minder populair, daar mag je alleen van te voren aangeven of je wat hebt ingezet. In verband met dit soort gezeik en vanwege het sociale aspect voor het tippen van goede bets.
Fer scoort in de blessuretijd wel weer een winnende goal.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking goed is die gastSerieus, weet niet wat die vent eet als ontbijt
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaken vorig jaar als een patatje, maar nu is ie in vorm
Nee man, gewoon legale zooi. Geen steroids. Het kan gewoon, in 2007 begon hij breed te worden, in 2009 was hij echt breed. 5x eten per dag, shakes, legale anabolen etc.quote:Op zondag 18 december 2011 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5 jaar
Maar al die top atleten zitten aan de juice .. hij heeft vast wel goede genen maar toch.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar zag je de potentie ook wel al hoor.
Mi gaddo.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schaken kan hij niet goed maar wedden dat hij nog Rotter damt?
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij gaat veel te makkelijk liggen.
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
Dit dus. En dan om een pingel met rood vragen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Holy crap, dat was geel voor een schwalbe
lol, ook dat niet... Er was wel wat contactquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja... dat zeg ik, daarom geel.. voor een schwalbe.
ROod want neger.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vervolgens veel te overdreven gaat liggen en om kaarten gaat vragen is het gewoon intentie schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopenquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geen Schwalbe hoor. Werd aangeraakt, weliswaar lichtjes, maar werd aangeraakt.
HEt ergste is nog dat hij misschien wel had kunnen scoren als hij niet was gaan liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Was gewoon een poging tot naaien van de tegenstander, hij kon prima doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |